NAJVOLJENIJI AUTOMOBIL Postojala je i Buba sa četvoro vrata (FOTO)

Jedan od njih je Rometsch, koji je u periodu od 1951. do 1953. izrađivao Bube u formi limuzine.
Namenjene su taksi prevoz, a proces konverzije je podrazumevao prepravke standardne VW Bube Typ 1.
Međuosovinsko rastojanje je produžavano za 270 mm (presecajući krovnu ploču odmah iza vrata), a zatim su dodavana zadnja vrata sa kontra otvaranjem.
Istovremeno, prednja vrata su malo skraćena i uski B-stubovi su spojeni zajedno sa dva dela zadnjih bočnih panela. Skraćeni su i zadnji bočni prozori.
Zadnja vrata su napravljena od po dvoja prednjih vrata. Dakle, za konverziju bube je bilo potrebno ukupno šestoro vrata, da bi se dobilo četvoro.

Foto: Youtube/Printscreen
Pogledaj galeriju

Foto: Youtube/Printscreen
Pogledaj galeriju

Foto: Youtube/Printscreen
Pogledaj galeriju

Foto: Youtube/Printscreen
Pogledaj galeriju

Foto: Youtube/Printscreen
Pogledaj galeriju

Foto: Youtube/Printscreen
Pogledaj galeriju

Foto: Youtube/Printscreen
Pogledaj galeriju

Foto: Youtube/Printscreen
Pogledaj galeriju
Automobil je dobio samo 25 kilograma na masi, a prepravka je koštala tadašnjih 2.000 DM. Za svaki automobil je trebalo oko četiri do šest nedelja.
Podaci o broju proizvedenih primeraka su nejasni, ali se navodi da je Rometsch konvertovao samo 25 primeraka VW Type1 u Taksi, piše magazinauto.com.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)