OTKAZI ZA 16.000 RADNIKA Poznata fabrika čokolade sprema seču, a zarađuju sve više!
Nestle, poznat po brendovima kao što su "nespreso" i "kitkat", podigao je cilj ušteda sa 2,5 na tri milijarde švajcarskih franaka (oko 3,18 milijardi evra) do kraja 2027. godine, prenosi Blumberg.
"Svet se menja, a Nestle mora da se menja brže", izjavio je Navratil i napomenuo da firmu čekaju "teške, ali neophodne odluke" u vezi sa smanjenjem broja zaposlenih.
Kompanija je u trećem kvartalu 2025. zabeležila rast prodaje od 4,3 odsto međugodišnje, podstaknut višim cenama i rastom realnog obima prodaje, što je ključni pokazatelj koji investitori pomno prate.
Filip Navratil, koji je više od dve decenije u firmi Nestle, najavio je nastavak strategije koja podrazumeva veća ulaganja u reklamu, fokus na manji broj uspešnih proizvoda i prodaju neprofitabilnih delova poslovanja.
Investitori su pozitivno reagovali na kvartalne rezultate i najavljene mere štednje, a akcije firme Nestle su danas porasle za 8,2 odsto.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)