Siniša Mali
Alo!/Dejan Briza
Siniša Mali

Alo!/Dejan Briza

Siniša Mali, Foto: Alo!/Dejan Briza

U poslednjih sedam dana na adresu beograd@rts.rs stigla su pitanja u vezi sa kanalizacijom i infrastrukturom, komunalnim preduzećima, gradskim prevozom, nelegalnom gradnjom, parkovima, a najviše je bilo konkretnih problema i predloga, saopšteno je iz Gradske uprave Grada Beograda.

Gledalac je pitao kada će biti asfaltirana Avalska ulica u Kaluđerici, koja se nalazi na spoju opština Zvezdara i Grocka? On je naveo da je već 30 godina u toj ulici blato i smeće, te da je ulica u blizini auto-puta Beograd-Niš i da je pravo ruglo grada.

Gradonačelnik je rekao da je rebalanskom budžeta grada, koji je usvojen pre nekoliko nedelja, opredeljen novac za tu namenu.

"Ukoliko vremenski uslovi dozvole, taj put će biti asfaltiran do kraja godine, ukoliko ne, to će biti urađeno odmah nakon zime, sa početkom nove građevinske sezone", objasnio je Mali.

Kada je reč o Gradskom centru za smeštaj dece i omladine u Šekspirovoj ulici, jednog građanina je zanimalo zbog čega grejanje nije povezano na dva objekta koja se nalaze u dvorištu pored glavne zgrade, te ona i nisu predata na upotrebu, a izgrađena su pre dve godine?

"Predah plus je sjajan projekat koji podrazumeva da roditelji decu sa smetnjama u razvoju mogu privremeno i povremeno da ostave na čuvanje. Taj objekat je građevinski završen pre dve godine, a projekat je, koji je započela prethodna gradska vlast, podrazumevao da se ceo objekat greje na bunar, da se topla voda iz bunara izvlači i da se na taj način greje. Kada je objekat završen i kada je trebalo da se pusti u rad utvrđeno je da u bunaru nema dovoljno tople vode. Tako da smo mi prethodni period iskoristili da uradimo izmenu tehničkog rešenja, kako bi se objekat grejao na daljinsko grejanje", objasnio je Mali.

On je dodao da se završava tehnička dokumentacija i taj sistem grejanja će u narednih nekoliko meseci biti implementiran, tako da će do polovine naredne godine taj objekat biti otvoren.

Gradonačelnik je naveo da je taj objekat važan za Grad, te da je za decu i omadinu sa smetnjama u razvoju urađeno mnogo toga i da Grad Beograd sprovodi odgovornu socijalnu politiku.

Kada će JKP "Gradska čistoća" postaviti odvojene kontejnere za staklo, papir, limenke i drugi otpad kako bi se otpad efikasnije koristio, pitanje je sugrađanina iz Sremčice.

"Protekle tri godine na hiljade kontejnera i kanti za otpad je postavljeno po celom gradu. Verujemo u reciklažu i čistiji i zeleniji Beograd. U Sremčici već sledeće sedmice počinje podela kanti svakom domaćinstvu, tako da će imati priliku da recikliraju i odvajaju otpad. Ukoliko bude potrebe za postavljanjem kontejnera učinićemo i to. To radimo i u drugim delovima grada i taj projekat se pokazao kao dobar", odgovorio je Mali.

Na pitanje šta se dešava sa hotelom Jugoslavija, Siniša Mali je rekao da se Grad Beograd u protekle tri godine trudi da pronađe investitore za veliki broj zapuštenih lokacija.

Tako se sada u Rajićevoj, umesto zapuštenog objekta, nalazi tržni centar, u narednih nekoliko nedelja kreću radovi na mestu starog Saveznog MUP-a, mesto gde se sada nalazi Ikea je bilo zapušteno, na mestu zapuštenog gradilišta završava se hotel Hilton.

