Vanzemaljska kocka
Twitter/Printscreen
Vanzemaljska kocka, Foto: Twitter/Printscreen

Tajanstveni objekat zabeležila je Solarna i heliosferična opservatorija (SOHO), razvijena zajedno sa Evropskom svemirskom agencijom. Misija, pokrenuta 1996. godine, proučava unutrašnjost i spoljašnjost Sunca. Tokom proteklih 25 godina opservatorija SOHO je otkrila više od 3000 kometa.

Preporučujemo:

KREMANSKO PROROČANSTVO SE OBISTINJUJE Tarabići predvideli zlo vreme: Ljudi će naglo umirati od nekakvijeh boleščina

DA LI SMO SE POZDRAVILI SA RUKOVANJEM Nastalo je u doba kada su ljudi nosili oružje. Hoće li korona uspeti da istisne ovaj običaj širom sveta?

Istaknuti ufolog tvrdi da je satelit SOHO snimio slike „vanzemaljskog kockastog broda“, koji je 10 puta veći od Zemlje. U objavi na svom blogu posvećenom NLO-ima, Skot Varing piše da ogromna kocka navodno dolazi i odlazi sa Sunca kako bi prikupila energiju.

- Ili su kocke napravile šupljine na Suncu kako bi živele u njemu i skupljale energiju ili postoje neke posebne čestice kojih još nismo svesni... A ti kockasti brodovi skupljaju te retke čestice. U svakom slučaju, onda je to njihovo sunce, nije naše... Mi nemamo kontrolu nad njim onoliko koliko će je oni imati - napisao je Varing u postu.

Međutim, naučnici Agencije NASA sumnjaju da je kocka na fotografiji vanzemaljskog porekla. Džejms Oberg, bivši radnik svemirske agencije, rekao je da je većina slučajeva NLO-a u svemiru "svemirski perut" koji pluta pred kamerama.

- Imao sam dovoljno iskustva sa pravim svemirskim letom da shvatim da ono što se vidi u mnogim video-zapisima nije ništa više od potpuno normalnih dnevnih pojava koje se dešavaju u nezemaljskim okolnostima - rekao je Oberg za „Dejli ekspres“.

Kalesu