Škoda Kodiaq
profimedia

Ovom prilikom predstavljamo pet automobila koji će biti najinteresantniji kupcima na Starom kontinentu, a verovatno će privući veliku pažnju i kad je tržište Srbije u pitanju - očekujemo da će se pojaviti na srpskom tržištu do kraja godine, odnosno najkasnije do marta i tradicionalne smotre na Beogradskom sajmu.

Škoda Kodiaq

profimedia

Škoda Kodiaq, Foto: profimedia

Škoda Kodiaq

Svesni smo da će se postaviti pitanje: „Šta će bilo kome u Srbiji ‚Škodin‘ model sa sedam sedišta?“. U svakom slučaju, ‚Škodin‘ veliki SUV „kodijak“ je zaslužio mesto na top 10 listi pariskih premijera jer predstavlja prekretnicu češkog proizvođača. „Kodijak“ je dugačak 4,7 metara, dolazi sa tri reda sedišta i najvećim prtljažnikom u klasi, zapremine 720 litara. Na početku prodaje (mart) moći će da se bira između pet motora, dva 2.0 TDI sa 150 KS i 190 KS ui tri TSI od 125 KS do 180 KS. U zavisnosti od motora, vozači mogu da biraju između prednjeg ili 4x4 pogona.

Audi Q5

profimedia

Audi Q5, Foto: profimedia

Audi Q5

„Audi“ se ponovo odlučio za blage dizajnerske izmene, ali je na štandu u Parizu izložio potpuno novi Q5, sa brojnim novitetima na polju mehanike, novom platformom, više prostora u kabini i dorađenim motorima. Druga generacija je lakša za 90 kilograma, a na početku prodaje (januar 2017. godine) biće dostupne verzije samo sa 4x4 pogonom. Proizvodiće se u fabrici u Meksiku.

Honda Civic

profimedia

Honda Civic, Foto: profimedia

Honda Civic

Honda je sa „sivikom“ dugo bila u raskoraku na našem tržištu, tako da se od desete generacije očekuje da vrati slavu japanskom kompaktu. Novi „sivik“ je duži i prostraniji od prethodnika, sa većim prtljažnikom i multilinkom pozadi. Za početak, dolaze dva turbo benzinca: 1,0-litarski trocilindraš sa 129 KS i 1,5-litarski četvorocilindraš sa 182 KS. Krajem 2017. stiže i verzija sa osveženim dizel agregatom 1.6 i-DTEC (120 KS). Jedno je sigurno - novi „sivik“ neće biti jeftin.

Peugeot 3008

profimedia

Peugeot 3008, Foto: profimedia

Peugeot 3008

Novom generacijom „pežoa 3008“ napravljen je veliki zaokret - popularni kompaktni krosover je sada postao SUV model. Sličnosti između originalnog i novog „pežoa 3008“ praktično nema, kako po pitanju dizajna karoserije, tako i na osnovu uređenja kabine, u kojoj je sada centralni deo takozvani i-kokpit. Ponudu motora čini šest benzinaca i dizelaša u rasponu snage od 100 KS do 180 KS.

Citroen C3

profimedia

Citroen C3, Foto: profimedia

Citroen C3

Novi početak u ovim krajevima trebalo bi da ima i treća generacija gradskog „sitroena C3“, koji je dobio izgled po uzoru na model „C4 kaktus“. To znači da C3 sada može da se pohvali bočnim „airbump“ štitnicima za karoseriju. Automobil je dugačak 3,99 metara, a međuosovinsko rastojanje je povećano na 2,54 metra. „Sitroen C3“ može da se poruči i sa ful HD kamerom instaliranom na unutrašnjem retrovizoru, a u ponudi će biti pet motora u rasponu snage od 68 KS do 110 KS.