Pas sa naočarima
Profimedia
Pas sa naočarima

Profimedia

Pas sa naočarima, Foto: Profimedia

Naočare za pse

U početku su primenu našle u američkoj vojsci i imale su zaštitnu ulogu – štitile su pse od sunca i čestica peska prilikom oluja, za vreme rata u Iraku. U međuvremenu se probijaju na ''modno'' tržište širom planete. Vlasnici pasa koji žele da njihovi mezimci budu u trendu počeli su ih masovno kupovati i tako je od ove pomalo smešne ideje za biznis nastao ozbiljan posao.

Kućni ljubimac kamen

Želeli biste da imate kućnog ljubimca, ali nemate vremena ili vas mrzi da se brinete o njemu? Čovek po imenu Geri Dal je još sedamdesetih godina smislio genijalno rešenje za vas – kućni ljubimac kamen. Da, kamen! Ovog ljubimca ne morate hraniti, ne morate ga voditi u šetnju, čistiti za njim ili voditi kod veterinara.

Nećete verovati, ali Geri je zaradio milione prodajući kamenje.

Jastuk protiv usamljenosti

Ne postoji osoba na ovom svetu koja se ponekad ne oseti usamljeno. Prema psihološkim istraživanjima ovo neprijatno osećanje nas najčešće ophrva noću, kada legnemo u krevet. Brojne sprovedene studije su pokazale da ljudi, u tim trenucima, vape za zagrljajem. Ovo je dovelo do proizvoda koji se zove "jastuk koji grli".

Ovaj jednostavan, a opet genijalan, proizvod našao se u mnogim domovima širom sveta. Posebnu popularnost je stekao među pripadnicama lepšeg spola.

Poruka na krompiru

Koliko ste puta do sada nekome poslali poruku… na krompiru? E pa možda se iznenadite kada saznate da ljudi širom sveta jedni drugima šalju poruke upravo na krompiru. Razlog za ovo jeste dobro izreklamirana "šala" grupe ljudi iz Severne Kalifornije.

Naime, preko njihovog sajta možete, za samo 9,99 dolara, poslati poruku nekome, i to flomasterom ispisanu na krompiru. Ni sami idejni tvorci ovog biznisa, kada su počinjali, nisu mogli ni pretpostaviti da će svoje proizvode slati širom sveta.

Pokrivač za glavu

Na prvi pogled obično platno sa probušenom rupom na sredini, a ustvari je reč o pokrivaču za glavu. Proizvod namenjen osobama koje se tokom spavanja pokrivaju preko glave. Rupa na sredini je ustvari otvor za nos, i ona vam omogućava da neometano dišete.

Ovo je možda najčudnija od svih biznis ideja, iako nije ni približno toliko čudna koliko sama reklama koja je promoviše.