Saobraćaj Drumski transport Kamioni Auto-put autoput
Shutterstock
Autoput

Tanjug/Dušan Aničić

Ilustracija, Foto: Tanjug/Dušan Aničić

Prilikom ugovaranja izgradnje deonice od Smokovca do Mateševa, Vlada Crne Gore zaboravila je priključne puteve u dužini od 6,4 kilometra do petlji Veruša i Mateševo, pišu crnogorski mediji.

Pročitajte još:

 

Prema informacijama “Dana”, dobijenim od građevinskih stručnjaka, priključni putevi do petlji Mateševo i Veruša bi sa eksproprijacijom trebalo da koštaju oko pet miliona evra.

Kinezi su Vladu o priključnim putevima obavestili krajem 2015. godine, isto kad i za zaboravljenu petlju Smokovac i priključke auto-puta na struju i vodu.

Osim što je zaboravila da u sklopu prioritetne deonice auto-puta ugovori petlju na Smokovcu, napajanje infrastrukture strujom, kao i priključke za vodu, zaboravili su da u ugovor sa CRBC-om unesu i priključne puteve za petlje na Veruši i Mateševu. Prosto rečeno, zaboravili su put kojim bi se meštani Veruše i Mateševa uključivali na au-toput, i put kojim bi se isključili sa auto-puta. U pitanju je ukupno 6,4 kilometara puta, pet u Veruši i 1,4 kilometra u Mateševu.

To pokazuje interna informacija Vlade o aktivnostima na realizaciji projekta auto-puta Bar-Boljare, usvojena 5. maja 2016. godine, koju je “Danu” dostavio MANS. U informaciji je navedeno da su Vladu, Kinezi još krajem 2015. godine obavestili da u ugovoru teškom 809,6 miliona evra nema priključnih puteva do petlje na Veruši i Mateševu.