Momirović u prodavnici
Foto: Tanjug/Tanjug

Osnovni cilj akcije "Bolja cena" je da našim građanima omogućimo kupovinu proizvoda po pristupačnim cenama, rekao je Momirović nakon što je obišao jedan od maloprodajnih objekata „Idea“ koji posluje u okviru kompanije „Mercator-S“.

Podsetio je da se u okviru akcije „Bolja cena - cena za narod“ u više od 2.500 prodavnica na teritoriji cele Srbije nalazi 36 kategorija proizvoda i ukazao da to govori da ta inicijativa nije samo obećanje, već konkretna akcija koja ima stvaran uticaj na svakodnevni život naših građana, saopštilo je Ministarstvo unutrašnje i spoljne trgovine.

Momirović je dodao da se jasno vidi da su cene mnogih osnovnih proizvoda smanjene, čime se olakšava život porodicama i doprinosi njihovom boljem standardu.

Zajedno sa ministrom Momirovićem maloprodajni objekat „Idea London“ obišao je i poslovođa te prodavnice Stevo Rašić, koji je istakao da je zabeležen rast prometa u odnosu na period pre akcije, i to, između ostalog, za litarsko dugotrajno mleko od 122 odsto, a za sok breskve od dva litra za čak 101 odsto.

Prema njegovim rečima, kod kiselog mleka pakovanje od 400ml već se beleži rast prometa za 27 odsto, a kod pelena za decu, 56 komada, porast prometa je veći od 50 odsto.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading