automobil automobili polovni vozila kupovina prodaja pijaca
stock photo
automobil automobili polovni vozila kupovina prodaja pijaca

stock photo

automobil automobili polovni vozila kupovina prodaja pijaca, Foto: stock

Pročitajte još:

 

- Definitivno postoji uvreženo mišljenje da je nemački automobil najbolji. Suština verovatno leži u nekoj sigurnosti koju ti automobili pružaju - navode iz sajta za auto oglase "Moj auto".

Kao primer koji se često navodi, a koji baš govori o pomenutoj sigurnosti, vozači u Srbiji, komentarišući ulice i puteve pune rupa, kažu da nemački automobili imaju jake trapove. Tako, iako je oprema neretko skuplja za nemačke automobile, oni trap mogu da menjaju jednom u tri godine, a kod francuskog ili italijanskog automobila to bi morali da rade jednom godišnje.

- Od nemačkih automobila, traži se bukvalno sve. Najpopularniji su folksvagen polo i opel, najčešće opel astra, jer su oni nemački, a nisu toliko skupi - kažu sa ovog sajta.

Preporučujemo i ovo:

 

Kada su u pitanju "pusti snovi" srpskog vozača, ono što se najčešće gugla, prema rečima ljudi sa ovog sajta, to su svakako mercedes i bmw, ali značajno je manaj njihova prodaja od rugih nemačkih marki, jer su dosta i skuplji.

Nekada najpopularniji automobil na našim prostorima "golf dvojka" uveliko je otišao u prošlost, ali njegovi naslednici, odnosno noviji modeli golfa nisu toliko popularni, najviše zbog svoje visoke cene, pa je njegovo mesto od palete nemačkih automobila zauzeo folksvagen polo. Ipak, nije više "nemac" najprodavaniji automobil u Srba. Tu poziciju već duže vreme drži fijat i fijat punto.

- Najtraženiji raspon godišta polovnih automobila je od od 2005. do 2009. godine. Ako posmatramo to godište i uporedimo francuski, nemački i italijanski automobil sličnih performansi, italijanski je definitivno najpovoljniji.

 

I zaista, ako poredimo u pomenutom rasponu godišta najprodavanije automobile iz ove tri zemlje, dolazimo do zaključka da se cena folksvagena polo kreće oko 4.000 evra, pežoa 207 je do 3.000, dok najprodavaniji fijat punto košta oko 2.000 evra.

- Za fijat je još značajno da je mnogo lakše pronaći delove i majstore koji će te delove da ugrade, a same cene delova su mnogo niže - navode sa ovog sajta i zaključuju da se taj fenomen nemačkog automobila kao najprouzdanijeg i dalje drži kod nas, ali da polako dobija i konkurenciju.