Instagram logo
printscreen/youtube
Instagram logo

printscreen/youtube

Instagram logo, Foto: printscreen/youtube

 

Od juna 2018. godine IGTV je bio deo Instagram aplikacije.

IGTV je pokušaj Instagram aplikacije da skloni korisnike što duže od YouTube aplikacije, tako što nudi produženo vreme trajanja video zapisa.

Umesto uobičajenih 60 sekundi, koliko je ograničenje video sadržaja na Instagram aplikaciji IGTV je nudio praktično mnogo duže trajanje zapisa tako što je uz Instagram objavu ostavljan link ka IGTV objavi, koju korisnici mogu da pogledaju u IGTV aplikaciji ili na veb lokaciji.

Sad je došlo vreme za promenu, jer korisnici i nisu baš najbolje odreagovali na IGTV opcije u okviru Instagram aplikacije, zbog čega je Facebook tim izbacuje.

IGTV dugme sa početnog ekrana, kad se otvori aplikacija, je sklonjeno, ali se IGTV aplikacija ne gasi. Sav sadržaj ostaje uobičajeno dostupan, a biće dostupan i u kartici tj. Tab-u Explore, kao i u predloženim sadržajima.

Prema objavi Mashable sajta TikTok je razlog slabe popularnosti IGTV integracije sa Instagram aplikacijom, jer su ljudi mnogo bolje odreagovali na tu video aplikaciju, umesto na novu Instagram opciju. To je i jedan od glavnih razloga zašto Facebook želi da ukine TikTok na sve načine.

Da li će vam nedostajati IGTV integracija?