Porodica Minić
Alo!
Porodica Minić

Alo!

Porodica Minić, Foto: Alo!

One navode da nije bitan iznos novčane naknade, ali smatraju da je porodicama sa troje dece danas itekako potrebna pomoć države.

- Potrebno nam je 30.000 potpisa, overenih u sudu. Trenutno naše članice prikupljaju potpise širom zemlje, pa ćemo na kraju videti kakav je konačan rezultat. Pozivam sve da podrže našu Peticiju za demografsku naknadu roditeljima sa troje dece. Ideja je da naknadu dobijaju majke za treće dete, bez obzira da li imaju troje ili više dece - kaže potpredsednica udruženja Ksenija Pavlović i napominje da su se

Potpišite peticiju

Svako punoletno lice koje podržava ovu ideju može da potpiše peticiju do 20. oktobra.

Pored potpisa, potrebano je upisati broj lične karte i JMBG. Formular peticije može da se pronađe na Fejsbuk stranici Udruženja i svako ko želi može da ga odštampa i prikuplja potpise, i na taj način pomogne porodicama sa troje dece.

majke najpre okupile oko Fejsbuk stranice Udruženje “Majke sa troje dece”, a potom su u martu i registrovale Udruženje sa sedištem u Pančevu.

Ksenija je ponosna mama troje dece uzrasta od 22 meseca, 11 i 13 godina. Ona nam je rekla da je roditeljstvo za nju istovremeno najlepše ali i najteže iskustvo koje je u životu zateklo.

- Moja porodica živi samo sa jednom platom od 45.000 dinara. I nemam prava na dečiji dodatak, mada imam troje dece. A da je sa tim novcem jako teško preživeti mesec, primer je da su nas samo knjige sa priborom za školu, za starije dvoje dece, koštale 30.000 dinara. Da ne pričam o hrani koji je preskupa i naravno dažbinama na koje ode pola plate. Roditelji u Srbiji, su generalno suočeni sa gomilom finansijskih poteškoća, bez obzira koliko dece imaju. Uz sve, živimo u državi u kojoj je teško doći do radnog mesta i pristojne plate, a nije retkost i da žena dobije otkaz kad zatrudni - kaže Pavlovićeva.

Prema njenim rečima, kod nas, o pomoći države roditeljima nema ni govora, dok je svuda u svetu to normalno.

Porodica Pavlović

Alo!

Porodica Pavlović, Foto: Alo!

- Jedino mi živimo u državi u kojoj je sramota očekivati pomoć države ako si biološki roditelj, pa se onda čudimo problemu “bele kuge” - ističe ona i dodaje da su mnoge zemlje u regionu obezbedile mesečnu naknadu za treće dete i da se nada da će i kod nas to uskoro biti slučaj.

Slavica Minić, takođe mama troje divne dece, veruje da će bez pomoći države, za roditelje s troje dece biti sve teže i teže.

- Volela bih da me niko ne razume pogrešno, ali u Srbiji je jako teško odgajati troje dece i pružiti im sve što im je neophodno. Mesečno moramo da odvojimo najmanje 10 hiljada za najosnovnija sredstva higijene, mleko i pelene. Deca hoće i nešto slatko, žele poneku igračku... A o garderobi i obući je najteže misliti. Kao nezaposlena majka nemam pravo na vrtić, a pošto nema ko da ih čuva ne mogu ni da pronađem posao. Sa suprugovom platom jedva da im možemo pruziti ono osnovno - rekla nam je ona.

