Digital Day
promo
Digital Day

promo

Digital Day, Foto: promo

Na ovoj konferenciji srešće se kreatori, vizionari, eksperti digitalnih medija i marketinga, stratezi, donosioci poslovnih odluka, kreativni umovi i tehnološki geek-ovi. Učesnici će biti u prilici i da, kroz networking, upoznaju buduće saradnike i partnere, a postojeća partnerstva učinite još snažnijim.

Najveća i najznačajnija regionalna konferencija posvećena digitalnom i interaktivnom marketingu, "Digital Day", održava se osmi put, a inostrani predavači i eksperti govoriće o aktuelnim industrijskim trendovima u svetu.

Među predavačima će biti i Ana Anđelić, Chief Brand Officer iz kompanije Rebecca Minkoff. Ana je strateg, pisac i doktor sociologije. Besprekorno se kreće između tehnologije, mode i kreativnosti, a podjednako je strastvena i po pitanju falsifikovane luksuzne robe na ulici Canal dok radi sa studentima MIT Media Laba. Ana je u upravnom odboru Lean Luxe-a i TRPTK, a njen dnevni posao je građenje modernih luksuznih brendova. Prepoznata je kao jedna od "Luxury Women to Watch" 2016. godine i "Guardian's Top Ten Digital Strategists to Watch". Često doprinosi publikacijama u industriji i govori na međunarodnim konferencijama. 

Na Digital Day-u ćemo pričati o tome kako je medijsko planiranje ušlo je u novu eru, onu u kojoj se akcenat stavlja na potrošača i njegove potrebe u trenutku kupovine. Zato nam je neophodan Media Design, a kako on izgleda, saznaćemo od Ane Anđelić.

Digital Day

promo

Digital Day, Foto: promo

Brian Morrissey je glavni urednik Digiday-a, medijske kuće koja se fokusira na digitalne medije i marketinšku industriju. Prethodnu deceniju se bavio razvojem industrije internet oglašavanja. Pre dolaska u Digiday, Brian je proveo šest godina kao digitalni urednik u AdWeek-u. Brajan je čest govornik na događajima u industriji, kako u SAD tako i u inostranstvu.

Na Digital Day konferenciji, Brian će ispričati kakvo je stanje medija u 2018. godini i sa kakvim se izazovima mediji suočavaju? Vesti o finansijskim pritiscima, dominaciji određenih platformi i širenja dezinformacija postale su učestale, ali on smatra da će budućnost doneti bolja vremena ukoliko se fokusiramo na diferencijaciju brendova, lojalnost kupaca i raznovrsnost izvora prihoda.

Marijana Prpić dolazi iz kompanije "Google". Marijana je pre Google-a radila za Hrvatski Telekom, kao direktor odeljenja za strategiju i reklamiranje brenda. Njen sledeći potez je bio prelazak u FMCG industriju - Badel1862, kao direktor za inovacije i marketing. Tokom proteklih šest godina, Marijana radi u Google-u, gde je zadužena za razvoj poslovanja u Adriatic regionu.

Na predavanju Marijane Prpić "How digital mindset should guide your business transformation" saznaćete na koji način inovacije utiču na sve poslovne procese, zaposlene i potrošače.

Digital Day

promo

Digital Day, Foto: promo

Johann Wrede je globalni potpredsednik Strateškog marketinga za "SAP Hybris", deo kompanije SAP koji se bavi trgovinom i angažovanjem kupaca. On vodi organizaciju koja pokriva Solution Marketing, globalne programe, "Brand experience", "Content marketing" i marketing ekosistema. Pisao je, implementirao, prodao i plasirao softver za različite kompanije, i velike i male. Johann je strastven u korišćenju priča i autentičnih iskustava da inspiriše poslovne ljude da pronađu načine da bolje angažuju svoje kupce.

Digital Day

promo

Digital Day, Foto: promo

Chapin Clark, Executive Vice President – R/GA, Copywriter, izvršni kreativni direktor specijalizovan za građenje tona brenda i sadržaja za društvene medije. Kao vlasnik "@RGA Twitter profila" i urednik studija slučajeva agencije R/GA, odgovoran je za ton i glas brenda R/GA.

Brendovi ulažu vreme i resurse da definišu ton komunikacije i vrednosti kojima se predstavljaju na društvenim mrežama, međutim na Digital Day – u, Chapin Clark govoriće nam o drugom fenomenu - definisanju anti-brenda i neprijatelja u odnosu na koji se gradi nastup.

Pored zanimljivijih predavanja, konferenciju će obeležiti i mnogobrojne panel diskusije koje će upotpuniti stručnjaci iz zemlje i regiona.

Karte za konferenciju biće u prodaji do 7. maja preko zvaničnog sajta.

Vidimo se 8. i 9. maja na Digital Day-u u JDP-u!

O IAB SERBIA

Interactive Advertising Bureau Serbia je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe.

IAB Serbia je u potpunosti posvećen konstantnom razvoju lokalnog digitalnog i interaktivnog tržišta, pružanjem adekvatnih edukativnih sadržaja svim zainteresovanim stranama, omogućavanjem veće transparentnosti tržišta i promocijom evropskih IAB vrednosti na lokalnom nivou.

Tagovi