"Isto to pokušavamo da uradimo i za hotel Jugoslavija. Trudimo se i pokušavamo da grčkog investitora, koji tu zgradu drži već desetak godina, "poguramo" da realizuje tu investiciju. On traži nekog partnera i mi pokušavamo da mu pomognemo u tome. Video sam taj projekat, sjajan je, nama treba rekonstruisani hotel Jugoslavija. Projekat podrazumeva još dve poslovne kule i mali tržni centar. U narednih nekoliko nedelja potrudiću se da izađem sa konkretnijom informacijama, razgovaraću i sa investitorom, vlasnikom te lokacije", naglasio je Mali.

Gradonačelnik je izrazio volju da odgovori na sva pitanja i naveo da svakog petka prima građane, što je praksa poslednje tri godine, te da svi članovi Gradskog veća takođe razgovaraju sa sugrađanima, a svi sekretarijati Gradske uprave su otvoreni svakog radnog dana.

"Veoma je važno da građani znaju da sada, nakon konsolidacije javnih finansija, svaki građanin Beograda duguje 300 evra manje nego što je dugovao pre tri godine. Sa konsolidacijom javnihh finansija sada govorimo o konkretnm projektima. Sada novca imamo i polako sređujemo jedan po jedan problem kako bi grad bio lepši", naveo je Mali.

Komentari (15)

bajko

05.12.2017 21:22

Svidja mi se ideja i gradonacelnik ce cuti sve probleme i zelje gradjana.

Olivera

05.12.2017 21:30

Super stvar da moze da se gradjani mogu da dodju do gradskih vlasti!

Tina33

05.12.2017 21:30

Od svih tema najvise me iznervirala informacija oko objekta za decu sa smetnjams u razvoju. Ne mogu da verujem sta je prethodna vlast uradila. Verovatno ulupala milione u taj objekag i grejanje koje nije funkcionalno. Sad moraju da se trose dodatne pare da bi se to dovelo u red. Kad ce vise nestati sve njihove gluposti

Marko

05.12.2017 21:53

Bolju, transparentniju i odgovorniju vlast Beograd nije imao. Vidimo iz dana u dan, kako glavni grad napreduje u svakom smislu!

Tamara

05.12.2017 22:08

Sve javno! Nema lazi nema prevare!

Tamara

05.12.2017 22:09

Komunikacija najbitnija! Tako mogu cuti sve probleme i ideje gradjana!

Masa

05.12.2017 22:20

U direktnom kontaktu sa gradjanima mnoge stvari i nejasnoce se mogu brze resiti, gradonacelnik je tu da izadje u susret.

Dzinic

05.12.2017 22:43

Ovo nam je fantasticna prilika da gradonacelnika pitamo sve sto nas zanima ali i da pohvalimo njegov rad i trud.

ILIJA

05.12.2017 23:02

os na Terazijama il na gazeli

Lemi

05.12.2017 23:05

Gradonacelnik saslusa gradjane i hoce da vidi sta iste muci i ako moze da im pomogne za svaku pohvalu

Saška82

05.12.2017 23:38

Gradonačelnik nastavlja sa dobrom praksom. Važan mu je kontakt sa građanima jer kroz razgovore ima priliku da sazna njihovi mišljenje, sugestije, čak i kritike jer je to najbolji način vođenja grada. Sve pohvale za taj profesionalizam.

Saška82

05.12.2017 23:44

Mali je jedini gradonačelnik koji toliko drži do kontakta sa sugrađanima. Svakoga dana je na terenu u razgovorima sa ljudima, radnicima, preduzećima, čini da naš grad bolje funkcioniše, bude lepši, posećeniji.

Marjan

05.12.2017 23:57

Konacno da imamo gradonacelnika koji sluzi svojim gradjanima. Slusa pitanja i odgovara na probleme koji nas muce.

Igor

06.12.2017 00:14

Pohvale za vreme posvećeno direktnoj komunikaciji sa građanima.

Igor

06.12.2017 00:21

Odgovorna vlast ne beži od pitanja.Pohvale Malom za stalni termin za direktnu komunikaciju s građanima.