MasterCard
Promo
MasterCard

Promo

MasterCard, Foto: Promo

Kako bi nagradili lojalnost postojećih korisnika, a sugrađane i posetioce prestonice podstakli da isprobaju ovu sigurnu i jednostavnu platnu metodu, Apex solution i Mastercard, uz tehničku podršku AIK Banke, uvode Beskontaktni dan kada će važiti specijalne promotivne cene za karte kupljene Mastercard i Maestro beskontaktnim karticama – u okviru jedne zone, karta će koštati samo 1 dinar, odnosno 2 i 3 dinara u više zona. Ova kampanja će trajati do 15. septembra.

Beskontaktno plaćanje platnim karticama u javnom prevozu obavlja se na isti način kao što se validiraju BusPlus karte ili obavlja bilo koje beskontaktno plaćanje u trgovinama - jednostavnim prislanjanjem same kartice na donju polovinu validatora koja je obeležena simbolom za beskontaktno plaćanje i to na udaljenosti od najviše 4 centimetara, nakon čega svetlosni i zvučni signal sa validatora potvrđuju da je karta uspešno plaćena. Na samom validatoru putnici mogu da odaberu zonu u koju putuju, tako da je ceo proces brz i jednostavan za korišćenje.

Plaćanje karticama u javnom prevozu je sigurno zahvaljujući različitim mehanizmima zaštite, počevši od čip tehnologije koja omogućava da se između kartice i validatora razmenjuje samo minimum podataka koji su šifrirani, dok se za svako plaćanje kreira jedinstveni kod koji se ne može upotrebiti za neku drugu transakciju putem iste kartice tako da se jedna karta naplaćuje samo jedanput, čak i ako se kartica slučajno prisloni više puta na terminal. Kartica sve vreme ostaje u rukama korisnika, a dodatni element kontrole i sigurnosti prilikom plaćanja predstavlja i činjenica da ukoliko se na validator prislone platna i BusPlus kartica, validator će uvek očitati samo BusPlus karticu.

„Mastercard beskontaktna plaćanja dostupna su u Srbiji već 10 godina, a paralelno sa brojem aktivnih korisnika ove sigurne, brze i praktične metode plaćanja raste i broj lokacija na kojima je moguće plaćati prislanjanjem beskontaktnih kartica i uređaja. To je ujedno i odličan pokazatelj da je tržište Srbije spremno za dalje inovacije u smeru digitalnih, bezgotovinskih plaćanja, te je ova kampanja u gradskom prevozu odlična prilika za sugrađane da se uvere u sve prednosti savremenih platnih rešenja i to po više nego atraktivnim cenama“, izjavila je Jelena Ristić, direktor za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine u kompaniji Mastercard.

„Ponosni smo što smo građanima ponudili još jednu mogućnost u plaćanju javnog prevoza. Broj korisnika ove usluge raste iz dana u dan, i smatramo da je edukacija veoma važna kako bi građani uvideli sve prednosti beskontaktnog plaćanja. Inače, ovakav sistem sa velikim uspehom funkcioniše u mnogim gradovima u svetu i važno je da je u Beogradu postavljen u skladu sa svim bezbedonosnim standardima i procedurama“, rekao je Veljko Vlahović, direktor kompanije Apex Solution Technology.

Mastercard beskontaktno plaćanje u vozilima javnog prevoza u Beogradu omogućeno je u januaru ove godine, a za sedam meseci, broj korisnika usluge koja je srpsku prestonicu svrstala među 100 najsavremenijih pametnih gradova na svetu beleži stalni rast.