Bolnica
Dejan Briza
Bolnica medicinska sestra bolesnik pacijent

Alo!/Ana Paunković

Ilustracija, Foto: Alo!/Ana Paunković

Zaposleni u Opštoj bolnici u Pančevu želeli su da skrenu pažnju svim pacijentima da više ne mogu "samo" nešto da pitaju i time vrše pritisak na zaposlene.

Papir na kome je ispisana objava o zabrani upotrebe reči "samo" osvanuo je na društvenoj mreži Tviter.

U obaveštenju se navodi da se pacijentima zabranjuje upotreba reči "samo" kako ne bi vršili pritisak na zaposlene, ometali ih u radu i time ušli u ordinaciju preko reda. Tako da se zabranjuje pacijentima da "samo pitaju, pristupe" i slično.

Ono što je posebno privuklo pažnju "tviterašima" je pravopis i poznavanje gramatike srpskog jezika budući da su uočene dve velike greške.

Zaposleni zabranjuju "potsticanje pritiska" iako bi trebalo da stoji "podsticanje". Takođe, pacijenti se ne mogu "samo izvinuti", što je dobro jer ih neće boleti kičma, pošto izvinuti se znači saviti se, te ovaj glagol svakako nije isti kao glagol izviniti na koji su očigledno mislili zaposleni.