Mobilni fejsbuk facebook aplikacija
EPA/Sascha Steinbach
Mobilni fejsbuk facebook aplikacija

EPA/Sascha Steinbach

Foto: EPA/Sascha Steinbach

Naime, kada se neki oglas prikaže na ovoj platformi, oni na čijem video-snimku su oglasi, obično prihoduju od toga. Ipak, nova pravila kažu da će YouTube moći da prikazuje još više oglasa nego ranije, a da će manje plaćati za njih, odnosno da svi koji nisu u "Partnerskom programu" neće dobijati novac.

Tako, na primer, može da se desi da manji kreatori vide oglas na nekom svom video-snimcku, a da ne zarade ni dinar od toga. Ukoliko žele da budu deo YouTube partnerskog programa, moraju da imaju 4.000 sati pregleda u poslednjih 12 meseci, i da imaju više od 1.000 pretplatnika.

Naravno da su oglasi jedan od velikih izvora prihoda za YouTube i kompaniju Google, ali i za kreatore koji tako mogu da ostvare dodatnu zaradu - bar su do sada mogli. Kako je za portal The Verge potvrđeno, i dalje neće biti oglasa na kreatorima koji u prvi plan ističu religiju, politiku, alkohol ili kockanje.

Pročitajte još:

Tagovi