Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

Upravo to se dogodilo u Crnoj Gori, gde je jedan nepoznati prodavac lubenica uspeo da privuče pažnju celog regiona samo jednim potezom. Naime, ispred svoje tezge postavio je natpis koji je istovremeno nasmejao, šokirao, ali i – prodao robu!

Na stranici Podgorički vremeplov osvanula je fotografija koja je postala viralna, a prikazuje rukom ispisan oglas:

„Slađa od tuđe žene!“

Opis se naravno odnosi na lubenicu, ali poruka je jasna – ovde se ne prodaje samo povrće, već i dobra šala, samopouzdanje i duhovita priča.

I dok jedni aplaudiraju duhovitosti i kreativnom marketingu, drugi se pitaju da li je ovakav slogan zapravo još jedan primer seksističkog pristupa u reklamiranju.

Kako god da gledate – prodavac je postigao svoj cilj. Ljudi su zastajali, fotografisali, komentarisali i – kupovali. A društvene mreže gore od komentara, deljenja i smeha.

„Eto kako se pravi marketing bez dinara!“, „Kupiš lubenicu i smeješ se ceo dan“, „Genijalac!“, samo su neki od komentara na mrežama.

Ovaj slučaj je još jedan dokaz da na Balkanu, više nego igde, dobar natpis prodaje sve – i paradajz i lubenicu i duvan i priču. U svetu gde brendovi ulažu milione u kampanje, ovaj prodavac je pokazao da ponekad dovoljna je samo dobra fora.

Nakon ovog natpisa, ostaje pitanje – da li će sledeći natpis biti „crvenija od bivše“ ili „sočnija od trača u komšiluku“? Na Balkanu – sve je moguće!

BONUS VIDEO

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading