Ministarstvo unutrašnjih poslova, sektor za vanredne situacije, odbilo je 29. januara žalbu grčkog „Veropulosa“ i naložilo da u roku od 15 dana ta firma vrati u prvobitno stanje porušeni dizel agregat pomoću kojeg su stanari dobijali struju, kao i da obezbedi slobodan prolaz ka saobraćajnici koja vodi do ulaza u ta tri solitera.
Predsednik opštine Voždovac Dragan Vukanić pozvao je povodom ovog slučaja i druge nadležne gradske i republičke institucije da se oglase, naglašavajući da je izgradnja „Vera“ isključivo u nadležnosti grada Beograda, ali da će ispitati ugrožavanje „zakonom garantovanih prava građana Voždovca“.
- To jeste naša nadležnost i briga, te ćemo, po sagledavanju svih relevantnih dokumenata i prikupljanju neophodnih informacija, preduzeti određene mere koje su u našoj nadležnosti, o čemu ćemo vas blagovremeno obavestiti. Mere i koraci koje ćemo preduzeti svakako ne podrazumevaju tužbu protiv novina ili novinara - kaže Vukanić, osvrćući se na pretnje državnog sekretara Slobodana Homena upućene našem listu.
Stanari su ponovo apelovali na gradsku vlast da reši problem nelegalne izgradnje „Vera5“, ukazujući da imaju odluke Republičkog geodetskog zavoda, MUP-a, Agencije za energetiku, Sekretarijata za imovinsko-pravne poslove i EDB-a koji potvrđuju činjenicu da su investitori „Vera“ nelegalno porušili dizel agregat i onesposobili saobraćajnicu.
- Agregat i saobraćajnica su u srcu placa na kojem se zida „Vero5“, pa se postavlja pitanje kako je moguće bilo izdati sporno odobrenje za izgradnju - pitaju stanari.
Zanimljivo je da su sudije i tužioci, koji su u nekoliko procesa između stanara i investitora presudili u korist investitora, avanzovali na viša mesta. Istovremeno, sudija Petog opštinskog suda Gordana Ćirić, jedina koja je donela presudu u korist stanara, nije reizabrana. Sudija Ćirićeva presudila je u korist stanara u procesu za naknadu štete od 85 miliona dinara koju su pokrenuli „Veropulos“ i izvođač radova „Meridijan inženjering“.
- Zbog nje su u kasnijem postupku koji smo pokrenuli protiv investitora oko ništavnosti ugovora o prodaji fiktivne radionice i legalnosti agregatske stanice investitori zahtevali izuzeće celog Petog opštinskog suda - tvrde oštećeni stanari.
Za razliku od sudije Ćirićeve, njena koleginica Ružica Ranković u procesu za ometanje poseda, gde sud jedini ima instrument da donese privremenu meru po kojoj sporni posed ne pripada nijednoj strani do okončanja procesa kako se ne bi uništilo postojeće stanje, nije iskoristila tu mogućnost uz ne baš jasno obrazloženje:
„Pravno gledano ne može rezultat privremene mere da se poklapa sa onim što vi želite tužbom da dobijete.“ (?!) Kao javni tužilac Petog opštinskog suda koji je tada bio zadužen za prijave stanara, Aleksandar Momčilović je sve krivične prijave od strane stanara upućene investitoru i obratno bez obrazloženja odbijao. U međuvremenu je avanzovao i postao tužilac Višeg tužilastva.
- Nije prihvatio nijednu od 12 podnetih krivičnih prijava koje smo mu dostavili. Neke od tih prijava bile su i krivične prijave za teške telesne povrede, među njima su i protiv žena starosti preko 60 godina za nasilničko ponašanje, a protiv jednog od nas vodi se čak pet procesa - zaključuju stanari.
Savetnik i portparol Republičkog javnog tužilaštva Tomo Zorić do zaključenja broja nije dostavio odgovore našem listu na pitanje dokle je stigla istraga, koju je navodno pokrenuo nekadašnji republički javni tužilac Slobodan Radovanović, a na zahtev Saveta za borbu protiv korupcije. Stanari su u više navrata pokušavali da stupe u kontakt sa Radovanovićem, ali im on nikada nije odgovorio na dopise.
Homena za predsednika, dokazao se, svaka mu čast.
