Ana Brnabić
Vesna Lalić
Ana Brnabić

Vesna Lalić

Ana Brnabić, Foto: Vesna Lalić

Predsednica Vlade Ana Brnabić izjavila je juče da nije razmišljala o formalnom zahtevu Vlade za raspisivanje vanrednih izbora, ali da je atmosfera u Skupštini Srbije „sve, samo nije konstruktivna”, što je svakako razlog da se razmisli o eventualnoj proveri volje građana pred ustavne promene.

Za izbore su i neki od ključnih ljudi SNS-a, koji će se na sednicama Predsedništva i Glavnog odbora založiti za raspisivanje vanrednih parlamentarnih izbora zajedno sa izborima u Beogradu.

Premijerka Ana Brnabić istakla je i da u prilog opciji parlamentarnih izbora svakako ide i činjenica da se u okviru poglavlja 23 mora ići u promenu Ustava.

- Ta promena Ustava nešto je što bi trebalo da se završi u narednim godinama. Verovatno u 2018. godini, i važno je da kada razgovaramo o promeni Ustava u Skupštini imamo stranke koje na najbolji mogući način oslikavaju volju građana. Ja nisam sigurna da je to u ovom trenutku u Skupštini Srbije dobro oslikano - kazala je ona.

O tome će se, kako je rekla, i dalje razmišljati i videti da li je bolja opcija da bude kako jeste ili opcija da se pred ustavne promene još jednom proveri volja građana i da sastav Skupštine bude „upravo takav kakav u stvari i treba da bude da bi ti narodni poslanici razgovarali o ustavnim promenama”.

Dan odluke pada u subotu, kada će naprednjaci odlučiti da li će biti vanrednog glasanja. Prema pisanju medija, neki od ključnih ljudi SNS-a založiće se na sednicama organa SNS-a za raspisivanje vanrednih parlamentarnih izbora zajedno sa glasanjem za beogradsku skupštinu. Najglasniji zagovornici novog izlaska na birališta jesu Zorana Mihajlović i Nebojša Stefanović.

Međutim, sve oči su uprte u lidera SNS-a i predsednika Aleksandra Vučića, koji je nedavno istakao da on misli da nije dobar trenutak za parlamentarne izbore, ali da će odluku doneti stranka. Naveo je, ipak, i da bi dobra strana vanrednog glasanja bilo to što bi vlast tako dobila mirne četiri godine, tokom kojih ne bi bilo nijednih značajnih izbora, a Srbija bi mogla da završi važne obaveze na putu ka EU.

Mobing iz  Predsedništva: Branko Radun

P. Dimitrijević

Branko Radun, Foto: P. Dimitrijević

Politički analitičar Branko Radun istakao je za „Alo!” da je izjava Brnabićeve jasan znak da se o vanrednim parlamentarnim izborima razmišlja.

- To svakako znači da je u vrhu države opcija vanrednih parlamentarnih izbora opcija koja je na stolu, ali odluka još nije doneta. Postoje argumenti i za i protiv, ali jedan od argumenata za je taj što se kod nas dešavaju promene na političkoj sceni unutar opozicije. Tu imate nove stranke, neke su se raspale, neke nove su se pojavile - istakao je Radun.

Komentari (152)

los razlog

14.11.2017 05:30

Haosa u SS je oduvek bilo! Bilo je gadjanja cipelom i polivanje vodom, iznosenjem poslanika koji nisu hteli da izdju. Martinovic iz SNS je pricao da je kaznjen hiljadama evra kao poslanik, znaci i tadasnja opozicija je pravila nered. Danasnji vlastodrsci igraju se izbara svaki cas. Narod bi trebalo da ne izlazi na izbore a i stranke u ovakvoj medijskoj situaciji trebalo bi da razmisle.

rale

14.11.2017 06:02

neka bude po novom ustavu,izbori jednom godišnje.

XXL

14.11.2017 09:30

@rale - Ne, najbolje je varijanta za Ove da uz račun za obračun potrošene el.energije tj. struju dobijamo i odštampan deo kao glasački listić pa da prilikom plaćanja računa ujedno i glasamo - JEDNOM mesečno. Pozz.

Тртрћко

14.11.2017 06:44

Ако слушамо шта се у народу прича ВАНРЕДНИ ИЗБОРИ су дошли до гуше?Опет ће се потрошити огромне паре ДА БУДЕ ИСТО?Разговарам са народом у крају где живим и готово нико не би изашао да гласа.ШТА БИ БИЛИ АКО БИ БИЛО?Било би ... Од изашлих 23% гласача СНС освојио 71% гласова!А онда,бато,не да би било славље!Ватромет!Вучић би ликовао!Набијао би на нос опозицији ,,како њојзи нема више живота у политици,,!Као,у Скупштини је хаос па давај опет изборе?А САМО ДА МАЈА ПРЕСТАНЕ ДА ПОНИЖАВА ОПОЗИЦИЈУ?

