Dolar
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

Snapchat, aplikacija za razmenu samouništivih poruka, postajala je sve popularnija, naročito među tinejdžerima koji su je koristili za slanje poruka koje su nestajale sa ekrana prijemnika nekoliko sekundi nakon što su bile otvorene.

Aplikacija je bila prepoznatljiva po svojoj funkcionalnosti koja korisnicima omogućava slanje poruka koje se automatski brišu, što je bila novina na tržištu društvenih mreža tog vremena.

Snapchat

Foto: Shutterstock

 

U intervjuu koji je Spiegel dao u to vreme, objasnio je da je odluka da odbije Fejsbukovu ponudu bila zasnovana na njegovoj proceni da bi Snapčat mogao da postigne mnogo veću vrednost u 2014. godini.

Spiegel je bio odlučan da izbegne brzu prodaju, uveravajući sebe i svoje investitore da će Snapchat nastaviti da raste i da će njegova vrednost značajno porasti u narednoj godini.

Snapchat

Foto: Shutterstock

 

Iako je Fejsbuk pokušao da proširi svoju dominaciju na tržištu društvenih mreža, u tom trenutku je naišao na odbijanje, a portparol Fejsbuka je odbio da komentariše spekulacije o pregovorima, nazivajući ih "glasinama i spekulacijama".

Uprkos odbijanju, Snapčat je nastavio da raste, postajući jedan od najpopolarnijih aplikacija među mlađim korisnicima, a kasnije se pokazalo da je ova odluka bila ključna za njegov dalji razvoj, piše Telegraf.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading