MODNA IKONA PADA U ZABORAV: Kultni brend obuće pred zatvaranjem – da li je ovo kraj jedne ere
Pad vrednosti deonica od 29,2 odsto predstavlja najveći jednodnevni pad od 2011. godine, što je vrednost kompanije svelo na najniži nivo u poslednje tri godine.
Tokom pandemije, prodaja Crocs-a je drastično porasla jer su potrošači masovno tražili udobnu obuću. Iako je ova obuća doživela povratak na modnu scenu, pa čak i na crveni tepih, čini se da se situacija menja.
Generalni direktor Crocs-a Endru Ris objašnjava da su američki potrošači postali "super oprezni" i da smanjuju kupovinu zbog ekonomske neizvesnosti. Hlađenje tržišta rada, veće kamatne stope i rastuća inflacija naveli su kupce da obuzdaju potrošnju.
Sličnu situaciju potvrdili su i drugi brendovi, poput McDonald's-a, koji je primetio da kupci s nižim primanjima ređe kupuju brzu hranu kako bi uštedeli.
Modne kuće, poput Ralpha Laurena, takođe su izrazile oprez u pogledu buduće potrošnje.
BONUS VIDEO
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)