Komentari (58)

mara

15.10.2016 16:20

To je u redu pogotovu ako majke nisu radile za vreme podizanja troje i vise dece.ALI STA JE SA PRAVOM MAJKI KOJE SU OD 1980 i dalje rodile sestero i vise dece, bile na selu, pa i postale samohrane iz raznih razloga,Razne vlasti su obecale upis kao radni staz i neku minimalnu nadoknadu ili penziju ali se o tome mudro cuti.Zalimo se da nemamo dovoljno beba/dece/ pa dajte malo pomozite bice dece da nam Srbije ne izumre.

milos

15.10.2016 16:35

ako ce svi imati penziju ko ce raditi od cega cemo svi ziveti

mara

15.10.2016 19:24

@milos - Ako pevacice i pevaci koji su se nakupili para i para dobijaju nacionalne penzije i to prime bez stida zar za nase hrabre roditelje koji su u siromastini i beznadju ipak stvarali brojnu porodicu.Ta deca su odrastala u skromnosti-siromastvu i u vecini su postali dobro djaci i vredni ljudi a njihove majke jadne su na prosijackom stapu.Samo ako se dobro organizuje drzava to moze da obezbedi-

vesna

15.10.2016 18:38

Podrzavam! Obavezno, svaka porodica sa 3 i 3+ deteta da dobije bar po 100€ mesecno po bebanu, do 18., odnosno do kraja skolovanja, a mamama i tatama za svako dete po 1 godina staza! Placamo bre smikere, "stiliste", fitnes trenere.....i jos svasta nesto raznim drzavnim babetinama i dedama, da ne pricam o tome koliko tetki, strina, prija za'vataju iz budzeta, a da ne izdvajamo za porodice sa ovakvim blagom!

Jelena

16.10.2016 04:33

@vesna - Smiles,sta Vam je tu propaganda i cista laz? Da cetvoroclana porodica zivi sa 45 000 din!!? Hocete da Vam dostavim platne listice mog supruga i mene i u nasem slucaju petoclana porodica! Prema tome,ne budite tako samouvereni,jer niste u pravu.

Glorija

15.10.2016 20:02

Ма како да не! Да нећете још и кућне помоћнице да вам држава плаћа? Боље да се одвоји више средстава за вантелесну оплодњу о трошку државе па да се пружи шанса да се као мајке остваре и оне жене које то не могу природним путем. Па да ли знате, себичне жене, колико се парова у Србији лечи од стерилитета и моле Бога да чују дечији плач у својим домовима? Друго новца треба издвојити и да се реновирају породилишта а не да се жене траумирају у "шталама" које називају породилиштима. Срам вас било!

Dusica

15.10.2016 20:34

@Glorija - Slucajno ti dadoh +!! Pa sram tebe bilo, svako ima pravo da se bori za ono sto mu treba...tako da izvolte i vi "sterilni" pokrenite neku peticiju za vas problem, a ne samo da ljubomorisete i pljujete okolo! Ponovicu jos jednom SRAM DA VAS BUDE! Znaci,borba SVAKO ZA SEBE!JER OD SOLIDARNOSTI U SRBIJI DAVNO SMO SE OPROSTILI

Serbicus

15.10.2016 21:00

@Glorija - Госпођо апсолутно Вас подржавам. У праву сте. Свака част појединим породицама које стварно немају али треба пронаћи механизам помоћу кога ће се управо таквима помоћи и изаћи у сусрет. Знам многе фенси мајке које децу једва чекају да пошаљу у вртић или школу, по могућству да се ту што дуже задрже а оне своје време проводе по кафанама. кафићима код фризера и по козметичким салонима. А знам неке које не излазе из аута и по цео дан се возикају док им други брину о деци.

Majka

15.10.2016 21:01

@Glorija - Sram da je tebe. Posto verovatno nemas ni jedno dete onda i ne znas koliko su majke u ovoj drzavi ogranicene i diskriminisane. A vestacka oplodnja i porpfilista mogu da se opreme id sredstava koje trose na razne dangube i parazite koji primaju platu udrzavnim furmama na nas racun. Ti treba da se stidis ya takvim komentarom!!!

Svaka ti cast

15.10.2016 21:19

@Glorija - Problem steriliteta nije bio izrazen u tolikoj meri ranijih decenija. Ljudi moraju na vreme da razmisljaju o svom bioloskom satu. U Srbiji ima previse prekinutih trudnoca, i to vrlo cesto kod vrlo mladih devojaka, pored toga mnoge zene i muskarci zele da "prozive" i razmisljaju o potomstvu tek posle trideste. Treba na vreme planirati porodicu. Svakako da svakome treba pomoci, ali okrivljivati majke sa troje dece da su zbog svojih zahteva sebicne, a one su se tri puta poradjale u tim porodilistim

Majka 3

15.10.2016 21:38

@Glorija - Ja sam majka troje dece i mislim da je potrebna paricna nadoknada.Nemogu da razumem vas komentar,koi sadrzi puno gneva.Mozda imate neki gnev,ali to nemate pravo ovako da pisete.Ja,nisam iz Srbije i moe trece dete uzima nadoknadu u zemlji kojoj zivim.Mozda ste vi zasegnuti za vestacku oplodnju.Ne govorite savmrznju,potrazite svoja prava da omoguce beslatnu oplodnju na teret drzave,a ne sa vredzanje i mrznju da se obracate nama od Boga blagoslovjene MAJKE

Maki

15.10.2016 21:40

@Glorija - Sta sve ljudi komentarisu da je to strasno

Smiles

15.10.2016 21:53

@Glorija - Potpuno se slazem sa Gordanom. Mama sam dvoje dece od 16 meseci i 7 godina. Beba ima netoleranciju na gluten i laktozu, pije specijalnu formulu i ima poseban rezim ishrane . Mesecno mi za hranu,pelene,mleko i druge preparate treba minimum 25000 din i ja nemam pravo na produzenje porodiljskog bolovanja i moram na posao svaki dan a one bi da sede kuci i da primaju platu koju mi treba da im zaradimo. A to da doticna porodica zivi samo sa 45000 mesecno je cista propaganda tj. laz jer je to nemoguce

Plava C

16.10.2016 01:48

@Glorija - Prosto mi je neverovatno da si ti zena!Znam da se puno parova leci od steriliteta,ali i ti treba da se lecis od neceg jako ozbiljnog ,sto pre!Muka mi je sa kakvim "ljudima"disem vazduh.Inace imam cetvoro dece i radim puno radno vreme i svaku drugu subotu, i samo mi fali kucna pomocnica da mi je ti platis,bedo ljudska.Sa takvim razmisljanjem tebi deca ne trebaju,osim para treba ih necemu i nauciti.

Dusica

16.10.2016 19:29

@Glorija - Prozivas me gore zbog jedne reci, a sta ja sve procitah i progutah?! I da smo bezobrazne, lenje, glupe, alave, samozive...i sta sve jos?! Po tebi sam jos i debil?! Nisam draga! Ja sam BOGATA (nemoj odmah pomisliti u finansijskom smislu...priznaj da jesi) i ispunjena zena, zadovoljna u svakom segmentu i svakoj sferi svog zivota! PA PUKNI STA DA TI RADIM!

vita

15.10.2016 20:49

Kako Ksenija nema pravo na decji dodatak, kad trece dete automatski ima pravo na deciji, samo zato sto je trece a bez obzira na prihode?

Jelena

16.10.2016 04:23

@vita - A gde to trece dete ima prava automatski na deciji dodatak?Ja sam majka troje dece i moje trece dete je imalo dok nije napunilo 2 god.pravo na roditeljski dodatak i vise nista !! Ja,kao majka troje dece,ne trazim pomoc i platu za trece dete,vec ja kao ZAPOSLENA MAJKA,kao i svaki roditelj trazim normalnu platu da mogu da izdrzavam moju decu,kako oni sa jednim,tako i sa dvoje,troje i vise dece,samo to.Gde oni vide da je minimalalac u Srbiji 40000 din? Ciji prosek uzimaju,njihov,poslanicki i nas!!

www

15.10.2016 20:56

Mame sa troje dece , ne budite alave i sebicne...Umesto da podrzavate povecanje broja pokusaja vantelesne opolodnje o trosku fonda, da se i mi koji nemamo nijedno, a zelimo da osetimo cari roditeljstva, vi zelite sve za sramota.

Gloria

16.10.2016 00:34

@www - Па себичне су поједине жене до сржи .Чак је дотична Душица рекла "ви стерилни".Али стерилитет лечи савремена медицина а ДЕБИЛИТЕТ не.То ти остаје доживотна мана. Помоћ заиста угроженим породицама ДА, подршка нераду и паразитирању НЕ.

Jo

15.10.2016 21:54

Pa ko je od vas trazio toliku decu! Sami ste hteli! Nego to naviklo da zivi na tudjoj grbaci! Zasto toliko roditelja zeli i drugo dete, ali ne sme da se odluci na tsj korak, da ne bi napravio jos jedan socijalni slucaj! Sramota, pa najlakse je napraviti dete!!!

Dusica

16.10.2016 19:49

@Jo - ALO BRE,SRBI,PROBUDITE SE!Statistika pokazuje da nam svake godine nestaje po 40.000 stanovnika.Broj malisana u SRPSKIM porodicama je iz godine u godinu sve MANJI,a umesto DVOJE za prostu reprodukciju,u nasim porodicama radja se u proseku 1,4 deteta.Gotovo 25 god.borimo se sa negativnom prirodnim prirastajem i nijedna dosadasnja mera nije dala gotovo nikakve rezultate!Sto vam smeta jos jedna u nizu pokrenuta akcija u borbi sa belom kugom?! STO BRACO SRBI I SESTRE SRPKINJE?!?!

Pamet u glavu.

15.10.2016 21:56

Ovo ce najvise da iskoriste albanci i bosnjaci. Podrzavam svaku inicijativu ciji je rezultat povecanje broja srba.

Vanja

15.10.2016 22:25

Ma kako da ne! A odakle ce se puniti taj "demografski fond"? Da nam jos vise smanje plate i penzije zato sto "presvete" majke sa troje dece hoce leba bez motike?!! Zasto ste radjale troje dece a imate jednu platu u porodici, to nije hrabrost, to je neodgovornost, i drzava nije duzna da vas finansira!

Majka

17.10.2016 00:31

@Vanja - A ko ce da radi da bi bilo sutra za penziju, i tvoju i svih nas ? Majkama sa troje dece treba pomoci da bi lakse odgajili i skolovali decu da ima ko da radi da bi se zaradilo za penziju. Ko ima troje i vise dece on zna kolika je razlika imati jedno, dvoje ili vise dece. Lepo je i neizmerna sreca je to, ali puno energije, hrabrosti i žrtve to zahteva.

kentaur

15.10.2016 22:58

Ima da nam se namnoze Romi, Albanci, sirotinja, neradnici, prema tome nikako a pogotovu sto nemamo navodno para za najnovine lekove portiv kancera, multiple skleroze, ceka se na vestacke kukove godinama itd.

Serbicus

15.10.2016 23:19

@kentaur - Svaka čast gospodine na komentaru. A ove pojedine "fensi" majke koje bi Bože me opristi da "naplate" materinstvo neka se naviknu da nešto rade a ne da očekuju da neko radi za njih. I moja majka je odgajila nas trojicu braće i nikada nije imala bilo kakvu pomoć niti privilegiju. Niko od nas trojice nije imao pravo ne dečji dodatak, popust na bilo šta (mesečna karta, knjige...) i hvala Bogu odrasli smo u ljude koji su naučeni da rade i zarade. Sram vas bilo pojedine drskuše.

Jelena

15.10.2016 23:41

Boze,citam i ne verujem sta sam procitala u komentarima.Majke sa troje dece nazivaju lezilebovickama,drskim,bezobraznim,neradnicama...Boze,oprosti budalama!

Marko

16.10.2016 00:47

Cuj, Udruzenje"Majke sa troje dece"?A sto ne moze sa dvoje? A sta cu ja sa cetvoro i petim na putu? Menjajte naziv firme tj. Udruzenja.

Zoki

16.10.2016 01:06

Sacuvaj me Boze, zene, sta ce vam sve pasti na pamet. Udruzenje ste osnovale da vam drzava pomogne sto ste htele da rodite troje dece. Pa to je vasa odluka i sta sad mesate drzavu u to? Niste radjale po direktivi drzave? Bolje se zamislite kako pomoci oboleloj deci i omladini za cije se lecenje nema sredstava a njihovi roditelji zaista nisu u mogucnosti da im plate lecenje i omoguce im da zive. Da se vama obezbede sredstva za kozmeticke salone i uzivanje. Izuzetak su zaista siromasni.

Alex

16.10.2016 01:17

Zasto gospodje iz teksta ne pisu peticiju da im drzava omoguci POSAO, a ne platu samo zato sto su rodile trece dete? Ne, nego sve one zele na drzavne jasle, a neko drugi da radi i da ih finansira. Pa ce i njihova deca usvojiti takav obrazac ponasanja kao normalan i samo ce se mnoziti socijalni slucajevi. Dakle, drage majke sa troje dece, plata mora da se zaradi, a ne "iskuka" od drzave, nije vas ona terala da radjate pa da vam placa za to. Valjda ste tu decu rodile zato sto ste ih zelele!

Nina

16.10.2016 01:25

Cime se ove zene bave a nemamo osnovnih sredstava za lecenje. Pa sebicne zene da li citate u dnevnim novinama koliko dece i odraslih dnevno oboli od teskih bolesti a drzava nema sredstava da im omoguci adekvatno lecenje. A vi osnovale udruzenje za sopstveni nerad. Zna se kome je pomoc potrebna i takvima neka drzava da novcana sredstva. A ostale zdrave, prave mame zavrnite rukave pa radite za svoju decu kao sto i mi ostali roditelji radimo Nista licno samo pravicno!!!

Ружица

16.10.2016 09:57

@Nina - Не могу да верујем да постоји неко ко овако нешто може да напише. Има ли дотична троје деце? Станује ли приватно?Супруг и ја имамо примања око 100.000 месечно.,подстанари преко 20 година.На лечење деце задужили се у кредитима,моја цела плата.(деца узраста 21,14 и 4 године).Не очекујем да држава плати њихово лечење али ако промовише треће дете онда треба нешто да поради на том плану.B YCU

Mama 4 dece

16.10.2016 07:46

Zelela sam svoju decu, imam posao, a ima i muz. Zivimo prosecno, ne zalimo se, ali pomoc bi dobrodosla. Nemamo pomoc roditelja, sve radimo sami. Strasno je sto ovde nema razumevanja od strane zena ako vec muskarci ne razumeju. Bioloski ne mogu. Nije niko kriv vama sto ne mozete imati decu kao ni nama sto mozemo. Prestanite vise da mrzite majke sa decom, zene. Jako je tesko i naporno dizati decu.Ironija je da o neradnistvu majki najvise pricaju one koje decu nemaju. A cesto nemaju ni posao.

Alex

16.10.2016 09:45

@Mama 4 dece - Naprotiv, upravo mi koje imamo decu i koje radimo i koje znamo koliko je tesko podizati decu u ovakvim uslovima u Srbiji, smo protiv ovog zakona, jer ne treba nagradjivati roditelje koji su bili neodgovorni i nastancovali decu koju nemaju uslova da izdrzavaju, pa sada kukaju kao da im je drzava nesto duzna. Kao da svi mi ne bi voleli da imamo puno dece, ali nije nam cilj da stvaramo socijalne slucajeve koji ce ziveti na teret drzave.

Мила9

16.10.2016 10:28

Заиста сам за то да се помогну маме које због неке болести било своје било своје деце не могу да раде.Прва бих пристала да се мени одбија од плате за формирање таквог фонда. А ово да здраве и праве маме здраве и праве деце добијају месечну надокнаду је чиста њихова срамота и себичлук. Дозволите да држава помогне онима којима је помоћ стварно потребна. И немојте ту своју дивну дечицу учити својим примером како се паразитира. Свима је нама тешко на овај или онај начин.

Nina

16.10.2016 10:38

Evo odgovor doticnoj Ruzici. Imam dvoje dece,zivimo u svom stanu koji otplacujemo i zato radimo dodatne poslove. Letos smo brali maline a sada ja licno odrzavam stan jednoj porodici koja to sebi moze da priusti. Eto kad me vec pitate ali se ne zalim i imamo u planu jos neke poslove kao izvore prihoda. A vecina ovih zena hoce da se promovise svojom decom(zaboga rodile troje) a drugi da im pomazu. Sramota za ovo drustvo. Nikakva opravdanja ne postoje! Zna se kome treba pomoci.

citalac

16.10.2016 12:23

Na zapadu svako dete ima dotaciju bez ikakvih papira i uslovljavanja,to jedrzava namenila deci! A kod nas sto papira i uslova! Nematoliko tih porodica da bi ugrozili ostale gradjane. Da li se zapitate KOLIKO se daje ZVEZDI I PARTIZANU,sam Vucic je rekao.

Marija Mincic

16.10.2016 23:33

@citalac - Gde mogu da se potpisem u Nisu.Majka sam troje dece i zivimo od mog minimalca.

Cale

16.10.2016 12:48

Ma kako vas nije sramota da komentarisete majke sa troje dece?!One to nisu same trazile vec je drzava sama obecala u predizbornoj kampanji,pa kada su vec predlozili neka ispune bar jedno obecanje koje su dali.O tome se prica od 2006.god ali samo uoci izbora!!!

Dusica

16.10.2016 18:58

@Cale - I ne radi se ovde samo o zenama sa troje i vise dece, vec o podsticaju radjanja i borbi protiv bele kuge! I jos jednom, sram vas bilo sve koji pljujete hrabre SRPSKE MAJKE! Vecina nas radi, nigde ne pise da mi nismo zaposlene, da ne placamo porez drzavi, da lezimo i cekamo da nam decu izdrzava drzava! Samo, eto, bile smo malo hrabrije od vas sa jednim ili ni jednim,a vi i dalje cekajte da vam bioloski sat odkucava i koristite sva moguca kontraceptivna sredstva pa se posle borite sa sterilitetom!

Dusica

16.10.2016 19:07

@Cale - I sta ima da traze na clancima koji ih se ne ticu?! Kao sto ja ne ulazim na tekstove tipa PARADA PONOSA i sl. NASLOV LEPO STOJI: Mame sa troje dece traže mesečnu nadoknadu! Znaci, dosli su samo da bi nas pljuvali! Ej, kako nas sve ne nazvase po komentarima!! Sramota, sramota!!!

verica

16.10.2016 13:09

kako ne,ja cu da im platim iz moga poreza,sta nas briga sto se poradjale toliko,neka misle same! ja nedam paru nikom,nisu se radjale da uzmu pare!neka im dadbe novak

Majka

18.10.2016 18:00

@verica - Niko od tebe i ne trazi.Sto se mesas uopste. Ja drzavi tredovno placam porez, radimo i muz i ja. Imam troje predivne dece i nikakvu pomoc od drzave. A posto ce nasa deca sutra raditi za vase i nase penzije (u nasem slucaju x 3) , bilo bi sasvim pravicno da dobijemo podrsku drzave bar u vidu mesecne nadoknade do punoletstva treceg deteta.

Daca

16.10.2016 14:13

Primetila sam da ovde pojedine zene smatraju da smo mi koje ne mozemo da dobijemo decu prirodnim putem ljubomorne na njih i ispunjene mrznjom. Suprug i ja imamo mesecna primanja oko osamdeset hiljada. Nedavno smo platili 3000evra za neuspesnu VTO. Sada otplacujemo taj kratkorocni kredit i spremamo se za 4.pokusaj.Svakog meseca kupujemo terapiju koja nije nimalo jeftina. I ne zalimo se vec se borimo kako znamo i umemo. A doticne neka se zapitaju sta hoce i ima li kraja ljudskom bezobrazluku.

Tata Mikan

16.10.2016 21:55

Ja citam sad sve ove komentare i mogu samo da kazem da ovde ima svakakvih kreatura . Evo ova Dusica proziva i podsmeva se ljudima koji se lece od steriliteta a onda kao braco i sestre Srbi da se borimo protiv bele kuge. Pa valjda je i finansiranje VTO o trosku drzave ta ista borba. Nego zinulo je vama d... da dobijete hleb bez motike. Lepo rekose ovde neki ljudi ko vas je terao da radjate troje dece. A sad prestanite da trosite vreme na laprdanja po ovom portalu nego radite nesto korisno.

Dusica

16.10.2016 23:05

@Tata Mikan - Ne prozivam,daleko bilo da se podsmevam!Samo se branim!Vidite koliko vam je zasmetala rec "sterilni" koju sam upotrebila!A koliko uvreda procitase zene koje su imale srece postati majke od zena kojima je potrebna VTO?To niste videli jel?Pa i vi,evo vredjate me a ni ne poznajete me,mislite da sam neki neradnik,socijalni slucaj,nepodobne nacijonalnosti ili sta vec!Smeta vam sto ostavljam komentare,mislite-dokona zena,A JA SAM DOLE VEOMA JASNE CINJENICE IZNELA!Ali izgleda da vas nije briga!Steta...

Nika

17.10.2016 11:32

@Tata Mikan - Ma godpodine dzaba je ovde polemisati sa nekim prakljacama. One samo imaju dug jezik i nista vise. Neka su nama svim majkama deca ziva i zdrava a punu podrsku dajem besplatnom programu za VTO. Neka Bog pomogne svim zenama da osete radosti majcinstva. A mi koje smo te radosti osetile i treba da zapnemo i radimo za svoju decu. Pa ko ce ako necemo mi? I apel da se pomogne zaista siromasnim porodicama. Mnoge zene sa ovog portala nisu u toj kategoriji i nemoj da bogohule trazeci hleba preko pogace.

Vanja

17.10.2016 11:37

Dusice, itekako nas se ticu clanci o plati za trece dete, pa sta mislis, ko ce to finansirati ako ne svi gradjani ove zemlje? Ne daj Boze, svim silama cemo se boriti da do toga ne dodje!

Jela

17.10.2016 12:13

@Vanja - Bravo Vanja! Necemo dozvoliti da ovaj osiromaseni narod trpi jos kojekakve terete na svojoj grbaci. Lepo su to one smislile! Dokone zene sta smisle to ne moze hiljadu pametnih!

Dusica

17.10.2016 15:06

@Vanja - Drzava mora da vodi racuna o tome,ona ce definisati mere koje ce uspeti da podsticu radjanje,koje je jako ograniceno u smislu sto mladi ljudi koji se nalaze u reproduktivnom periodu se sve cesce odlucuju da odlaze u inostranstvo i tamo uticu na nivo nataliteta,a Srbija gubi to stanovnistvo!Ukoliko se trend pada nataliteta nastavi i ne prekine pad kontinuiranog demografskog deficita,Srbija ce za dva veka bukvalno ostati bez stanovnistva!Tako da,draga Vanja,tu bitku koju planirate GUBITE u startu!

