KUPILI FRIŽIDER PREKO INTERNETA, A UNUTRA - UŽAS Nezvani gosti izleteli iz zaštitne folije, ukućani zanemeli od šoka!

Umesto modernog kuhinjskog uređaja bez mane, iz pakovanja su istrčala četiri živa miša, ostavljajući porodicu u potpunom šoku.
Hao Ši i njegova supruga Jidan Ju ispričali su da je frižider stigao na vreme i da je sve izgledalo u redu dok nisu skinuli zaštitni omotač. Tada se desilo nešto što niko nije mogao da očekuje:
"Odjednom su izletela četiri miša! Dvoje smo uspeli da uhvatimo i stavili ih u kofu, koju smo zatvorili plastičnom trakom", rekao je Hao.
Prema njihovim rečima, glodari su se krili između zadnje strane frižidera i zaštitne ambalaže, verovatno tokom skladištenja ili transporta, piše NL times.
Šta je uradila kompanija?
Jidan Ju je odmah kontaktirala korisnički servis prodavnice. Reakcija je usledila brzo - frižider će biti preuzet, novac vraćen, a kupci su dobili poklon kupon od 10 evra.
Međutim, kada je stiglo dostavno vozilo, desilo se novo razočaranje. Vozač je odbio da preuzme ambalažu i uhvaćene miševe, pa su se kupci našli u dodatnom problemu.
Foto: Shutterstock
Zahtev za dezinfekciju – ignorisan
Zabrinuta zbog mogućnosti širenja zaraze, Jidan je zatražila i dezinfekciju prostora, ali je kompanija samo povećala vrednost kupona na 40 evra i odbila dalje angažovanje.
"Očekivali smo bar da očiste prostor gde su se miševi razbežali. Umesto toga, dobili smo kupon i ignorisanje", rekli su razočarani kupci.
Podneli žalbu nadležnim službama
Par je nedugo zatim podneo zvaničnu žalbu holandskoj Upravi za bezbednost hrane i potrošačke proizvode, ali do trenutka objavljivanja teksta nisu dobili nikakav odgovor.
Ovaj incident pokrenuo je i širu raspravu na društvenim mrežama o higijeni i bezbednosti u lancima isporuke kućnih aparata, ali i o tome kako velike kompanije tretiraju pritužbe običnih ljudi.
BONUS VIDEO
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)