ŠOJKE

14.11.2017 08:21

@Тртрћко - DOBRO REČENO, A U PRAKSI SPROVODLJIVO.

ŠOJKE

14.11.2017 06:52

NIJE MOGUCE DA 1 OD 101 STRANKE SAMA ODLUČUJE O IZBORIMA I O PROMENI USTAVA?

auuu

14.11.2017 07:03

Ma neka uvedu izbore svake godine, sto da ne. Pa da zacementiramo 1. mesto na svetskoj listi politickig gluposti. Samo molim da na sledecim izborima bude i referendum o ulasku u EU

XXL

14.11.2017 07:22

Haos u skupštinskom parlamentu režira i pravi predsedavajuća parlamentom, a zna se da će Ovaj 'doneti konačnu odluku' o održavanju parlamentarnih izbora ili ne. Naravno na sastanku stranke. I nije loša ideja o održavanju parlamentarnih izbora jer se ovako stalno produžava 'mandat' režimskoj stranci pa nije njena vladavina 4 već 6, 8 ... godina, a da opozicije i NEMA.

Pera Detlic

14.11.2017 09:33

@XXL - Tako je, Vucic i njegovi akrepi na vlasti peru pare prekovremenim izborima....

Xl

14.11.2017 09:51

@XXL - Jeste culi za Boska, nasilinika, opozicija... Pravi haos gde god se pojavi... Meni je on sramota ta parlament jedne drzave!

XXL

14.11.2017 10:55

@XXL - Za prijatelja stranačkog aktivistu tj. bota @XI NISAM čuo za toga kako mu je već ime jer ga predsedavajuća parlamenta stalno šikanira tako sam bar čuo, a 'šapnuo' mi You Tube sa snimcima gde se vidi i način kako se to radi. Pozz.

Olja

14.11.2017 08:39

I treba da se raspišu i da ovi iz opozicije otputuju jer cenzus nemaju šanse da pređu!

alexa

14.11.2017 08:42

E stvarno bi trebalo procistiti Skupstinu jer zaista su pojedinci od nje napravili ruglo.

dula852

14.11.2017 08:43

Opozicija se skroz ponasa nekonstruktivno cak i u pojedinim trenucima ismejava parlament i zato izbori pod hitno pa da se vidi ko ce od opozicije preci cenzus.

caca

14.11.2017 08:47

Stanje u skupštini je neprihvatljivo i to se mora rešiti!

Pavle

14.11.2017 08:47

Mislim da stvarno treba da raspišu i parlamentarne izbore.

ivana

14.11.2017 08:48

Postoje argumenti i za i protiv ali odluku će doneti na sednicama organa SNS-a koja mora biti u interesu Srbije

Tamara

14.11.2017 08:54

Ovog puta treba dobro razmisliti ,tj.izbaciti sljam poput Boskica ,Balse i ostalih. Srbiji trebaju ozbiljni i vredni ljudi

XXL

14.11.2017 10:10

@Tamara - Misliš na sebe ako su Srbiji potrebni ozbiljni i vredni ljudi kad ove prozivaš da su - sljam? No dobro ako su oni to, a ti nisi ovo što je Srbiji potrebno već običan - bot. Šta sad? Pozz.

Ivanitza

14.11.2017 08:56

Opozicija to i želi,nove parlamentarne izbore ali će opet doživeti fijasko velikim gubitkom i svi drugi će biti krivi samo ne oni.Kakva nam je opozicija,izbore bi trebalo održavati jednom u 10 godina!

igor

14.11.2017 08:58

Dobro je vrsiti stalne provere volje gradjana.Gradjani treba da pokazu jos jednom da li su zadovoljni radom vlade ili ne.

XXL

14.11.2017 09:58

@igor - Naravno svakog dana da se šaljete VI aktivisti stranke tj. botovi na vrata građana da ispitujete - volju. Jesi li na to mislio? Iz iskustva mislim ...

Marko

14.11.2017 09:01

Mišljenja su podeljena..ima argumenata i za i protiv.

NINA

14.11.2017 09:01

Ako smatraju da je to način kojim će se rešiti poblemi i kako Premijerka kaže smirivanje haosa ,trebaju raspisati izbore i rešiti problem.

XXL

14.11.2017 09:54

@NINA - 'Problem' upravo stvaraju ONI što žele da reše - 'problem'. Nadam se da shvataš poentu zašto je napravljen - 'problem'? Pozz.

Sredoje

14.11.2017 09:01

Pa dobro, odlučite se pa da čistimo redove. Ne može da se radi i ide napred ako svako vuče na svoju stranu. Narod je izabrao, izabraće opet.

YX

14.11.2017 09:01

Pa kom opanci kom obojci, pravedno.

nana

14.11.2017 09:03

Smatram da za izbore cekamo jos koji dan da cujemo odluku.

Sredoje

14.11.2017 09:04

Pa dobro je rekla - svi što su se uzjogunili neka stave prst na čelo. Šta ćemo kad izgube? Ko će onda da talasa?

mimi

14.11.2017 09:05

U skupstini je haos,mora se pronaci neko resenje.

Kastiljo

14.11.2017 09:05

Kad god da bude očekujem da će SNS ubedljivo pobediti

VladimirR

14.11.2017 09:06

Ajde pa da PUPS skinemo poštarima sa grbače i to preduzeće ponovo proradi kao što je uvek poslovalo.

Миле

14.11.2017 09:06

О ванредним изборима се размишља то је чињеница ,шта је најбоље у овом тренутку знаће се ускоро Изгледа да је постала пракса да се одржавају ванредни избори врло често.

sasa

14.11.2017 09:06

Vucic zna sta je najbolje u ovom trenutku za Srbiju

ikica

14.11.2017 09:07

Odluka o vanrednim parlamentarnim izborima ce se doneti verovatno nakon dogovora vladajuce politicke partije.

sandra

14.11.2017 09:08

Pojedince bi definitivno trebalo udaljiti iz Skupštine.

Nele

14.11.2017 09:09

Ako su izbori potrebni kako bi Srbija mogla mirnije da živi, zašto da ne? Opozicija uvek traži izbore, pa na kraju i dobije šta je tražila - borbu da pređu cenzus!

pekopeko

14.11.2017 09:11

Vanrednim izborima nestala bi ovakva opozicija i napokon bi moglo normalno da se radi u skupstini.

Paja original

14.11.2017 09:12

U poslednjih mesec, mesec i po dana, postovana gdja Brnabic je izrekla toliko neistina da je to neverovatno. Na stranu to sto se meni njena seksualna opredeljenost ne dopada, ima pravo da radi sa sobom sta zeli, ali da iznosi tolike neistine sa mesta premijera, to je nenormalno, ali i nezakonito. Neka se za haos u skupstini obrati Maji Gojkovic, a ne da govori kako je "situacija u skupstini sve samo ne konstruktivna". Jedini krivac za takvo stanje je Gojkoviceva kao olicenje vlasti.

Juca

14.11.2017 09:13

U svaku meru koju Ana predlozi, ja sam sigurna da je svrsishodna.

Aleksandra

14.11.2017 09:13

Stvarno bih voleo da dodje do parlamentarnih izbora,tada bi masa ovih koji se busaju i prave skondale u Skupstini,ostali ispred vrata,da ne kazem ispod cenzusa.Ana,podrzavam tvoju nameru.

Ena

14.11.2017 09:14

Mislim da izbori treba da se raspišu i da narod izabere, kako bi se opoziciji začepila usta.

Gordana

14.11.2017 09:16

Ja više ništa ne razumem. Svaki put, opozicija traži izbore, a na kraju izlaznost bude mala i onda se cupaju na kradju glasova, lose vremenske prognoze, bla bla bla....Umesto toga, za taj novac otvoriti vrtice, renovirati bolnice, kupiti noviju opremu za bolnice...a predsednika ostaviti da radi svoj posao koji dobro radi!

Mitar Mrkić

14.11.2017 09:19

Nije baš da je najavila vanredne parlamentarne izbore,samo ih nije isključila!

Mitar Odović

14.11.2017 09:19

Kao prvo premijerka se nije izjašnjavala o vanrednim parlamentarnim izborima jer je to stvar SNS. Ona je rekla da je vlada stabilna i da ostvaruje dobre rezultate.

Srdjan

14.11.2017 09:19

Vandredni izbori su najbolje resenje da se skupstina ocisti od neradnika koji sprecavaju normalan rad skupstine.

Katarina

14.11.2017 09:20

Izbori bi sigurno napravili red u skupštini. Probralo bi se ono sta nevalja a sta valja. Izabrali bi se kulturniji i vaspitaniji kadar.

kotika

14.11.2017 09:21

I najbolje je raspisati izbore.

Tijana

14.11.2017 09:21

Ako pojedinci toliko žele izbore - neka ih dobiju, ali da se posle toga konačno smire.

karcika

14.11.2017 09:21

Gradjani su zasiceni izborima, ali neka ih bude, ako se proceni da ce izbori doprineti stabilnosti i interesu gradjana .

Đorđe

14.11.2017 09:21

Bez ikakvih problema ćemo izaći na izbore ako do toga dođe.

deki

14.11.2017 09:22

Mozda ovi vanredni izbori i smire pojedine ministre.

