Imlek dodela udžbenika
Promo
Imlek dodela udžbenika

Promo

Komplete dobilo 25 mališana, Foto: Promo

Povodom početka školske godine, kompanija Imlek donirala je komplete udžbenika i Moja Kravica paketiće štićenicima iz Centra za zaštitu odojčadi, dece i omladine u Zvečanskoj.

Komplete udžbenika dobilo je 25 dece iz četiri doma koji pripadaju Centru za zaštitu odojčadi, dece i omladine - deca iz doma Moša Pijade, Jovan Jovanović Zmaj, Drinka Pavlović i Prihvatilište u Zvečanskoj.

Miloš Stanković jedan od vaspitača u domu u Zvečanskoj kaže da su udžbenici stigli za decu uzrasta od petog do osmog razreda, te da im donacija puno znači.

"Na niovou školske godine nama treba mnogo više udžbenika. Jedan deo se obezbeđuje iz budžeta, jedan deo iz donacija", naglašava Stanković.

Menadžer za odnose sa javnošću u "Imleku" Marija Malović kaže da je ovo prvi put da se doniraju udžbenici za decu bez roditelja u Zvečanskoj, ali da je bilo drugih donacija toj ustanovi.

„Pravo na obrazovanje je temelj svakog društva. Pored zdravog odrastanja, naša kompanija se trudi da sva deca imaju bezbrižno i srećno detinjstvo i u skladu sa tim smatramo da i deci bez roditeljskog staranja treba obezbediti najbolje uslove da zdravo i srećno odrastaju. Ovo je samo jedna od akcija koje kompanija Imlek već dugi niz godina sprovodi u cilju pomoći najugroženijima“, rekla je Malovićeva.

Zvečanska je, nastavlja ona, na listi ustanova u "Imleku" za donacije, kojima se donira "Moja kravica" mleko, čokoladno mleko i ostali proizvodi kompanije.

"Ova donacija nastala je iz ideje što mislimo da sva deca imaju pravo na srećno odrastanje. Imaćemo još aktivnosti za decu iz Zvečanske, ali i decu iz domova širom Srbije", kaže Malović.

Još jedna od humanih aktivnosti kompanije Imlek jeste i obezbeđivanje zdrave mlečne užine, donirajući brojne domove i škole mlečnim proizvodima u cilju podsticanja zdravog razvoja deteta.

Komentari (2)

Ика

31.08.2016 09:17

Сјајан потез, требало би и друге компаније да се угледају на Имлек

Slobodan

01.09.2016 12:29

Ovde je reč o jeftinoj reklami kroz ulaganje novca u društveno prihvatljive aktivnosti. Dobročinstvo je samo onda kada ne veliča onoga koji ga daje i ne unižava onoga koji ga prima. Dakle, nije reč o dobročinstvu već o reklami koja kaže "vidite kako je naša kompanija super, ulaže u obrazovanje dece bez roditeljskog staranja". Novac koji su potrošili na ovu kampanju je mali deo novca za marketing koji kompanija potroši na TV reklamu, bilborde i razne druge načine oglašavanja