frižider
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

 Umesto modernog kuhinjskog uređaja bez mane, iz pakovanja su istrčala četiri živa miša, ostavljajući porodicu u potpunom šoku.

Hao Ši i njegova supruga Jidan Ju ispričali su da je frižider stigao na vreme i da je sve izgledalo u redu dok nisu skinuli zaštitni omotač. Tada se desilo nešto što niko nije mogao da očekuje:

"Odjednom su izletela četiri miša! Dvoje smo uspeli da uhvatimo i stavili ih u kofu, koju smo zatvorili plastičnom trakom", rekao je Hao.

Prema njihovim rečima, glodari su se krili između zadnje strane frižidera i zaštitne ambalaže, verovatno tokom skladištenja ili transporta, piše NL times. 

Šta je uradila kompanija?

Jidan Ju je odmah kontaktirala korisnički servis prodavnice. Reakcija je usledila brzo - frižider će biti preuzet, novac vraćen, a kupci su dobili poklon kupon od 10 evra.

Međutim, kada je stiglo dostavno vozilo, desilo se novo razočaranje. Vozač je odbio da preuzme ambalažu i uhvaćene miševe, pa su se kupci našli u dodatnom problemu.

miš

Foto: Shutterstock

 

Zahtev za dezinfekciju – ignorisan

Zabrinuta zbog mogućnosti širenja zaraze, Jidan je zatražila i dezinfekciju prostora, ali je kompanija samo povećala vrednost kupona na 40 evra i odbila dalje angažovanje.

"Očekivali smo bar da očiste prostor gde su se miševi razbežali. Umesto toga, dobili smo kupon i ignorisanje", rekli su razočarani kupci.

Podneli žalbu nadležnim službama

Par je nedugo zatim podneo zvaničnu žalbu holandskoj Upravi za bezbednost hrane i potrošačke proizvode, ali do trenutka objavljivanja teksta nisu dobili nikakav odgovor.

Ovaj incident pokrenuo je i širu raspravu na društvenim mrežama o higijeni i bezbednosti u lancima isporuke kućnih aparata, ali i o tome kako velike kompanije tretiraju pritužbe običnih ljudi.

BONUS VIDEO

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading