Case Study Show
PR
Case Study Show

PR

Case Study Show, Foto: Promo

"Case Study Show" je manifestacija edukativno-takmičarskog karaktera koji pruža idealnu priliku svim mladim i ambicioznim studentima da zakorače u poslovni svet i da teorijsko znanje stečeno tokom studija primene u praksi.

Studenti se takmiče u rešavanju studije slučaja koju zadaje jedna ili više kompanija učesnica. Ona predstavlja realan poslovni problem, a najuspešnije takmičare očekuje program prakse, treninga ili organizacije specijalnog događaja u kompaniji za koju su rešavali studiju slučaja.

O značaju i potencijalu ovog projekta najbolje govori činjenica da projekat podržavaju brojne kompanije koje posluju na našem tržištu. 

Pre zvaničnog otvaranja projekta, 3. i 4. marta, održaće se Predavanja, jedan deo Case Academy-a. Case Academy je deo projekta namenjen najpre studentima početnih godina studija i onima koji nemaju iskustva u rešavanju studije slučaja. U okviru četiri radionice, tri predavanja i treninga, studenti će imati priliku da od stručnjaka iz ove oblasti nauče nešto više o načinu na koji bi trebalo da pristupe rešavanju realnog poslovnog problema.

Prvi dan projekta "Case Study Show", 6. mart, rezervisan je za svečano otvaranje i Meet Up. Ovaj deo projekta se fokusira na inicijalno povezivanje učesnika sa kompanijama u neformalnoj atmosferi. Studenti se ovom prilikom mogu upoznati sa kompanijama učesnicama i ostaviti svoj CV u online bazu koja će biti blagovremeno prosleđena svim partnerima projekta.

Tribina "Show (me) business", koja će takođe biti održana 6. marta, je ono što izdvaja ovogodišnji "Case Study Show" u odnosu na prethodne.

Predstavnici kompanija će imati priliku da predstave svoje poslovanje, aktuelna dešavanja u svojim kompanijama, kao i šta kompanije očekuju od svojih potencijalnih zaposlenih. U okviru drugog dela Case Academy-a, Case Room-a, 8. i 9. marta, učesnici će imati priliku da naučeno i primene u rešavanju jedne studije slučaja u timova od po tri člana. Za rešavanje poslovnog problema imaju četiri sata, nakog čega se bira pobednički tim. 

Paralelno sa Case Room-om održava se i Business Case, glavni i najveći deo projekta koji podrazumeva rešavanje studije slučaja iz oblasti poslovanja kompanija učesnica. Učesnici se takmiče u timovima od po četiri člana i imaju pet dana da reše zadatu studiju slučaja, nakon čega se takođe bira pobednički tim.

Speed Dating će se održati 10. marta i ovaj deo projekta predstavlja kratak intervju na kom će zainteresovani učesnici imati priliku da se po drugi put upoznaju sa predstavnicima kompanija, ovog puta u formalnoj atmosferi i steknu korisna znanja. Nakon Speed Dating-a sledi svečano zatvaranje projekta. Projekat je otvoren za sve studente Beogradskog univerziteta.