Laptop Kompjuter
Profimedia
Laptop Kompjuter

Profimedia

Povećajte preglede svojih video sadržaja pomoću ovih saveta, Foto: Profimedia

Najnovija istraživanja pokazuju da će čak 80 odsto ljudi, prilikom upoznavanja sa proizvodom uvek pre da pogledaju video snimak ako postoji za to, nego što će da pročitaju tekst. To znači da su video sadržaji postali neophodno nezavisno od toga kojom se delatnošću bavite.

Ovo su neki od saveta koji vam mogu pomoći kako bi vaši video snimci na društvenim mrežama dostigli više pregleda. 

Bitna je poruka koju šaljete

Ukoliko ste već radili na pisanim sadržajima, ovo ne bi trebalo da vam predstavlja problem. Pre nego što saopštite nešto svojoj ciljnoj grupi, morate dobro da formulišete tu poruku i osmisliti način na koji ćete je saopštiti. 

Primera radi, ukoliko ste modni brend, poruka mora biti samouverena i mora na neki način da učini da se ljudi osećaju bolje ukoliko "obuku" vaš brend. 

Nije vam neophodan veliki budžet

Ukoliko imate kvalitetan sadržaj, budžet nije najbitniji. Većina društvenih mreža će dati prednost ovakvim  video objavama u odnosu na tekstualne.

Ukoliko vaš video snimak ima edukativnu vrednost, ljudi će jednostavnom pretragom putem Gugla doći do vas i videti to što ste napravili. Tako sledi i veći broj pregleda, a to neminovno dovodi do bolje interakcije između vas i vaše ciljne grupe. 

Optimizujte sadržaje koje pravite

Poštovati pravila optimizacije znači da ćete prilikom postavljanja svake objave koristiti unapred definisane ključne reči koje će ljudi najverovatnije kucati u pretraživač kako bi došli do onoga što vi imate da im ponudite. Istražite koje su to reči i upotrebite ih prilikom pisanja naslova ili opisa svojih animacija kako bi što više ljudi videlo to što ste postavili.

Ostvarite saradnju s influenserima

Ako želite  veći broj pregleda na svojim video sadržajima, trebalo bi da istražite ko su influenseri koje biste mogli da vežete za svoj brend. Reč je o uticajnim pojedincima u čiju reč se veruje na društvenim mrežama i koji već imaju određenu zajednicu ljudi oformljenu oko sebe.

Imajte u vidu da oni nikada neće pristati na puko oglašavanje zarad finansijske dobiti, već moraju da isprobaju vaše proizvode i da se uvere u njihov kvalitet. Dakle, pripremite poklon paket i pošaljite ga osobi koju želite da predstaviti u svom video snimku. Najčešće su to danas blogeri ili poznateličnosti koje takođe promovišu proizvode i usluge. 

Pročitajte i:

Komentari (1)