Leva ruka desni džep Đuro
Na Voždovcu je izabrana nova vlast koja se kune u borbu protiv korupcije. Za vanredne izbore potpisati ću tek kad vidim da li će ovaj tekst izazvati ikakve reakcije kod njih. Ipak se ovde radi o ugrožavanju prava građana Voždovca. Iskreno mislim da će reći kako bi oni nešto uradili, ali to nije u njihovoj nadležnosti već će oni uraditi nešto tek kad dođu na vlast. Ajde da vidimo... Dragica
Nije smešno, kako možete da pišete ovakve komentare? Ovaj čovek je državni sekretar Ministarstva pravde koji se brine o predlozima zakona i kontroliše njihovu primenu! Ovo je naročito važno jer se ministarka pravde skoro porodila i često je odsutna zbog bebe. Kako se ne zabrinete ko nam vodi pravnu državu, kako se ne zabrinete kako su određivani kriterijumi za izbor sudija? Nije smešno, ovo je poražavajuće. Neko mora nešto da uradi! Čestitke listu „Alo!“ Milena
Oprostite, nisam razumeo: Je li to onaj Konstantinović što pravi zakone i je li to onaj Homen što pravi i predlaže Konstantinoviću reforme pravosuđa sa ciljem borbe protiv korupcije i ulaska u Evropu? A da možda malo razmisle o ostavci? A šta je sa tužiocem? Pa njegov izbor je zavisio od prethodne dvojice. Imam i ja nešto siće (5.000evra), pa ako ima koja fiktivna stolarska radnja, kupio bih. Gde to ima? Trixi
Čekaj, a što da tuži novine i novinare? Pa u tekstu piše da mu je „Elektrodistribucija“ i protivpožarna policija zabranila gradnju jer nije pribavio saglasnosti. Kako je onda počeo da gradi i ko mu je izdao dozvolu bez tih saglasnosti. Kako su ga to novine oklevetale što su navele nalaze državnih inspekcijskih organa? Ipak je došlo vreme za šesti oktobar, previše su se izbezobrazili. Periša
Kod donošenja Zakona o informisanju jasno je navedeno da čak i pokušaj uticaja političara na uređivačku politiku medija je krivično delo. Ne ulazeći u detalje sumnjive gradnje i svih tih batinaških fora, Slobodan Homen je napravio krivično delo pokušavajući da spreči objavljivanje informacija bitnih za građane Srbije. Tako bitnih da činjenica da neko upotrebljava policiju i sudstvo da brane njegovu nelegalno stečenu imovinu je skandal, ali i krivično delo. Zorn
„Dikem izolacija“ i Nenad Konstantinović oglasili su se demantijem, koji je redakciji „Alo!“ dostavio njihov pravni zastupnik. U Konstantinovićevom demantiju negira se njegova veza sa izgradnjom supermarketa „Vero5“.
„Nisam dao bilo kakvu urbanističku dozvolu za izgradnju supermarketa ‚Vero5‘. Izdavanje dozvola je u nadležnosti Sekretarijata za urbanizam grada Beograda, u kojem ne vršim bilo kakvu funkciju. Štaviše, Odbor za urbanizam, čiji predsednik sam po spornom tekstu navodno ja, uopšte ne postoji pri Skupštini grada. Nisam nikada učestvovao u bilo čemu što je u vezi sa urbanističkim projektom za izgradnju objekta ‚Supermarket Vero5‘“, stoji u demantiju. U demantiju “Dikem izolacije” stoji da je izgradnja lokacije “Vero5” legalna.
“Sekretarijat za urbanizam i građevinske poslove Beograda izdao je ‘Veropulosu’, SZ ‘Prostor’ i ‘Dikem izolaciji’ odobrenje za izgradnju poslovnog objekta ‘Vero5’. Znači da ima dozvolu, a izvršena je prijava radova u skladu sa zakonom i gradnja je legalna. Detaljni urbanistički plan poteza duž ulice Vojvode Stepe nije menjan od 1991. godine, ovakav plan nikome nije smetao više od 16 godina, sve do početka gradnje ‘Vera5’.
Nije bilo nikakvog prometa nepostojećeg objekta, niti prava vlasništva na zemljištu, jer to, u skladu sa Zakonom o planiranju i izgradnji, koji je važio u vreme izdavanja dozvole, nije bilo moguće. Zloupotrebljava se sadašnja funkcija Slobodana Homena koji nije imao veze sa izdavanjem dozvole sa izgradnjom lokacije ‘Vera5’”.
Ministar policije
obećao da će pohapsiti sve one koji su
muljali sa
glasovima građana
Novoizabranog francuskog predsednika na prvom putovanju udario grom u
avion
Komentara: 65
Pufi
05.02.2010.01:33h
Da li vi dragi novinari i sugradjani mislite da je otimacina zemljista na Vozdovcu jedina koju pokusava da sprovede porodica Homen! Ja cekam da Coba reformise pravosudje pa da zakaze rociste po privatnoj tuzbi za 1/2 hektara protiv oca mu Bore (Dikem i Inova).
Jovanča-Jagodina
04.02.2010.20:11h
Bravo za novine.Šta će biti sa Homenom?Antologijsko pitanje i standardan ishod "uhapsćemo ga". Da li je to moguće?Kada?Ko? Moguće je"pravda je spora ali dostižna". Sa promenom vlasti "žutog preduzeća". Sudije koje je najurio i koje vraća Strazbur ili strah od Strazbura.
slavica
04.02.2010.19:41h
Demokratska stranka je ogrezl u kriminalu, zemunci se druzili sa Cedom i Djindjicem, Homen se druzio sa Saricem, majka umesana u placeve po Surcinu, Vlahovic prodavao poljoprivredno zemljiste. Kriminalac do kriminalca. Malovicka uzima pare da bi zavrsila sudske procese. A sada su se dosetili da koriste dzipove ferarije oduzete od kriminalaca da ih oni voze. Tuzilac cuti, i on ima putera par kilograma.
Homo homini Homen...
