DA LI JE OVO NORMALNO? Influenserka priznala da mrzi tuširanje, ne koristi dezodorans, ni sapun - a kad čujete na koliko pere zube, prevrnuće vam se želudac!
Neočekivano veliki broj ljudi podržava njen nekonvencionalni pristup ličnoj higijeni.
Anabel priznaje da kosu retko češlja i da je često jednostavno pokupi u punđu kada postane zamršena. Njena filozofija je jednostavna – lična higijena je lični izbor i ne mora da prati društvene norme.
TikTok senzacija
Anabel je svoje „odvratne“ navike dokumentovala na TikToku pre nego što je postala majka, a za samo nedelju dana prikupila je više od pola miliona pregleda. Većina komentara bila je podrška, što pokazuje da njen stil života nije jedinstven, već da mnogi ljudi razumeju i prihvataju ovu slobodu u ličnoj higijeni.
„Ne volim osećaj vode na sebi, posebno zimi. Ako se ne tuširam svaki dan, ne moram ni da menjam odeću. To mi odgovara“, kaže Anabel. Dezodorans koristi samo kada ide u javnost, a kosu i dalje drži u punđi.
Moderna higijena vs. prirodni miris tela
Anabel ističe da je opsesija uklanjanjem prirodnog mirisa tela relativno nova pojava. Pre samo 200 godina, redovno kupanje bilo je privilegija bogatih. „Moderna opsesija higijenom više je marketing nego stvarna potreba. Ljudi ne žive duže zbog sapuna i dezodoransa, već zbog čiste vode i medicine“, naglašava Anabel.
Kao majka dvogodišnjeg deteta koja radi od kuće, Anabel naglašava da život u prirodi i sa životinjama čini njenu rutinu fleksibilnom. Dezodorans koristi samo kad je neophodno, a tuširanje nije svakodnevna obaveza.
Nepranje zuba? Samo jednom dnevno
Iako priznaje da ne perem zube često, Anabel objašnjava da to čini iz praktičnih razloga i saveta stomatologa. Zubi se peru jednom dnevno, a ostatak higijene prilagođava svom načinu života.
Pozitivan odjek na TikToku pokazuje da mnogi ljudi prihvataju fleksibilan pristup ličnoj higijeni, naročito nakon pandemije, kada su se mnogi oslobodili društvenih pritisaka oko svakodnevnog tuširanja i šminke.
BONUS VIDEO
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)