Rad od kuće
Shutterstock
Rad od kuće

Shutterstock

Rad od kuće, Foto: Shutterstock

Istraživanja pokazuju da 90 odsto ljudi na vodećim funkcijama u firmama ima visok nivo emocionalne inteligencije, a ona im omogućava da znaju šta u kom trenutku treba da otkriju o sebi i kome.

Oni znaju da sledeće stvari o sebi nikako ne treba otkrivati na poslu:

Političko uverenje
Političko uverenje ljudi je previše povezano sa njihovim identitetom da bi se o tome raspravljalo bez suprotstavljanja. Ukoliko se ne usaglašavate sa njihovim stavovima, to veoma brzo može da promeni percepciju koju imaju o vama. Suprotstavljanje sa nečijim osnovnim vrednostima je jedna od stvari koje najviše mogu da ih uvrede.

Razmišljanje o tome da je neko nekompetentan
Na svakom radnom mestu će uvek biti neko ko nije dovoljno kompetentan, a uglavnom su svi svesni ko je to. Ukoliko nemate moć da toj osobi pomognete da nauči posao ili da je otpustite, ništa nećete postići time što ćete pričati o nedostatku kompetencije. Time možete samo stvoriti negativno mišljenje kolega o vama.

Posao, stres, rad, biznis, svađa, otkaz

Shutterstock, ilustracija

Posao, stres, rad, biznis, svađa, otkaz, Foto: Shutterstock, ilustracija

Da mrzite svoj posao
Poslednja stvar koju ljudi žele da čuju na radnom mestu je koliko neko ne voli to što radi. Ako se žalite na posao, okarakterisaće vas kao negativnu osobu koja nije timski igrač, a šefovi znaju da postoje entuzijasti koji "jedva čekaju" na taj posao.

Da tražite drugi posao
Ukoliko kažete da planirate da napustite posao, svima ćete od tada delovati kao "traćenje vremena". Takođe postoji velika šansa da će vam potraga biti neuspešna. Najbolje je da sačekate dok ne nađete novi posao, pa da onda to saopštite.

Pročitajte još: