Električni automobil
printscreen/youtube
Električni automobil

printscreen/youtube

 Foto: printscreen/youtube

Tesla motors je prošle godine dostigao rekordnu proizvodnju, kao i vrednost kompanije.

Međutim, čini se da drastični rast prodaje nije praćen povećanjem kvaliteta.

Tesla je ubedljiv automobil na putu, a kada govorimo o samoj vožnji, i dalje je bez ozbiljne konkurencije.

Što se tiče izrade, situacija je mnogo drugačija, pa se Teslina postrojenja i dalje bore sa proizvodnim problemima u pogledu kontrole kvaliteta.

I ovde ne govorimo samo o izolovanim slučajevima kada su primećeni loši naleti ili senke na laku, niti o otpadanju određenih delova. To su proizvodne greške koje bi malo proizvođača moglo priuštiti.

O njima su poznati u američkoj NHTSA (Nacionalna uprava za bezbednost saobraćaja na autoputevima), koja redovno objavljuje obaveštenja o uslugama i opozive.

Nedavno su neki od njih objavljeni i na društvenim mrežama, pa je Boži Tatarević na Tviteru delio informacije o brojnim greškama na koje je reagovala i NHTSA.

Odnosi se na popravke korozije, sređivanje karoserije posebnim (gumenim) čekićem (karikom), pa čak i odsustvo navrtki na vitalnim delovima vozila. A ovo drugo je posebno zabrinjavajuće jer se tiče suspenzije na kojoj ponekad nedostaje matica.

Posledice mogu biti vrlo ozbiljne.

Takođe postoje problemi sa pogonskim sistemom, pa nedostatak određenih delova utiče i na način punjenja i pražnjenja baterija.

Pročitajte još:

Komentari (2)

vule

12.01.2021 15:18

Normalno, za zapad se radi jedan kvalitet a za istok šund i bofl. Novu opel korsu sam kupio, nakon 8000 km procurio semering na radilici, sonda filtera prozukala, lanac i lančanici menjani na 18000 km, to su jedino peomenili u ovlaštenom servisu o njihovom trošku, i opet sumnjam u kvalitet?!

Iskustvo

17.01.2021 06:43

Ko je imao ML, zna da su ove Tesline greške prava sitnica. Ta se auta počinju raspadati odmah nakon garantnog roka od 2 godine ( garancija kao za sitne kućne aparate jer znaju koliko auta vrede).