česma
Foto: Alo/Printscreen

-Poštovani, da ste pitali u datom trenutku nekoga od zaposlenih zašto je to tako, vrlo rado bi Vam dali objašnjenje- bile su reči restorana.U nedavno objavljenoj fotografiji računa iz restorana na Kosmaju, iznos od 11.190 dinara izazvao je različite komentare među korisnicima društvenih mreža. Dok su neki primetili raznolikost jela i pića na računu, većina pažnju privlači neobična stavka koja se nalazi gotovo na samom dnu - naplaćena čaša vode.

-Pa kad si platio račun 11.000 ne vidim zašto ti je problem i tih 40. Pa i oni tu česmovaču plaćaju. Sledeći put nemoj piti vodu i biće ti savršen život- jedan od komentara.

Čaša vode - neobična stavka na računu

Naime, ono što je najviše iznenadilo goste restorana i korisnike društvenih mreža jeste činjenica da im je naplaćena čaša vode, po popularnoj cenovnoj tarifi od 40 dinara. Ova neobična praksa naplaćivanja obične vode izazvala je polemiku među korisnicima društvenih mreža, a mnogi su se zapitali da li je ovo opravdano ili ne.

Fotografija računa brzo se proširila društvenim mrežama, a komentari korisnika su bili raznovrsni. Dok su neki osudili restoran zbog naplaćivanja vode, drugi su izrazili razumevanje za poslovnu politiku restorana. Ipak, većina se složila da je naplata čaše obične vode, po ceni od 40 dinara, prilično neobična praksa koja zaslužuje pažnju javnosti.

Čili sos i voda po istoj ceni - Da li to restoran vara goste?

Poslednjih dana društvene mreže su preplavljene komentarima o naplaćivanju vode u restoranima po istoj ceni kao i čili sos. Mnogi korisnici su izrazili sumnju da se zapravo flaširana voda ne toči iz flaše, već da se koristi voda iz česme koja se sipa u balone. Ova sumnja izazvala je žestoku diskusiju među korisnicima društvenih mreža.

Različita mišljenja o naplaćivanju vode

Dok su neki podržali restorane i istakli da je naplata vode sasvim opravdana, drugi su osudili ovaj potez i smatrali ga nepravednim. Argumenti su bili raznovrsni - od toga da je voda iz česme jeftina, preko ideje da bi onda trebalo naplaćivati i ostale usluge poput salveta ili struje za usisavanje, do predloga da gosti sledeći put ponesu svoj pribor za jelo kako ne bi morali da plaćaju kuver.

Restoran objašnjava situaciju sa vodom

Restoran se oglasio povodom nedoumica oko kvaliteta vode koja se služi u njihovom objektu. Kako navode, zbog čestih restrikcija vode leti, restoran poseduje sopstveni rezervoar za skladištenje sanitarne vode. Oni ističu da voda prolazi kroz taj deo uz pomoć hidrofora konstantno, ali noću kvalitet vode bude dodatno loš zbog loše procenjenosti same vode.

Voda za piće se služi iz aparata firme “Natura Knjaz Milos - Aqua una”, koji je izložen u šanku restorana, te je dostupan i za uvid gostima koji se nalaze u prizemlju. Restoran ističe da ne ostvaruju profit na čaši vode, naglašavajući da je to lako zaključiti za svakoga ko poznaje osnove matematike.

Restoran ističe da bi bili spremni da daju objašnjenje o situaciji sa vodom ukoliko su gosti postavili pitanje zaposlenima u restoranu. Ovim putem žele da otklone nedoumice i da pruže transparentnost u vezi sa kvalitetom vode koja se služi u njihovom objektu.

BONUS VIDEO

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading