Maldivi, leto, okean, luksuz
Profimedia
Maldivi, leto, okean, luksuz

Profimedia

Ilustracija: Profimedia

Mladi danas destinaciju za putovanje biraju prema kriterijumu "sviđanja", odnosno broju lajkova na Instagramu.

To znači da mladi naraštaji, na kojima svet ostaje, idu na mesta na kojima će skupiti najviše lajkova.

Inovativne mlade generacije sve bi dale ne bi li dobile lajk više na Instagramu.

Sloboda je povezana sa putovanjima, međutim mladi naraštaji očigledno žive u "u zatvoru umišljene popularnosti gde jedino veruju u mobilni sa internet konekcijom, a kunu se u lajkove". 

Mnogima je period odmora i relaksacije nezamisliv bez odlaska na neko "drugo" mesto. Putovanje može da se posmatra i kao izazov iz više razloga, počev od toga da ne znate jezik, jedete nepoznatu hranu i izgubite svakodnevnu udobnost na koju su svi navikli. Daleko od svakodnevnih obaveza, ustaljenog ritma i kolotečine na koju se svodi radni deo godine, bar tako misle stariji.

Dok su starije generacije putovale kako bi nešto videle i doživele današnji tinejdžeri i oni nešto stariji putuju kako bi se hvalili na Instagramu.

Kulturni spomenici i prirodne lepote im nisu bitne nego Instagram, što popularnija destinacija za lajk i uvek neki virtuelni prijatelj koji će im zavideti.

Mladim Britancima su na drugoj i trećoj poziciji dostupnost alkohola i kuhinja, a prirodne lepote su na poslednjem mestu kriterijuma za odabir destinacije.

S obzirom da Britanci spadaju među najgore turiste na svetu, možda mladi naraštaji iz ostalih zemalja nisu ovoliko površni i još ima nade za njih.