Sekond hend
Ivana Mišić
Sekond hend

Ivana Mišić

Sekond hend, Foto: Ivana Mišić

Mnoge ljude muka natera da otvore vrata ovih prodavnica, ali kad jednom pređu njihov prag, uvek se vraćaju, kaže za „Alo!“ prodavačica u jednom od ovih butika.

- U Srbiji je to još sramota, pa ljudi gledaju da se što kraće zadržavaju u radnji. Ali zato kada pronađu markiranu garderobu za 350 dinara, nema veće sreće. Kod nas se cene odeće kreću od 130 dinara do 4.000 dinara. Skuplje stvari su odevni predmeti poznatih brendova kao što su „Hugo Bos, „Marko Polo“, „Zara“, H&M, „Najki“, „Beneton“, „Versaće“, „Kelvin Klajn“... Upravo zato nam dolaze poznati glumci, pevači, ali i ljudi koji drže svoje butike. Takođe, dosta se robe kupuje za potrebe snimanja filmova. Nedavno su nam bili jedna poznata glumica i gospodin Hasan. Poznati dizajneri i stilisti znaju da dođu i tada traže isključivo markiranu garderobu - priča prodavačica Maja za „Alo!“ i dodaje da svakog dana dodaju stvari na police u radnji jer im je promet dobar. 

Stidljive mušterije

Prilikom obilazaka ovih radnji pokušali smo da razgovaramo i sa mušterijama, međutim, ljudi nisu bili voljni da daju komentare, a ubrzo su izlazili iz radnje. Prodavci su istakli da im često dolaze studenti, koje nije stramota da pazare u ovim buticima, ali i stranci, koji znaju da na ovakvim mestima mogu naći kvalitetne stvari po smešnim cenama.

 Ekipa „Alo!“ je pregledala cene u njenoj radnji kod Zelenog venca, ali i u okolne četiri prodavnice, i ustanovila da se u svim radnjama praktikuje akcija da se nakon dve nedelje cene spuštaju za 30 do 50 odsto, a nakon toga cene padaju na smešnih 300 ili čak 150 dinara. Tako smo uspeli da pronađemo dukseve i džempere čije se cene kreću od 130 do 700 dinara, klasične i perjane muške jakne, kao i dukseve na raskopčavanje od 500 dinara do 1.800 dinara, ali i muške kožne jakne i ženske bunde do 4.000 dinara. Pantalone koštaju od 350 do 600 dinara. Ženske torbe kreću od 200 dinara do 900 dinara, skuplje su uglavnom markirane i dobro očuvane, kao što su recimo „Majkl Kors“, „Desigual“ ili „Luj Viton“.

- Najčešće se uzimaju duksevi i džemperi, i to uglavnom od dva do pet artikala. Međutim, većina gleda da kupuje robu kada oborimo cene na 300 ili 200 dinara, tada nam najbolje ide prodaja. Ranije smo očekivali veću prodaju kada počnu isplate plata ili penzija, ali to više nije praksa. Kako se formiraju cene sa popustima, tada počne navala na butik - objašnjava Maja i dodaje da ljudi pokušavaju da se cenkaju, naročito kad su cene snižene na 350 dinara.

 

Komentari (5)

nedjo

11.12.2017 23:40

od bogatih sitotinja ne može doći na red!

Vuki

12.12.2017 03:47

Kad smo kompleksasi, samo da je firmirano, makar i polovno..

Bugi

12.12.2017 07:59

Kineski bofl ,navodno firmirane stvari.

Gluposti

12.12.2017 08:33

do neba ubačene etikete.

Djekso

12.12.2017 10:45

Al Pazi Kaze Muka ih natera da Otvore vrata To Rasprodaja Pred Izbore Jer ako Pobede Odjilas sa Kompanija Nece biti ni Dolce ni Gabana ni Guci ni Versace Ostacemo svi samo u Gaceee a mozda i Bez