dritan na konferenciji
Foto: Alo/Foto: Youtube/Printscreen/Al Jazeera Balkans

“Kroz Podgoricu deo auto puta zaobići će Skadarsko jezero”, kazao je Abazović.

Napomenuo je da je izbegnuta izgradnja mosta na Verigama zbog UNESCO statusa Kotora.

Prema njegovim rečima, Prostorinim planom predviđeno je sedam aerodroma.

Abazović podvlači da su pored Podgorice i Tivta, predviđeni aerodromi u Baru, Ulcinju, Žabljaku, Beranama, Nikšiću.

On je naglasio i da Crna Gora mora modernizovati železnice.

Govoreći o energetici, kaže da je cilj do 2030. cilj je da Crna Gora postane energetski nezavisna država.

Kada je reč o Komarnici, kaže da ostaje da se u narednom periodu vidi da li će se ona graditi ili ne.

“Cilj je da zaštitimo životnu sredinu. Mislim da će najviše priče biti da li da se gradi Komarnica. Da budem jasan – prostorni plan je jasno naveo činjenice za Komarnicu. Isto je navedeno da institucije sistema koje se bave ekološkim aspektom izražavaju veliku rezervu i protive se izgradnji tog objekta. Ostaje da se vodi velika debata da li to treba ili ne Crnoj Gori”, naglasio je Abazović, prenosi "RTCG".

Prema njegovim rečima, predviđana je izgradnja dalekovoda na više lokacija u Crnoj Gori i da se duplira kapacitet podvodnog kabla koji ide prema Italiji.

“To je suština izvoza električne energije u narednom periodu. Od Ulcinja, preko ostalih gradova, do severa, predviđene su nove solarne elektrane”, naveo je Abazović, dodajući da je dokumentom predviđena i izgradnja vetroelektrana i velikih dalekovoda.

U Baru je predviđena izgradnja terminala o čemu su, kako podseća, ugovori već potpisani.

“Mislim da nakon ovoga neće postojati prepreka da se na osnovu Prostornig plana donose niža dokumenta i da se ide ka boljem pristupu saobraćaju u Crnoj Gori. Od najvećeg značaja je da postoji ova mreža puteva i razvoj aerodroma”, zaključio je Abazović.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading