ZDRAVKO ZALUDEO BALKANSKE ŽENE: Go do pojasa reklamira robu, i uspeva mu!
Naime, njegov video sa gajbom paradajza u rukama ispred plastenika, u kojem kaže da je reč o "najslađem paradajzu na svetu“ i obaveštava kupce da je sezona narudžbina otvorena, postao je hit na društvenim mrežama.
Ne treba zanemariti ni to da je Zdravko na snimku go do pojasa. Reč je o mladiću od 25 godina. Poljoprivredom i stočarstvom bave se i njegovi roditelji, iako je on ranije započinjao nekoliko drugih poslova, sudbina je odredila da i on krene istim putem.
U plastenicima uzgaja povrće, oko 80% je paradajz. Osim toga, na otvorenom sade krompir i šargarepu. Počeli su uz kredit, a danas uspešno plivaju u biznisu i planiraju širenje.
"Sve što radimo ide u direktnu prodaju. Radimo dostavu za Bijeljinu, Tuzlu i Sarajevo. Na određenim lokacijama nalazimo se sa mušterijama koje rezervišu narudžbine preko Instagrama. Imamo pakete koje pravimo“, kaže Zdravko.
Budi se oko 6 ujutro, često i ranije. Ko to može da izdrži, dodaje, spreman je da se bavi poljoprivredom. U poslu mu pomažu prijatelji i komšije, naravno, za dnevnicu. U planu je i proširenje proizvodnje, ali i restoran u kojem će služiti jela spremljena od namirnica sa njihovog polja. Krajem ove godine planiraju da izbace i jednu turu tovnih pilića.
Za privlačenje kupaca koriste društvene mreže. Kada su prošle godine u maju objavili snimak sa jajima, za 15 dana od viška jaja stigli su do toga da moraju da odbijaju kupce, uz proizvodnju od 500 jaja dnevno.
Foto: printscreen/TikTok
Pogledaj galeriju
Foto: printscreen/TikTok
Pogledaj galeriju
Foto: printscreen/TikTok
Pogledaj galeriju
Foto: printscreen/TikTok
Pogledaj galeriju
Foto: printscreen/TikTok
Pogledaj galeriju
Foto: printscreen/TikTok
Pogledaj galeriju
Zdravko kaže da je na Instagramu od svoje 15. godine i da nije gubio vreme, već je slušao savete kako da poveća marketing i prodaju. Ono što je naučio primenio je na svoj poljoprivredni biznis. Među stotinama komentara ispod njegovog videa sa paradajzom, dominiraju žene, a ovo su samo neki od njih: „Takav se ne viđa po tržnim centrima“; „Izgleda vrlo ukusno! Paradajz je isto OK!“; „Mali, obuci se, ima nas starijih sa slabim srcem“...
Očekivao je, dodaje, ovakve reakcije, čita ih i smeje se, ali ga ne dotiču. Priznaje da je o svemu ranije obavestio devojku. Savetuje svima, bez obzira da li je reč o poljoprivredi ili nekom drugom poslu, da se posvete internetu i marketingu, jer „možda nekada baka na pijaci ima bolji paradajz od mog, ali ljudi ne znaju za to“, piše Večernji.hr.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)