JUTJUB PONOVO NERVIRA KORISNIKE Uz pomoć psihologije i veštačke inteligencije smislili su nešto što baš ide na živce
Jutjub je predstavio novi format oglašavanja pod nazivom "Peak Points" tokom svoje prezentacije u Njujorku.
Ovaj novi pristup koristi Gemini veštačku inteligenciju za analizu Jutjub sadržaja i identifikovanje trenutaka koje algoritam prepoznaje kao tačke najveće gledanosti ili emotivnog angažovanja publike. Sistem je dizajniran tako da reklame plasira strateški - upravo nakon ovih ključnih momenata.
Shuterstoock
Za oglašivače, ova inovacija donosi značajnu prednost. Reklame će se prikazivati u trenucima kada su gledaoci najemotivnije investirani u sadržaj, što potencijalno povećava efikasnost oglasa i pamtljivost brenda.
Ovaj metod se oslanja na činjenicu da ljudi bolje pamte poruke i brendove kada su u stanju povišenih emocija.
Foto: Shutterstock/Photo Agency
Studije pokazuju da gledaoci koji su emotivno angažovani imaju znatno veću stopu pamćenja oglasa nego oni koji sadržaj konzumiraju pasivno.
Gugl i Jutjub očigledno koriste ovu psihološku prednost kako bi maksimizirali efektivnost oglasa na platformi.
Međutim, za mnoge korisnike, ovi prekidi mogu biti posebno frustrirajući upravo zbog njihovog tajminga. Kada gledalac doživi emotivni vrhunac videa i želi da vidi šta sledi, reklama u tom trenutku može izazvati negativnu reakciju i želju da se što pre preskoči.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)