„Resavica“
Promo
„Resavica“
„Resavica“, Foto: Promo

 

Tako su preko ćerke firme sklopili ugovor, a o trošku „Resavice“, o prevozu uglja do teroelektrane „Morava“ po čak 60 odsto većim cenama od tržišnih.


Naime, kako „Alo!“ saznaje, direktor „Resavice“ Stevan Dželatović i direktor ćerke firme „Rembas trans“ Boban Branković, sklopili su ugovor po kome „Rembas trans“ za prevoz uglja kamionima do „Morave“ od „Resavice“ dobija 950 dinara po pređenom kilometru.


- Ugalj se uvek prevozi železnicom, jer je to najjeftiniji način i košta 600 dinara po kilometru. Taj trošak prevoza plaća teroelektrana kojoj se ugalj doprema. Ipak, kako bi izvukli novac iz preduzeća, direktori „Resavice“ i ćerke firme su sklopili ugovor po kome „Rembas trans“ prevozi ugalj kamionima, i to po ceni od čak 950 dinara po kilometru. I za to plaća „Resavica“! - navodi sagovornik „Alo!“ dobro upućen u ova dešavanja. Kako dodaje, ovakvim angažmanom, „Resavica“ po jednom kamionu prevezenog uglja gubi 47.500 dinara, koliko košta prevoz 25 tona uglja na relaciji dugoj oko 50 kilometara.


Direktor „Resavice“ potvrdio je za „Alo!“ da je ugalj išao neuobičajenim prevozom ka TE „Morava“.


- To je trajalo samo jedan mesec, tokom septembra, jer TE nije potpisala ugovor sa železnicom pošto su kilavili sa raspisivanjem tendera. Jeste plaćala „Resavica“ za transport, ali zaista ne znam koliko jer još uvek nismo dobili račun. Bili smo prinuđeni da transportujemo i platimo jer ne može da radi jama kada nema gde da se deponuje ugalj - rekao je Dželatović. On je potvrdio i da je posao išao mimo tendera jer je u pitanju ćerka firma. Prevozom uglja kamionima umesto železnicom, „Resavica“ je plaćala transport 17.500 dinara više na svakih 25 tona uglja koliko se preveze jednim kamionom.


- Takođe, pored „Rembas transa“, za prevoz uglja ka termoelektrani bila je angažovana još jedna firma čija su tri kamiona vozila, takođe po ceni od 950 dinara po kilometru. Iako nije u pitanju ćerka firma, ni sa njima nije napravljen posao preko tendera - tvrdi izvor „Alo!“.


Iako smo ovim povodom kontaktirali i direktora „Rembas transa“, nakon što je čuo naše pitanje veza se prekinula, a posle se više nije javljao na telefon.

 

EPS: U „Resavici“ lažu

U Elektroprivredi Srbije (EPS), pod čijim okriljem je TE „Morava“, napominju da je doprema uglja kamionima bio zahtev „Resavice“. - Oni su se 28. avgusta obratili zahtevom da kamionski dovoze ugalj u TE „Morava“ zbog problema koje „Resavica“ ima sa obezbeđivanjem železničkih vagona i zbog velike količine deponovanog uglja. TE „Morava“ je dala saglasnost uz uslov da prevoz kamionima bude trošak „Resavice“ - navode u EPS. Kako dodaju, nije tačno ni da „Morava“ nije na vreme raspisala tender za prevoz uglja železnicom. - Ta javna nabavka pokrenuta je još u junu, ali je obustavljena jer je jedina pristigla ponuda bila veća od procenjene vrednosti. Umeđuvremenu je pokrenut pregovarački postupak sa objavljivanjem javnog poziva za tu javnu nabavku i postupak je nastavljen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama - navode u EPS.

Komentari (20)

Šuca

14.10.2015 20:12

Sad je jasno zašto su se borili da nameste i sklone bivšeg direktoru Miloševiću. Šta je tu čudno ceo Despotovac zna za to i još mnogo više , to je samo jedno delo u nizu mnogih njihovih rukotvorina. Jadna li si Srbijo.

Blagocestivi Rozne

14.10.2015 21:27

Trenutno se u ,,Resavici" rade sgvakojake sumnjive stvari...Poslovi se daju po kumovskim i prijateljskim odnosima a sve zarad licnih interesa i bogacenja ...Katastrofa...

EKO DESPOT Nikola

14.10.2015 23:17

E najzad da neko se pozabavi i radom javnih preduzeća u opštini Despotovac i njihovim rukovodstvom. Od početka tekuće godine ne samo u preduzećima već i lokalnoj samoupravi situacija je alarmantna i haotična. Slažem se sa Šucom jadna li si Srbijo, ali još jadniji Despotovče.

vlajko

14.10.2015 23:52

A tek sto je taj Milosevic cvecka.Zavrsio fakultet u Sviajncu kod Sikija na spratu za par hiljada evra a sad se slobodno seta po Despotovcu

ŠUCA

15.10.2015 14:28

@vlajko - Stevo ne kupuju svi diplome ko ti znaju neki i za postupno učenje . Vidi se da nisi imao vremena da se naučiš ni poštenom radu , nego si smeštao Miloševiću da mu što pre sedneš u fotelju.

Radnik

15.10.2015 01:01

Hahaha sujeta pohapsenih i svrgnutih sa vlasti je mnogo teska bolest, do juce su bili neko i nesto danas su nula. Bivsem direktoru je norma bila 5000 € pa nagore pa on ispade svetac i neodgovara nizasta a ovamo se komentarisu postupci drugih. SRAMOTA

Buca iz opštine

15.10.2015 09:58

Ma taj Dželatović makljao novac iza leđa i bivših dorektora. Godinama on skuplja ko hrčak, a tek sad kao direktor možeš misliti.Menjao je taj stranke ko čarape.

Radink

15.10.2015 10:37

A sto je direkotr Milosevic kupovao zivotinje tacnije konja na racun firme tacnije kompenzacije o tome se ne govori i sto je izgubio 200 tone uglja tako su ,,ispadale iz kamiona " a u sustini su zavrsili kod njegovog prijatelja u Plazanu za obnovu kuce, a radnicima sazivao zborove na kojima je govorio,, kad dodjem kuci razmislicu da li da vam pustim platu, jer je niste zaradili ", to ne komentarisemo. Bruka

ŠUCA

15.10.2015 12:53

@Radink - ŠTO BRE STEVO LUPAŠ KO OTVOREN PROZOR

Radnik

15.10.2015 13:41

@Radink - Prvo ovde nije Steva vec jedan od mnogobroinih radnika koji je preziveo torturu gospodina Milosevica , a da su to gluposti doticni gospodin nebi bio hapsen , ali dobro siroma covek on mito naziva ,, poklonom za svadu ", koji se po najnovijum obicajima daje ispod stola.

Šuca

15.10.2015 16:29

@Radink - Pa vidim sve ti kod Miloševića bilo loše, predizeće je pod njegovim rukovodstvom poslovalo pozitivno ,a do tada je predizeće bilo gibitaš. I nakon što je on otišao kolika ti je plata, a koliko je bila veća dok Vas je on vodio??? E moj radniče ipak si ti Steva NERADNIK . Nije lepo lagati vidiš kako prolazite.

Radnik

15.10.2015 17:03

@Radink - Meni je plata ista . Bilo je lose jer je gospodin Milosevic dobijao 10 miliona dinara za isplatu nahnada za smenski rad mimo ukupne svote novca za plate, novcu ni traga ni glasa.

Radnik

15.10.2015 17:10

@Radink - Pozitivno poslovanje pa privezak na rukama.

Radnik 2

15.10.2015 17:52

@Radink - O cemu vi pricate ,sve i da je istina da je ovaj Milosevic toliko uzimao ,sadasnje rukovodstvo u jednom danu uzme ogromnu svotu novca ...Gospodo sve je jasno ruke su im duboko u drzavnim a bogami i u dzepovima rudara i ostalih radnika preduzeca...Sramota!!!

petar

15.10.2015 13:42

SRAMOTA!!!Ovo rukovodstvo na jednom kamionu uzima gotovo polovinu moje mesecne zarade.Inace sam rudar u ovoj kompaniji i od kada je doslo ovo rukovodstvo plate su nam smanjene duplo sada zaradjujemo oko 38000 svakodnevno rizikujuci zivot,a o uslovima rada da ne pricam.Jos jednom SRAMOTA!!!

Rudar

15.10.2015 13:54

Tesko nama rudarima i ostalim radnicima ovog preduzeca ,bila su losa vremena ,ali ovo je sad katastrofa.Da samo znate koliko kamiona dnevno ide iz rudnika ka termoelektrani ,oko 10 najmanje u smeni a ima tri smene pa pomnozite to sve sa 17500 din vise ,sad ko tu deli novac i kakva je malverzacija u pitanju ,to je na nadleznim organima da ispitaju.DRZAVO PROBUDI SE!!!

Alija Sirotanovic

15.10.2015 14:06

Jadna li je ova nasa drzava sa ovakvim rukovodiocima.Nama radnicima se duguju plate a oni se bogate na nasoj nesreci.Nude nam ugalj u zamenu za plate a jos nam nisu dali a kako stvari nece nam ni dati ugalj koji nam sleduje za ogrev kao radnicima firme(koji nam se odbija od plate).Sramota,imam dva studenta koja trpe zbog njihovih malverzacija i nesposobnosti.

nezadovoljni naprednjak

15.10.2015 14:11

Kamioni u cementar popovaci voze za 160 din. Po kolometru izracunajte sami Razlika u ceni 800dinara x100km =80 000 x 6 ture dnevno =480.000 x3 kamiona =1.440.000 ili 12.000 maraka dnevno ukradu na samo tri kamiona

FRAPIRAN

15.10.2015 22:29

Mislim i podržavam da svako ko je platio sa racuna preduzeca bilo sta treba da bude u zatvoru, ali da za to treba dokaz, a ne prazna prica jer neko podrzava lopovsko rukovodstvo zato sto ima licnih koristi! Kako Vas bre nije stid??? Pomislite malo na te jadne rudare SVE VAM JE MALO.

loše ste obavešteni

16.10.2015 08:22

NIJE po kilometru nego po TONI i NIJE 950 dinara nego 915 dinara, pa izračunajte ponovo ''novinari''.