Naočare za sunce
Shutterstock

 

Naočare za sunce

Shutterstock

Naočare, Foto: Shutterstock

U prvoj godini od predstavljanja prodato je 150 hiljada primeraka tih pametnih naočara, što je više od očekivanog, ali ipak taj gedžet Snepčetu je prouzrokovao gubitke od oko 40 miliona dolara.

Kompanija ipak, čini se, ne odustaje od tog proizvoda nego već priprema naslednika odnosno nešto unapređenu verziju originalnih naočara koja će se na tržištu pojaviti ove jeseni.

Prema internet stranici Cheddar, "Spectacles" naočare za 2018. godinu donose vodootpornost, nekoliko novih dostupnih boja, bolje performanse i ispravku određenih bagova prisutnih u verziji "Spectacles" naočara iz 2016. godine.

Pravi naslednik originalnih "Spectacles" naočara koji će se smestiti u high-end segment tržišta trebao bi da se pojavi tokom sledeće godine, te će sadržati dve kamere, staviti naglasak na poboljšanu stvarnost, doći sa podrškom za GPS, kožnom torbicom za prenošenje i cenom od oko 300 američkih dolara.