04.02.2010.19:23h
Tužno je da ono što sebe naziva državom posle ovakve serije tekstova i ovoliko komentara - i dalje ćuti! Tužno je da živimo u nečemu što sebe naziva državom, a gde se pod reči "vlast" podrazumeva da "ruka ruku mije", ma ko god da je na vlasti ili u opoziciji. Tužno je da u nečemu, što sebe uporno želi da predstavi državom, niko nije ni prst pomerio da se ovaj očigledni lopovluk ispita. A s obzirom na reakcije ljudi koji ovde komentarišu, očigledno je da je neko konačno iskopao istinu i zveknuo je pravo u facu ovim nedodirljivim likovima koji vode ovu... "državu"!.
5 oktobar
04.02.2010.18:57h
Nije ni čudo što je SNS ojačao! Uvek sam bio pristalica DS-a. Zbog ovakvih ljudi DS gubi poverenje građana. Zar je jedan čovek važniji od ideje, demokratije, pravde, i naše države Srbije? Kad pomenuh pravdu ironija je da je gospodin Homen sekretar Ministarstva pravde. Kako je to moguće? Šta se to dešava sa DS-om? Gospodine Tadiću molim Vas reagujte. Isto i Vas gospodine Đilas molim. Ko će glasati onda za DS, ako se na ovo ne reaguje? Zar je gospodin Zoran Đinđić za ovako nešto dao svoj život! Ja još uvek želim da verujem da DS može da pobedi i da stane na put svemu ovome. Ako se na ovo ne reaguje ući ćemo u EU tek u sledećem veku. Ne želim da verujem da nećete ništa preduzeti. Setite se reči dr Zorana Đinđića: " U svakoj zemlji ima korova, samo se u Srbiji korov zaliva.Nalazimo se u brodu punom vode i svi je moramo izbacivati i ploviti u istom smeru."
vera
04.02.2010.18:44h
Ova tri clanka vezana za Homenizaciju su stvarno vrhunska. Citajuci ih stvarno sam pala u depresiju. Medjutim citajuci komentare vraca mi se dobro raspolozenje jer vidim da ljudi ne prihvataju da budu glasacko meso bez mozga, Ono sto me razgaljuje je da nas je vise. Pocinjem cak da verujem da nesto menjamo samim tim sto ovo pisemo i kazemo im nismo ovce. Anketni odbor Skupstine Srbije. Hvala Alo
milica
04.02.2010.18:38h
Nadam se da politicari citaju ovaj izvaredan serijal clanaka u listu Alo posvecen postojanju pravne drzave u Srbiji. Ako su procitali i nase komentare shvatili su da mi gradjani odavno nismo neuki i da znamo da razmisljamo svojom glavom. Citajuci nase komentare verovatno su uvideli da iako nismo politicari da sem da uocimo problem, znamo i predlog resenja za taj problem. Kazem predlog jer su oni ti koji koji su se u skupstini zakleli da ce cuvati red i zakon i postovati ustav. Sada gospodo politicari svih boja da vidimo koliko ste iskreni.
sinisa
04.02.2010.18:32h
Otporasi, drzte se evo stize Dr.Roki sa svojim trenerom Nikolicem, sad ce da vas on odbrani na anketnom odboru. sacekajte samo malo da calabrcnu prasence, i prekolju kiseo kupus zardjalom kasikom. Kakva Patetika
`marija
04.02.2010.18:28h
Anketni odbor skupstine Srbije je jedina ispravna stavr koju nasi politicari mogu da urade. Ukoliko im je stalo do ono malo casti i autoriteta koji im je ostao. Cestitke Alo za izvaredan istrazivacki clanak za koji se slazem da je bolji od Insajdera.
mileta
04.02.2010.18:25h
Ako ukucate Homena i KOnstantinovina na googlu, lako ce te naci clanak gde su ih optuzivali da su otudjili sredstav koja su pripadala Otporu. Svako ko je imao skrupula da proda pozitivnu energiju otpora sposoban je za sve. Citajuci clanke u Alo prepoznajem slike desavanja u Otporu. Na mestu novinara ja bih se plasio jer znam koliko seze ljudska bezkrupuloznost kad su pare u pitanju, Anketni Odbor Skupstine SRbije je prava stvar. Zao mi je tih ljudi sa Vozdovca MIleta Kragujevac
Gera
04.02.2010.18:18h
Ovo pitanje poverenja u pravnu drzavu svakako ce se morati resiti. Koji strani investitor ce se pojaviti i pokusati da investira kad dozvolu dobije na kvarno a onda ga povlace po sudovima i inspekcijama. KOji gradjanin SRbije ce docekati strane investicije bez straha od batinasa? Koji diplomata ce shvatiti ozbiljno nase politicare koje se kunu u borbu protiv korupcije? Ovo ce se sigurno resiti .
tatjana
04.02.2010.18:13h
POstovani Otporasi, molim Vas nemojte vise. Kao sto smo svi vec procitali u ostvarivanju zajednicke buducnosti zelimo da razvijemo demokratske institucije i pravnu drzavu. To je dovedeno pod znak pitanja homenizacijom vozdovca i prebijanjem gradjana medju kojima je sigurno bilo dosta clanova Otpora koji je gotovo sve svoje akcije i pokretao sa Vozdovca. MOlim Vas da damo glas citaocima teksta koji zele da izraze svoj stav o cinjenici kako resiti problem poverenja u pravnu drzavu, Hvala
anja
04.02.2010.18:09h
E pa lepo gospoda su nam bas postena.Glavno da su ,,reformisali,, pravosudje i na sva zvona objavili da ko god cuje za neku nezakonitost istu prijavi.Tu se verovatno ,,ne racunaju,, njihovi nezakonski postupci jer su oni ,,nedodirljivi.Mi se gospodo ,,ne racunamo,,. Sva pravila vaze samo za one ostale.A oni neizabrani su nedostojni a mi smo dostojni mesta drzavnog sekretaRA u Ministarstvu pravde.Kakav sekretar takvo i ministarstvo!
dragan
04.02.2010.18:08h
Anketni odbor Skupstine Srbije, Otpor Vozdovac
steva
04.02.2010.18:06h
Anketni odbor skupstine srbije, dosta je otpor Novi Sad
dragisa
04.02.2010.18:04h
Anketni odbor skupstine srbije, otpor pozarevac
rada
04.02.2010.18:01h
Anketni Odbor Skupstine Srbije, Otpor Uzice
Vuk
04.02.2010.17:59h
Anketni odbor Skupstine Srbije, GOTOV JE KURSUMLIJA
milica
04.02.2010.17:57h
Anketni odbor Skupstine Srbije, SAMO VAS GLEDAMO . NOVI BEOGRAD
jelena
04.02.2010.17:37h
Anketni odbor Skupstine Srbije. Otpor Valjevo
perisa
04.02.2010.17:27h
Secate se euforije oko emisije Insajder vezanu za Luku Beograd. Svi smo bili odusevljeni sto je neko javno rekao ono sto svi vec znamo. Grad Beograd je smesta napravio anketni odbor i tresla se gora a rodio mis. Corak. Ova serija clanaka u Listui Alo je daleko bolja i kvalitetnije uradjena od tog famoznog insajdera. Sve cinjenice su tu, gradjani prebijeni, ni jedne druge novine ni ne pominju temu (za razliku od tog insajdera). Ovde je sve jasno. MIslim da ce do anketnog odbora doci i da ce uraditi dobar posao, jer nasi politicari kakvi god bili nisu budale. Jako dobro sta znaci postavljanje pitanja postojanja pravne drzave, trgovine uticajem i koriscenja poluga sile u nametanju evidentno nezakonitih interesa. Ko ce u evropi da ih primi? Ko ce sutra da ih uzme zaozbiljno. Sta ce da im kazu ? Sve je u redu tuzio sam novine ili poslao sam im demant videli ste. Da im kazu moj ujak sudija ih je osudio nece im vise pasti napamet. Ovde je postavljeno pitanje postijanja pravne drzave!!!!!
tatjana
04.02.2010.17:13h
Ovo je ozbiljan tekst o veoma ozbiljnom problemu postojanja pravne drzave. Ti ljudi na vozdovcu koji su prebijeni se ne smeju a ne bi trebalo ni mi. Ako je tacno da je Vero porodicni posao Homena i rodjaka , da se to ovako javno i argumentovano kaze a da ostane bez nezavisne istrage...mnogo je cak i za Srbiju. Ovo je toliko krupna stvar da nemoze ostati na demantima i tuzbicama protiv novina.
informisani
04.02.2010.17:06h
nemoj da ste zbunjeni jos malo i Dr Roki zavrsava mec, on ce sve da ih sredi. Novinari da stave zute trake oko rukava da ih ne pomiluje blago kao mrkonjic
oliver
04.02.2010.17:03h
Anketni odbor je super, samo da vidimo dnevni red. Sada pro ide zakon o skupstini koji je vazan jer definise prava sekretarica na sluzbeni auto i vozaca kad se ide kod babe na selo,nagrada poslanicima koji ne dolaze na sednice i tim ne habaju materijal na stolica i ne lepe zvake ispod klupe, stimulacija za one koji donesu jastu a ne spavaju i ne balave po klupama, raspisivanje javnog tendera za sajle podizace ruku kako bi sefovi poslanickih grupa mogli centralizovano da glasaju. Posle tog dolazi par komada rezolucija o preriskim kucicima, onda je na redu kratka sestomesecna pauza odmora ali dozvljeno je glasanje iz Bodruma pogotovo ako imate racun za taki Bodrum Beograd. Ma ne mogu ni da pisem ovo previse je depresivno
zbunjeni
04.02.2010.16:53h
Apsolutno mse slazem da bi u svakoj normalnoj zemlji za ovaj skandal momentalno oformili anketni odbor. Ali ko ovde, u zemlji Srbiji ce to da pokrene. Navedite mi bar jednog politicara koji nema putera na glavi. Samo jedno ime i ja cu poverovati da su cuda moguca. Pa setite se samo Djelica kad je pominjana svetska kriza sta je rekao, svetska ekonomska kriza, to ce biti idealna sansa da pokazemo koliko znamo, mi se ne bojimo.... Oni mozda ne ali mi koji zivimo od naseg rada da bojimo se. Dinkic ce da u okviru svoje antikorupcionaske politike da pokrene anketni odbor, sa Tomicom MIlosavljevicem na celu, DS sa MIsom Omegom, Vesicinma, Subarevicem Vlahovicem i ko zna kojima jos, Kostunica, pa taj nije informisan ni da je dosao 21 vek i da Belanoviuca nije glavni grad Jugoslavije. Obe grupe radikala koje se jos uvek tuku kome ce pripasti bedz. dacic nemoze da pise , ruke mu zauzete koferima, Velja skretnicar. Dajte mi jedno ime, samo jedno
gaga
04.02.2010.16:42h
Anketni odbor? To bese neki reality show poput velikog brata ili Farme samo u Skupstini? Super ako bude u svim novinama ce pisti ko je koga skratio, kome se osecaju noga ,silikoni,pipkanje i sve te vazne stvari za edukaciju naroda. To se sigurno da resi problem batinanja naroda kad se pobune protiv dopunskog rada drzavnih zvanicnika.
marina
04.02.2010.16:33h
Na televiziji gledamo kako se u arapskim zemljama policija obracunava sa kemonstrantima i ceo svet se zgrazava. U sred Beograda i Srbije koja je dostigla svoj najvisi demokratski nivo ikad, batinasi i policija prebijaju gradjane da bi foteljasev tatica zaradio bez znoja.Izvinite ja to ne mogu da prihvatim, ja zelim da zivim u pravnoj drzavi gde od poreza koji se odbija od moje bedne plate , ne zelim da placam foteljase kojima je fotelja smisao zivota. Ako ce u tome pomoci anketni odbor , hocu ga. A posle tog anketnog odbora foteljasi neka tuze i demantuju novinare. Od novina ovo je dosta, sada gospodo koji porimate platu iz mog poreza vi uradite svoj posao i zelim istinu.
tozovac
04.02.2010.16:25h
Zoraaaaa je svanulaaaaa... alo Zoricu, Tomo Zoricu probudi se prespavati ces celu borbu protiv korupcije.
Lokalac
04.02.2010.16:23h
Izgleda da svi zaboravljaju Jasenka Lazovica. On je zario i palio Vozdovcem, posebno u sferi "gradjevine" i urbanizma. Za njegovo vreme je i uradjena ova prevara od koje se okoristio Homen i saucesnici. Sada je na visim funkcijama pa se, izmedju ostalog, brine za eksporprijaciju zemljista na Koridoru 10...
jelena
04.02.2010.16:23h
Smesno ili ne, vidim da svi politicari i institucije kojima su puna usta borbe protiv korupcije CUTE. Samo da vidimo da li imaju dovoljno ne hrabrosti vec obraza da iniciraju i poodrze anketni odbor.
mulutin
04.02.2010.15:06h
pravna drzava? anketni odbor? savesni i odgovorni politicari? skupstina? hahahahahahahahahahahahahaha ljudi ovo je Srbija.A avi iz alo sto misle da ih strani kapital u novinama i struka obavezuju na objektivno informisanje.... e oni ce prvi lopate u ruke da kopaju temelje za Vero. Pobogu ljudi anketni odbor.
citalac
04.02.2010.15:03h
Ovaj Homen je bio mnogo eksponiran u vezi afere Kovacevic- milion dolara odstete. Zasto nije otkrivena krtica koja je odala tajnu. Dobro je za nas sto je tajna otkrivena ali zaso je nasao tajac? Ko koga stiti?
justicija
04.02.2010.14:58h
Batalimo pricu. Dajte anketni odbor pa da vidimo. Ako niko nece da pokrene ili da predlog za osnivanje anketnog odbora podrzi, onda dajte da vise ne izlazimo na izbore nek se biraju sami.
sonja
04.02.2010.14:21h
Meni decko stanuje u tim soliterima.Verujte nisu mi smesni komentari niti samo podsecanje na sve to.Trebalo je gledati nabildovane likove sa metalnim bokserima i bezbol palicama u uniformama nekog privatnog obezbedjenja kako kidisu na one ljude koji su drzali nekakvu blokadu. Tada sam pocela da postujem policiju jer sam videla i cula koliko im je neprijatno. Da nije bilo njih pobili bi one jadne stanovnike tih solitera. Smatram da imam pravo da znam zasto ih je neko prebijao. Hocu da znam da li je neko to uradio krseci zakon i stiteci svoj licni profit iz udobne drzavne fotelje. Ako ima na politickoj sceni onih koji imaju hrabrosti da to ucine , molim vas napravite to.
Ptica Trkačica
04.02.2010.14:13h
Kao prvo, Nenad Konstantinović pokušava po ko zna koji put da slaže i da ostane čitav: definitivno postoji Komisija pri Sekreatrijatu za urbanizam (ALO je greškom napisao pri Skupštini grada, ali je to u ovom konteksu nebitno) koja je nadležna za promenu urbanističkih planova i tu je on vrlo aktivan. Koliko sam ja upoznata, N.K. nije prijavio Odboru za sukob interesa da je predmet njegovog brata došao na odlučivanje i samim tim treba da odgovara. A sada da pogledamo promet firmi Dikem izolacija i firme Inova kje je vlasnik Homenova majka (Inova je 100% vlasnik firme Dikem izolacije). Ukupan promet obe firme je u 2006. godini bio 19.354 dinara, a onda je Homen došao na vlast: promet 2007. godine je skočio na 311.576 dinara (pogledati na www.apr.gov.rs). Dakle postati vlast je vrlo profitabilno. Da ne pričamo o privatizaciji BIP-a gde je \\\"porodica\\\" sa Estoncima odradila svoje na poznat lešinarski način: BIP više ne postoji! Zbog takvih likova je dosta nas izgubilo posao u pravosuđu.
