Dormeo
Promo
Dormeo

Promo

U Dormeo Home prodajnom objektu ćete naći sve što vam treba, Foto: Promo

U novootvorenoj prodavnici kompanije Studio Moderna, Dormeo Home, je u subotu, 30. septembra održana svečana proslava 15. rođendana brenda Dormeo.

Humanost je ispred svega

Dormeo brend je inspirisan porodicom, te se i godina slavlja obeležava na poseban način. Na proslavi Dormeo rođendana, je zvanično objavljena i saradnja sa GAK „Narodni front“ . Saradnja se ogleda u tome što je organizovano prikupljanje sredstava za opremanje Odeljenja za vantelesnu oplodnju. Naime, do kraja oktobra, u Dormeo Home prodavnici, kupovinom bilo kog proizvoda, izdvajaju se sredstva za opremanje Odeljenja za vantelesnu oplodnju GAK „Narodni front“.

Donatorsku karticu, u ime Studio Moderne, je uručila generalna direktorka Ivana Čanak, a karticu je, u ime GAK „Narodni fornt“ primila Prof. dr sci. med. Eliana Garalejić.

„Pomoć je potrebna svakog dana jer Odeljenje ima, stalnu, svakodnevnu potrebu za novim aparatima i instrumentima. Posebno mi je zadovoljstvo što je ova saradnja inicirana od strane same kompanije Studio Moderne i verujem da će ova akcija pomoći i doprineti u ostvarenju najvećeg sna mnogobrojnih parova u Srbiji“, istakla je profesorka Garalejić.

Inovativni prodajni objekat, Dormeo Home, je prva prodavnica sistema Studio Moderna u Srbiji. Prodavnica je zvanično počela sa radom 14. septembra u tržnom centru Rajićeva, u Beogradu.

Dormeo Home je po konceptu jedinstven prodajni objekat jer predstavlja svojevrsni "showroom" koji postavkom proizvoda daje odlične ideje za opremanje životnog prostora. Prodavnica se prostire na 270 metara kvadratnih i u njoj se mogu pronaći sve one male i velike stvari koje kuću ili stan čine – domom. Dormeo Home je novo mesto za kupovinu svih onih koji žele kvalitet, trajnost, inovaciju i inspiraciju u uređenju doma.

Proslava Dormeo rođendana je upriličena uz prisustvo svih onih značajnih osoba koje i čine brend toliko jakim. Kupci Dormeo dušeka, koji su kupili pre 15 godina dušek su se sa velikim zadovoljstvom odazvali pozivu i na taj način potvrdili kvaliteta najpoznatijeg Dormeo proizvoda.

Svojim prisustvom slavlje su uveličali i kupci Dormeo proizvoda, poznata lica iz Dormeo reklama, koji kroz svoje iskustvo na najbolji način promovišu Dormeo proizvode, a na proslavi su bile i javne ličnosti koje su u proteklim godinama bile promoteri Dormeo proizvoda. Za dobru atmosferu su se pobrinuli mališani hora „Čarolija“, a program je vodila Rada Đurić koja je u ovoj godini bila zaštitno lice kampanje za Dormeo dušeke.

Za najmlađe posetioce je pripremljen poseban program uz takmičenje i vredne nagrade, a za sve kupce je ovog vikenda kupovina bila povoljnija, jer se odobravalo 15 odsto popusta.

Dormeo je danas globalno prepoznatljiv brend. Više od osam miliona ljudi širom EU spava na Dormeo dušecima i prostirkama, preko 100 novih proizvoda se godišnje plasira i to u preko 40 zemalja širom sveta.