Čuveni logo se više neće prikazivati pre filmova
Jedan od najpoznatijih brendova u istoriji filmske TV industrije, "20th Century Fox",više ne postoji jer je vlasnik, kompanija "Volt Dizni", objavila da će se od sada zvati samo – “20th Television”.
"Slavni logo i naslovna špica, na kojima su reči "20th Television" postavljene iznad reflektora, ostaće isti samo što neće biti reči "century" i "fox". Nova imena i logotipi naših studija daju počast njihovoj bogatoj istoriji i stvaralačkoj snazi kompanije Volt Dizni", izjavio je predsednik televizijskih studija Krejg Hanegs.
Novi logo i grafika pojaviće se u novim epizodama ove TV kuće koje kreću od jeseni. Stariji naslovi, koji su već emitovani, zadržaće nekadašnji logo i ime.
Dizni je ranije saopštio da je izbrisao "Foks" jer bi moglo biti zbunjujuće – naime, preostala imovina Foksa, kao što su "Fox Entertainment", "Fox Sports" i "Fox News", deo su korporacije Foks koja nema nikakve veze s Diznijem.
Pročitajte još: