FARBA MOŽE BITI PRESUDNA Polovnjaka ćete lakše prodati ako je u nekoj od ove tri boje
Foto: Printscreen/Foto: Printscreen

Ukoliko prodajete automobil, ukoliko želite da to obavite što pre, bilo bi dobro da je on beo, siv ili crn jer se polovnjaci u tim bojama najtraženiji, a za to postoji i sasvim opravdan razlog.

Kako pokazuju podaci portala carVertical, 32,9 odsto svih polovnih automobila provereno putem njihovog servisa su bili sive boje, 14,6 odsto bilo je bele boje, a oko 29,7 odsto crni.

Kako ističu, ista tendencija može da se primeti širom Evrope, gde su monohromatske boje vozila najpopularnije.

- Monohromatske boje su tu na dug period. Bela, srebrna, siva i crna su popularne širom sveta. Plava vozila su popularan izbor u 2023. godini, dok su ostale boje preplavljene konvzervativnim alternativama - kaže Mataš Buzelis, stručnjak za automobile i direktor komunikacija u carVertical.

Zašto je bitno da je polovan automobil crn, siv ili beo?

Siva, crna ili bela boja, objašnjavaju, su praktičnije, lakše za održavanje i ne zahtevaju previše pažnje, što je važno svakom vlasniku automobila.

- Proizvođači sada nude manje opcija kupcima automobila što se tiče boja. Pre nekoliko decenija videli smo mnogo šarenih vozila, ali sada su se palete boja promenile mnogo, jer većina ne želi da se ističe iz mase i bira konzervativna vozila. Neki vozači čak smatraju da će prodaja automobila koji je, na primer, crven ili žut, trajati mnogo duže nego prodaja istog vozila obojenog u crno ili sivo - objašnjava Buzelis.

Ipak sa druge strane, vozači su u istraživanju ove kompanije potvrdili da ne preferiraju ni tamnije boje, jer privlače toplotu, prašinu i prljavštinu, pogotovo na "južnijim" tržištima.

BONUS VIDEO

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading