Carine
Foto: Shutterstock/ibrahim mihcioglu / Shutterstock.com

Pad vrednosti deonica od 29,2 odsto predstavlja najveći jednodnevni pad od 2011. godine, što je vrednost kompanije svelo na najniži nivo u poslednje tri godine.

Tokom pandemije, prodaja Crocs-a je drastično porasla jer su potrošači masovno tražili udobnu obuću. Iako je ova obuća doživela povratak na modnu scenu, pa čak i na crveni tepih, čini se da se situacija menja.

Generalni direktor Crocs-a Endru Ris objašnjava da su američki potrošači postali "super oprezni" i da smanjuju kupovinu zbog ekonomske neizvesnosti. Hlađenje tržišta rada, veće kamatne stope i rastuća inflacija naveli su kupce da obuzdaju potrošnju.

Sličnu situaciju potvrdili su i drugi brendovi, poput McDonald's-a, koji je primetio da kupci s nižim primanjima ređe kupuju brzu hranu kako bi uštedeli.

Modne kuće, poput Ralpha Laurena, takođe su izrazile oprez u pogledu buduće potrošnje.

BONUS VIDEO

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading