Renault Megane
promo
Renault Megane

promo

Renault Megane , Foto: promo

Nekada je možda to i bila loša vest, ali sada, imajući u vidu izgled „grankupea“ i naše prve utiske, bez imalo ironije može da se kaže da su zaista privilegovani oni koji će biti u mogućnosti da u obogaćenoj ponudi verzija „megana“ razmatraju kupovinu ove limuzine. Uključujući i kupce u Srbiji...

Francuzi su kreirali limuzinu veoma uspelog kupeovskog zadnjeg dela, koja će predstavljati ozbiljnu konkurenciju rivalima kakvi su, na primer, „tojota korola“, „folksvagen džeta“, „hjundai elantra“, „ford fokus sedan“, „honda sivik sedan“, „škoda oktavija“, „opel astra sedan“, „pežo 301“, „fijat tipo“... Ovo je grupa automobila koja nikako nije za potcenjivanje!

Renault Megane

promo

Renault Megane, Foto: promo

Ovaj sedan, kao i svi „megani“, deli poznatu modularnu CMF platformu „Reno-Nisan“ alijanse sa „espasom“, „talismanom“, „kadjarom“, ali i „kaškaijem“ i „iks-trejlom“, pa samim tim i brojne tehničke i tehnološke elemete. Ono što je za korisnike u svakodnevnoj eksploataciji najvažnije, „megan grankupe“ ne oskudeva ni u jednom elementu koji je već predstavljen u novim „Renoovim“ modelima, kao što su, na primer, „R-link 2“ multimedija, „multisens“ sistem za podešavanje režima vožnje, LED svetlosne grupe sa „pjur vižn“ tehnologijom prilagođavanja rasvete uslovima puta, „4kontrol“ sistem zaokretanja zadnjih točkova koji je uglavnom rezervisan za GT i RS „Renoove“ verzije sa sportskom reputacijom...

Naravno, sve navedeno dostupno je u višim paketima opreme, kao i ETA (Easy Trunk Access) sistem za hends-fri otvaranje poklopca prtljažnika pokretom noge ispod branika... A prtljažnik je priča za sebe. Zapremine je 550 litara, najveći je u ovoj kategoriji automobila, a sa dubinom od 1.084 i širinom od 1.393 milimetra dizajneri tvrde da je praktičniji od „fluensa“, kojeg „megan grankupe“ nasleđuje na tržištu...

Renault Megane

promo

Renault Megane, Foto: promo

„Reno megan grankupe“ nudiće se u paketima sa dva benzinska motora (Sce/115 KS i TCe/130 KS), ali i tri dCi dizela sa 90, 110 i 130 KS. O motorima stvarno ne moramo da trošimo mnogo reči, s obzirom na to da smo ih vozili i predstavljali više puta, u različitim modelima iz „Reno-Nisan“ alijanse. Za prvi „krug“ izabrali smo najsnažniji dizel, s obzirom na to da je došao u na oko lepšoj verziji „grankupea“, sa panoramskim krovom, koji se sjajno uklopio u zadnje staklo, i u perlabeloj boji, jednoj od devet novih boja, od kojih su čak osam metalik...

Motor sa 320 njutnmetara maksimalnog obrtnog momenta, uparen sa manuelnim 6-stepenim menjačem lako je izlazio na kraj sa našim zahtevima, a tokom kombinovane vožnje po gradu, magistralnom i autoputu pokazao je prosečnu potrošnju od oko 6 litara na 100 km. S obzirom na prirodu ovog automobila, prava preporuka je ipak slabiji dCi sa 110 KS, koji je, takođe u kombinaciji sa manuelnim menjačem (nudi se i sa EDC kutijom), na sličnoj ruti trošio mnogo manje - oko 4,5l/100 km...

Tehnički podaci

Alo!

Tehnički podaci, Foto: Alo!

 

Renault Megane Grandcoupe dCi 130

Motor četvorocilindrični, dizel * Zapremina 1.598 kubika * Snaga 96 kW (130 KS) pri 4.000 o/min * Maks. obrtni moment 320 Nm pri 1.750 o/min * Menjač 6-stepeni manuelni * Pogon napred * Dimenzije (DxŠxV) 4.632x1.814x1.443 mm * Međuosovinsko rastojanje 2.711 mm * Pneumatici 225/40 R18 * Masa 1.401 kg * Ubrzanje 0-100 km/h 10,5 sekundi * Maksimalna brzina 201 km/h

Komentari (1)

volimnovisad

12.11.2016 14:34

I cijena je ?