Dusica

17.10.2016 15:20

@Vanja - Pitanje za vas Vanja, a i za vasu "ratnu" drugaricu Jelu: Gde to vas dve radite, kad celo prepodne visite na Alo portalu? Unapred zahvalna, Majka troje dece, trenutno na porodiljskom odsustvu

Jovo

17.10.2016 22:13

@Vanja - O Boze dokonih zena. Pa, ova Dusica samo visi na ovom portalu. Kad draga zeno stignes da sredis kucu i obavis sve oko dece? Pa iako si na porodiljskom, imati troje dece i kucu na svojim plecima je velika obaveza. Ja nemam reci. I takve da dobiju prihode za trece dete? Sacuvaj nas Boze ovakvih majki. A sad brzo replika. Haha hahahahaha!

Dusica

18.10.2016 00:40

@Vanja - Jovo,evo replika,iako si bio ironican: Ukoliko si redovno na ovom portalu,mozes pogledati komentare po drugim rubrikama i veruj mi nigde neces naci moj komentar,kako me ova tema interesuje,logicno je da cu biti tu i ucestvovati u raspravi,pogotovo pocitavsi izlive besa,pljuvanje i ponizavanje majki sa troje i vise dece od str.vas i vama slicnih!A sto se tice tereta na mojim plecima,ne sekirajte se,molim vas,gde jos i oko toga da vas potresam!Dovoljno ste se potresli ptocitavsi naslov teksta ;)

Danijela

18.10.2016 10:04

Ja mislim da ste preterali sa pojedinim komentarima. To se u narodu zove "mlacenje prazne slame ".Suvise su ovde nebitni pojedinci kao Dusica, Jela, Pera, Mika, Zika... Zna se ko odlucuje o ovakvim stvarima i pojedinci pa ni ta udruzenja ne pomazu. Jasno je dokle god se ljudi prepucavaju ko ima duzi jezik a ne rade konkretne stvari, nece ni imati pa moraju traziti pomoc. Zato, narode, radite jer ima toliko nacina da se zaradi za jedan normalan zivot. A invalidima neka se pomaze.

NS mama

18.10.2016 15:47

Ja bih majkama sa troje i više dece davala zamlju na korišćenje po detetu, ko nekad, pa ako ne žele da rade mogu da obradjuju zemlju, da mogu da se prehrane, pa neka se radjaju. Ja imam dvoje i imaću i treće nadam se narednih godina, ali ne očekujem da dobijem ništa zbog toga što sam se na to odlučila, a da za to što ja dobijam moraju drugi da izdvajaju. Znači, da se dodeli zemlja verovatno neće nikome biti trošak, i na odredjeni period mogu da je obradjuju.

Nena

18.10.2016 16:31

@NS mama - Pa sustina je tu da mame troje dece koje se najvise oglasavaju po portalima, najmanje su za varijantu da rade.One i hoce hleba bez motike.Pojedine samo kuckaju poruke i traze pomoc sto su rodile troje dece. Pa sto su ih radjale ako su sa svojim muzevima nesposobne da ih gaje? Ja moram da izuzmem samohrane roditelje ili ne daj Boze bolesne. A svi ostali radite. Niko od rada nije umro, samo su ljudi opstajali i napredovali. Nego to hoce letovanja, zimovanja, setkanja, kafenisanja i sikicanja.

mama

19.10.2016 10:50

I ja sam ponosna mama troje dece koja nazalost nije u mogucnosti da radi jer imam dvoje dece sa posebnim potrebama.Zato ne sudite prebrzo...neke majke stvarno nisu u mogucnosti da rade.

Goca

19.10.2016 12:26

@mama - Gospodjo sasvim podrzavam da se Vama pomogne. To je napisala i Mila9 u svom komentaru. Procitajte. Kada su takve situacije u pitanju pa samo krajnje lud i bezosecajan covek moze nesto da prigovori. A zene koje su zdrave i prave i imaju isto zdravu i pravu decu treba da rade a ne da traze hleba preko pogace. Na ovom portalu su negodovanja u vezi sa njima.