SKINULI ČUVENI EPL SA TRONA Ovaj brend vredi čak 299,28 milijardi dolara
![epl](/data/images/2022-02-02/607357_shutterstock-1863024973_f.jpg?timestamp=1704280245?timestamp=1704236400)
U utorak, 19. decembra, TradingPedia je objavila listu (mapu) najvrednijih svetskih brendova, čija je vrednost iskazana u američkim dolarima. Na prvom mestu u 2023. je Amazon, sa procenjenom vrednošću od 299,28 milijardi dolara, i to uprkos padu od 51 milijardu dolara lane, piše Tradingpedia.com.
![amazon](/data/images/2023-12-20/855181_shutterstock-1083512990_f.jpg?t=1703087919)
Foto: Shutterstock
Prošle godine, na tronu se nalazio Epl, koji je do sada izgubio čak 16 posto svoje vrednosti i "pao" na 297,51 milijardu dolara; stoga je u 2023. zauzeo drugo mesto.
Gugl je na trećoj poziciji, sa vrednošću od 231,38 milijardi dolara. U odnosu na prošlu godinu, ovaj tehnološki div je povećao svoju vrednost za neverovatnih 18 milijardi dolara.
Alo! Ilustracija /J.V.
Kada govorimo o državama u kojima se nalaze sedišta najvrednijih kompanija/brendova, Sjedinjene Američke Države (SAD) su daleko najzastupljenija zemlja, a najveća među kompanijama koje nisu iz SAD jeste Samsung (Južna Koreja).
Evropa se samo dva puta nalazi u prvih 20, a u oba slučaja zahvaljujući Nemačkoj i kompanijama Dojče Telekom (62,93 milijarde dolara) i Mercedes (58,8 milijardi dolara).
Na pomenutoj listi SAD ima čak 202 brenda, a Kina 79. Nemačka među najvrednijih 100 može da se ponosi sa sedam svojih marki, a slede je Japan (6), Južna Koreja (4) i Velika Britanija (3).
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)