Meta
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

Meta je odlučila da ovom digitalnom klasiku da potpuno novu šansu, vraćajući korisnike u rane 2000-te, kada je društvena mreža bila u punom zamahu.

Šta se menja?

Iako opcija „poke“ nikada nije u potpunosti nestala, bila je duboko sakrivena u menijima i gotovo nevidljiva korisnicima. Sada je Fejsbuk značajno unapredio „bockanje“ – učinio ga je uočljivijim i jednostavnijim za korišćenje.

Prilikom pretrage profila dovoljno je upisati „poke“ i odmah se prikazuje lista prijatelja koje možete „bocnuti“. Osim toga, Fejsbuk korisnicima sada šalje notifikacije i predlaže interakciju, čime se značajno povećava angažman i društvena aktivnost.

Zašto se „poke“ vraća?

Prema pisanju stranih medija, razlog je kombinacija nostalgije i povećanja angažmana korisnika.

„Bockanje“ je bilo zaštitni znak ranih dana Fejsbuka, a njegov povratak budi sećanja kod korisnika koji su odrasli uz ovu mrežu. Opcija omogućava jednostavnu, neobaveznu interakciju – može poslužiti kao okidač za razgovor ili samo kao prijateljski pozdrav, bez potrebe za pisanjem poruke ili reakcije.

Cilj Mete je jasan – korisnici da provode više vremena na mreži, a „poke“ je jednostavan način da se interakcija učini zabavnom i spontanim.

Hoće li „bockanje“ ponovo postati hit?

Iako je opcija prvobitno bila zagonetna, njen povratak u fokus pokazuje da Fejsbuk i dalje veruje u moć jednostavnih, ali efikasnih digitalnih interakcija.

Vreme će pokazati da li će „poke“ ponovo postati viralni hit i pokrenuti lavinu novih razgovora među prijateljima.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading