Ne verujte svakom sadržaju, naročito onima sa lažnih profila!
Alo!
Ne verujte svakom sadržaju, naročito onima sa lažnih profila!

Alo!

Ne verujte svakom sadržaju, naročito onima sa lažnih profila!, Foto: Alo!

Pročitajte još:

 

Kvazi afera polupraznih proizvoda u supermarketima predstavlja savršenu senzaciju i za privlačenje pažnje i obmanjivanje javnosti, kao i narušavanje ugleda kompanija i organizacija.

Kako se zaštititi od lažnih profila i lažnih informacija? 

Još od malih nogu su nas učili da ne verujemo svemu što čujemo, kao i da se laž brže širi od istine. Zato, razmislite pre nego što šerujete neku neproverenu ili zlonamernu informaciju, kako ne biste doveli svoje prijatelje u zabludu, i sami postali žrtva i deo takvih prevara ili pak ugrozili reputaciju ozbiljnih kompanija koje prolaze stroge kontrole kvaliteta i ispunjavaju sve standarde koje su regulisane zakonskim normama.

Imajući u vidu da Facebook zajednica beleži preko 2 milijarde i 200 miliona mesečno aktivnih korisnika u tom moru profila, veoma je teško razlikovati "prave" od "lažnih" informacija i vesti.

 

Lažne profile često karakterišu neobična imena, uglavnom nemaju mnogo fotografija i prijatelja i neretko nemaju nikakav sadržaj na samom profilu. Niko ne bi voleo da bude meta neistinitih informacija i tračeva, zato je važno voditi računa šta pišete o drugima, kao i koje informacije delite sa svojim Facebook prijateljima. Uvek proverite informacije koje želite šerujete, jer na zvaničnim strancama i profilima kompanija stoje provereni i transparentni podaci.