sale
04.02.2010.14:00h
ko da sedne u anketni odbor? Tuziti ce ih Homen odmah naplatiti odstetu a Neca Keca odmah 30% od plate ili im oduzima mandate. Ljudi de bre mislite da zivite, ovo je Srbija.A i ovi novinari navalili, lepo im covek napisao u demantu nisam ja ociju mi tvojih, a vi navalili. Neka vam da malo reklama i drzavnih oglasa pa uzivajte ostali.
tatjana
04.02.2010.13:53h
Slazem se da je ovo suvise ozbiljna tema da bi se yavrsila nekakvim demantom ili tuzbom protiv novina. Evidentno je da investitor nije uradio sve po zakonu a da su protiv gradjana koji su branili svoje pravo upotrebljeni mehanizmi drzavne primude i sile. U Evropu ne primaju zemlje u kojima nije uspostavljena pravna drzava. Takve zemlje ne primaju nigde niti ih iko uzima za ozbiljno. Ali anketni odbor, to je ozbiljno, nasi politicari su navikli samo da pricaju opste fraze. NIsam sigurna da iko od njih stvarno zeli da uradi konkretnu stvar. Skidam kapu novinarima i Alo, dobro ste nas stavili na gimnastiku.
vlada
04.02.2010.13:42h
Ma da sad ce kraj meca, pa cim Vas dr Roki skine rukacice caskom ce da organizuje ne jedan nego cetri anketna odbora.
jaka
04.02.2010.13:37h
anketni odbor? odlican i neostvariv predlog.
pavle
04.02.2010.13:34h
Kakav anketni odbor, pomoci ce njima DR.ROKI, nego vi ljudi lopate u ruke pa da pomognete da se iskopa temelj za vero
sladja
04.02.2010.13:31h
Lakse je krasti i varati nego imati hrabrosti da se napravi anketni odbor. Poruka za prijateljucu... ALO na svu srecu nije kao Kurir. jer da jeste pisao bi kako je Homen stavio silikone ili bi objavio njegov intervju kao borca protiv korupcije. NApred Alo
sima
04.02.2010.13:27h
Bez dvoumljenlja jedino bi javni anketni odbor skupstine srbije mozda mogao nesto uraditi. ne grada beograda , jer se kroz sve ovo postavlja pitanje ugrozavanja pravne drzave a to je iskljucivo u nadleznosti skupstine srbije.nazalost ni jedna od postojecih stranaka ne zeli da dobije odgovor na pitanje da li smo pravna drzava. alo, cestitke. isko su sve novine non stop pune skandala i zeljne ovakvih tema ni jedna druga novina nije zucnula o ovom. ovo samo govori koliko veliku i krupnu temu ste naceli.
sreten
04.02.2010.13:21h
Anketni odbor je jedino resenje gde bi se mozda moglo videti da li ovde postoji trgovina uticajem ili ne. Ali da bi se osnovao anketni odbor mi moramo biti pravna drzava. Stoga nista od toga "Rat mafiji koja trazi zaradjene plate i mir susedima tajkunima na dedinju, sipak anketni odbor.
DR.Sirotanovic
04.02.2010.13:15h
Nemojte ljudi, upropasticete Neca Keca i prijateljicu i Homena. Taman im je krenulo, demant, tuzbica i opaaaa zavrsi se Vero uz jos koje prebijeno rebro. Kakav anketni odbor ljudi pobogu. Pa to je bas ozbiljno mozda nesto i urade.
dragica
04.02.2010.13:10h
Apsolutno, ovde mora postojati transparentna i kontrola javnosti. To se moze uraditi samo preko anketnog odbora u Skupstini Srbije. ALI obzirok na stepen korumpiranosti nasih politicara misljenja sam to niko nece ni porenuti niti podrzati.
masa
04.02.2010.12:51h
Demanti,tuzbe ,cutanja politicara i ostale stampe nece nam doneti nista dobro. Ja sam student pravnog fakulteta u Beogradu i uzasnuta sam bazicnim pitanjem koje se namece kroz ove tekstove: Imamo li mi pravnu drzavu ili ne? Da bi se doneo bilo kakav nepristrasan sud po ovom predmetu, morali bi biti nesumljivo sigurani da akteri nemaju uticaja na istrazni postupak. Gospodin Slobodan Homen je deravni sekretar MInistarstva Pravde, a njegov brat Nenad KOnstantinovic je Predsednik administrativnog odbora Skupstine Srbije. Obojca su u lagodnoj pozici da uticu na svaki segment istraznog postupka, stoga mislim da je nepristrasnost istrage unaprd diskvalifikovana. Ono sto je najgore je cinjenica da je uradjen veliki broj pravnih radnji , krivicne i prekrsajne prijave protiv gradjana a koje su mozda posledica trgovine uticajem drzavne funkcije. Veoma kompleksna situacija. Cestitam listu alo na hrabrosti i izvarednom istrazivackom clanku.
