Pica Brza hrana
Shutterstock
Pica Brza hrana

Shutterstock

Ilustracija, Foto: Shutterstock

Australijanac Tim Driskol naručio je dostavu tri pice, dva hleba s belim lukom i dva soka, kako bi imao čime da posluži goste. Pošto mu hrana nije bila isporučena ni posle sat vremena, Tim je pozvao piceriju u kojoj su mu se izvinuli zbog gužve i ponudili da refundiraju celokupnu narudžbinu. On je prihvatio, ali ni ta dostava nije bila isporučena.

Saga sa picerijom oko dostave nastavila se i u narednih godinu dana, kada je naišao na odgovor da picerija "istražuje" šta se desilo s porudžbinom.

 - Zavlačili su me godinu dana pa sam rešio da im sve naplatim - rekao je Driskol i odlučio da tuži piceriju koja je trebalo da mu dostavi hranu. Tuženi se nisu pojavili na sudu uz obrzloženje da nisu imali dovoljno vremena da razmisle i preduzmu akciju.

Porudžbina je naručena u aprilu 2015. godine, a to što hrana nikada nije stigla, dodatno ga je i postidelo jer nije imao čime da posluži goste.

Iako je Driskol prvobitno tražio obeštećenje od 9.000 dolara “kako bi ih naučio pameti”, sudija mu je na kraju dodelio 1.203,27 dolara, što je dovoljno da pokrije troškove suđenja i originalnu porudžbinu.

 

Komentari (1)

hahaaa

10.10.2016 20:45

dobra prica sto nevjerujem da je dobio toliku cifru