zoran
04.02.2010.12:38h
Stanko je difinitivno u pravu.I pored ozbiljnosti teme jedino gde se o ovom pise je u ALO. Verovatno zbog cinjenice da su osnovani stranim kapitalom pa je teze uticati na njihovu uredjivacku politiku. ALI OVO GOVORI NAMA MNOGO VISE, ukoliko zelimo da saznamo da li zivimo u pravnoj drzavi to mecemo moci saznati redovnim putem gde istrazni organi godinama merkaju ispituju i na kraju pojeo vuk magarca. Ovde su protiv gradjana korisceni svi medanizmi drzavne slie, policija, sudstvo, uprava. Da bi se doslo do istine imamo li pravnu drzavu ili ne, za ovo mora biti osnovan anketni odbor skupstine Srbije u kome nesmeju biti Homen i Konstantinovic. Ovo je vazno i zbog drugih za nas zivotnih cinjenica kao sto su : da li drzava vara strane investitore, koja ozbiljna drzava daje dozvole a onda ih povlaci, da li su gradjani koji su prebijani kriminalci ili borci protiv kriminala. KOja je sudbina krivicnih prijava protiv njih? To se nemoze vise odgovoriti redovnim putem. ANKETNI ODBOR AKO SMEJU.
stanko
04.02.2010.11:42h
Ne slazem se sa stavom Neca Keca i prijateljicu, da ih treba ostaviti na miru.Ne slazem se ostalim, rekao bih degutantnim cinjenica navedenim u demantijama. Sama cinjenica da podparol tuzilastva cuti iako vec treci dan se postavlja osnovana sumlja o rusenju osnova pravne drzave, dovoljno govori. Mediski muk kori porati ove tekstove u ALO takodje mnogo govori o nezavisnosti medija. Sama porodicna veza Slobodana Homena i gradnje Vera na vozdovcu tokom koje su prebijani gradjani koji tu zive je dovoljan osnov za pokretanje zakonom propisanih radnji. Ono sto nas gradjane interesuje nije da li je bilo neyakonitih radnji oko dozvola, kupovine zemljista i sl, to je vec dokazano, nas interesuje da li je bilo zloupotrebe polozaja u MInistarstvu Pravde. Ukoliko zelimo da stvarno postanemo deo Evrope ovo mora javno da se ispita i utvrdi. Sumlja u narusavanje ugleda i postojanja pravne drzave ima toliko ozbiljne posledice za sve nas da smatran da bi se ovim morao pozabaviti posebni anketni odbor
dr sirotanovic
04.02.2010.10:50h
ja sam uz Neca Keca i prijateljicu, ostavite ove jadne dobre i postene ljude na miru. Pridruzujem se apelu Neca Keca i prijateljice da MUP, sekreterijat za saobracaj, gradjevinska inspekcija, prebijeni stanari i ALO i ostali destruktivni elemento ostave na miru da Neca Keca i prijateljicu mogu da se opuste i sa rodjacima malo uzivaju u dobroj investiciji. Iak su se izuli za 5.000 evra, Ej bre
goran
04.02.2010.10:35h
Ljudi opametite se, lepo pise u komentaru dana " Nisu svi u vlasti lopovi...lopovi su samo oni koje uhvate" (Dragoljub Micunovic). I nekog sada treba da zacudi sto Tomo Zoric cuti? Proverena sema, ne cujem ne vidim ne radim niista i nema lopova. Super tekst, nastavite dok ne progovore ili vas pohapse.
laki
04.02.2010.10:12h
Lepo je govorio predsednik juce, RAT MAFIJI koja blokira puteve i saobracajnice MIR SA SUSEDIMA koji sede u kabinetu do njega. Slazem se sa komentarom jednog od citalaca "glupo hrabar clanak"
paja
04.02.2010.09:56h
Uraaaaa DR.Roki je stao na nasu stranu sad smo bezbedni.
Aleks
04.02.2010.09:53h
Ovo prevazilazi SVE ALI SVE sto su do sada radili i uradili nasi vlastodrsci!!!!!!! Pa ljudi taj isti Homen je prvi na sva usta pricao i pokrenuo da se oduzima sva imovina kriminalcina a sad gle cuda i on dodje u isti kos sa Jocom i Cumeto i onima sto im uzese Silerovu!!! Pa ajde sad da te vidimo Pred.Tadicu hoce li se i Homenu oduzeti imovina ako se vec boris protiv kriminala !!!
tijana
04.02.2010.09:52h
U ovim tekstovima o Homenu i porodicnom poslu preko ledja gradjana ALO je samo izneo ono sto vec svi u SRbiji znamo, KOLIKO NAM JE VLAST KORUMPIRANA I KOLIKO SMO BESPOMOCNI
teodor
04.02.2010.09:36h
Svaka cast za ALO, iako se ovde pominje samo gradnja vera , neko je napokon napisao sta se desava na Vozdovcu i bar opisao u kakvom urbanistickom ludilu pokusavamo da prezivimo. Novoizabrani predsednik opstine se oglasio i stao na stranu gradjana jer mu nista drugo mije preostalo posle vasih clanaka. Da li zna da su nam skole pune droge, da li zna da niko nezna gde se i kod koga nalaze predmeti u opstini? Da li zna da "brzo" pronalazenje predmeta je moguce samo ukoliko castimo cinovnike? Da li zna da ne postoje uredjena decija igralista i ni jedan sadrzaj kulture, da li zna da se sportom mogu baviti samo oni sa dubokim dzepom? Da li je ikad pokusao da parkira kola u Vojvode Stepe ili da pokusa da proseta tkz trgovackom ulicom. Ako sazna shvatice sta nam je napravila homenizacija vozdovca, a da li ce nesto uraditi? Hvala ALO.
aca
04.02.2010.09:24h
Laze da se dup nije manjao od 1991. Istu foru sa komisijom za planove koju su sproveli za Vero uradili su i sa Bioskopom Vozdovac za Misu Omegu (clana glavnog odbora DS) samo ovde nije u pitanju vero vec hipermarket Ideja. A nas gradjane bi kod bioskopa Vozdovac verovatno tuklo ne privatno obezbedjenje vec balkanski ratnici
jovana
04.02.2010.09:17h
Predsednik opstine izmedju dve runde pesnicenja ima vremena da cita novine? Cak je tokiko koncentrisan da stane na stranu gradjana? Ima dobru kondiciju. A sto se tice dupa koji nije menjan od 1991, ajde samo da uporedimo sta je izgradjeno sa onim sto je planirano. U lazi je kratak dup. Svaka cast ALO
prijateljica
04.02.2010.09:16h
Aman, hocete li se okaniti ovog coveka??? Tuzno je koliko su novinari ljubomorni... Stavarno je strasno, kada citam ovakve stvari... Zao mi je sto ste postali isti kao Kurir, pisete da bi pisali... Gde su dokazi? Drago mi bilo kada bi vas i Neca tuzio...
predrag
04.02.2010.09:12h
ni jedne novine niti televizija nisu prenele pisanje lista ALO. A i sto bi kad je tema cinjenica da drzavni sekretar ministarstva Pravde rusi pravnu drzavu i zloupotrebljava sluzbeni polozaj u cilju bogacenja. Ne mogu da verujem da se opstina oglasila i to cak da je stala na stranu gradjana. Pocela su cuda da se dogadjaju
milenko
04.02.2010.09:00h
Pitanje, MUP im je nalozio vracanje u prvobitno stanje! Ko im je dao dozvolu bez te saglasnosti? Ko je tukao gradjane i nazivao ih kriminalcima? Ko je pretio policiji da ce ih degradirati? I kljucno pitanje da li ce neko od od odgovornih politicara koji primaju ozbiljne pare od nas ozbiljno pristupiti brobi protiv korupcije?
gaga
04.02.2010.08:53h
"Obracunati ce mo se sa kriminalom"-Boris Tadic
igor
04.02.2010.08:34h
al si ih demantovao svaka ti cast. Mog komsiju Jocu peglu svaki put kad su panduri hvatali u dzeparenju vikao je , nisam ja slobode mi,
zoran
04.02.2010.08:28h
Kakva laz!!! DUP se nije menjao od 1991??? Odmah po usvajanju GUPa Grada Beograda do 2021 (cuven po tome sto je javna rasprava odrzana za vreme vandrednog stanja uvedenog zbog ubistva Premijera Zorana Djindjica) oformljena je tkz komisija za planove. Osnovni zadatak komisije je promena DUPa tamo gde "uoce" da zemljiste nije dovoljnno "iskoristeno". Da li je Konstantinovic bio clan komisje za planove? Svaka cast ALO bolji ste od BIA ki CIA. Sad bar svi pismeni znamo koliko stvari se osecaju
Milan
04.02.2010.07:57h
Trebalo bi pitati nadlezne inspekcije - kakve sankcije i sta se preduzima ukoliko investitori ne postuju odluke inspekcija??? Dokle vise da se odluke inspekcija ne postuju? Za vracanje agregata u prvobitno stanje rok im je istekao 10.10.2009. god, a saobracajnice 1.10.2009. a nista do tada nisu uradili po tom pitanju. U oba Resenja pise da zalbe ne odlazu izvrsenje. Bravo za ALO!, samo tako nastavite dok se ne oslobodimo organizovanog kriminala
dejan
04.02.2010.07:41h
sve ovo sto ste napisali je tacno. zivim u ovim soliterima i znam kroz sta sve prolazimo poslednjih godina. inace ovo gde je vero je samo 1/3 parcele od skoro 100 ari. na druge 2/3 homeni planiraju da izgrade zgradu od 20.000 m2. pred novu godinu gradonacelnik djilas nas je pismeno obavesti o namerama "nepoznatog investitora" i da ce u okviru te nove zgrade se napraviti dosta parking mesta za tu zgradu. cak je gospodin gradonacelnik poslao i anketare da nas pitaju da li smo razumeli i da li prihvatamo njegovo resenje. imace nenad konstatinovic je 2006. kada je nenad komatina gradski sekretar za urbanizam izdao fals dozvolu bio clan neke komisije skupstine grada koja se zvala za urbanizam ili za gradjevinarstvo ili tako nesto. nisam siguran kako su je krstili. to verovatno moze lako da se proveri. takodje niko ne poziva na odgovornost nenada komatinu koji je podpisao resenje za izgradnju bez saglasnosti i misljenja gradskog sekretarijata za saobracaj, zastitu zivotne sredine...