Glisa

14.11.2017 09:24

Treba jos jednom razmisiti o svemu, ne treba zuriti!

sava

14.11.2017 09:25

I treba da budu parlamentarni izbori, nek se proveri volja gradjana. A vecinu dobijaju naprednjaci.

Kari

14.11.2017 09:26

I treba za mir u kući u naredne četiri godine.I nastavak oporavljanja države.

Ana

14.11.2017 09:31

To i jeste resenje.

Atomskimrav

14.11.2017 09:31

Mislim da Ana zna sta radi i sa cime se suocava, nije niko zeljan izbora ali ako je to jedino resenje sta onda ima da se prica.

mala

14.11.2017 09:32

Mislim da nam ne trebaju vanredni izbori, ali narod ce podrzati sta god da vladajuca stranka odluci.

Spavac

14.11.2017 09:35

Kad god izbori bili, rezultat se vec zna. Opozicija ce ponovo biti podeljena i porazena.

Pedja

14.11.2017 09:35

Izbori su glvana tema poslednjih dana i svi su u iščekivanju da li će biti i parlamentarnih izbora a opozicija strahuje jer mnogi posle izbora neće više sedeti u skupštini Srbije

Vesna

14.11.2017 09:38

Vanredni parlamentarni izbori ce samo jos jednom potvrditi volju gradjana.

Cane

14.11.2017 09:41

I da dodje do vanrednih parlamentarnih izbora svi cemo glasati isto kao i na prethodnim. Ona bivsa gamad nikada vise nece dobiti poverenje.

Mare

14.11.2017 09:44

Samo oštro Ana! Ako je potrebno, neka bude!

Masa

14.11.2017 11:00

@Mare - Tako je neki su previse dali sebi za pravo samo ostro a gradjani ce presuditi tj potvrditi.

Ana

14.11.2017 09:44

Vlast ce dobiti mirne 4godine

Sasa

14.11.2017 09:48

Gradjani ce jos jednom izabrati ono sto zele, i potvrditi svoju odluku koju su doneli u aprilu.

Karolina

14.11.2017 09:48

Sa opozicijom kakvu mi imamo nije ni cudo sto se desavaju ovakve stvari...

Pinki

14.11.2017 09:49

Izbori su neminovnost.

sne

14.11.2017 09:50

Narod je izabrao, izabraće opet.

Branka

14.11.2017 09:51

Sada ce se opozicija najzad uozbiljiti.

Anka

14.11.2017 09:52

Sto da ne , ako treba neka se ide u izbore. Zna se ko ce tu veoma lose proci. Oni koji prave cirkus u skupstini jer nista bolje i ne znaju.

Aca

14.11.2017 09:52

Tesko ce izbori resiti problem, jer problem je u opoziciji oni su placeni da cackaju i to ce rediti i posle izbora zato sto ce normalno da izgube.

mitar

14.11.2017 09:53

Nadam se da ce na izborima SNS ubedljivo pobediti,jer niko nece stare stvari natrag.

Joker

14.11.2017 09:55

Naravno. Organizujte izbore sve dok SNS ne bude sam u skupstini.

Nikola

14.11.2017 09:55

Kako god da bude, SNS ce biti apsolutni pobednik.

Jovica

14.11.2017 09:55

Parlamentarni izbori bili bi streptomicin za sve one koji skupstinu dozivljavaju kao mesto gde mogu da se ponasaju ulicarski,nasilnicki i primitivno.Misljenja sam da bi vecina opozicionih stranaka ostala daleko ispod cenzusa.

jare

14.11.2017 09:56

Mora se pronaci nacin kako bi se u Skupstini stvari dovele na normalam nacin funkcionisanja.

dada

14.11.2017 09:59

Svakako da ce odluciti uskoro,i ako ih bude,narod ce ponovo pokazati svoju volju ,da opozicija konacno uvidi da nema nikakvu podrsku gradjana...

Mirko

14.11.2017 10:03

SNS nema konkurenciju na izborima ako ih bude.

Nikola

14.11.2017 10:05

Ako je to jedini način da skupština prestane da izgleda kao rijaliti, zašto da ne i izbori.

Nikola

14.11.2017 10:07

U Skupstini opozicija bas divlja, nadam se izborima.

Rale

14.11.2017 10:07

Kako god bilo SNS ce biti ubedljiv!

dana

14.11.2017 10:07

U Skupstini bi trebalo da postave interese drzave ispred svojih, ima previse posla da bi se svadjali

Dejan

14.11.2017 10:09

Ana ce naci pravo resenje.

Viktor

14.11.2017 10:10

Pogrešna terapija. Lek za normalan rad skupštine je da se ona ne prenosi preko TV sve dok se svi ne urazumeju u parlamentu.

Milos

14.11.2017 10:14

Dobra strana vanrednih parlamentarni izbora je visestruka, izmedju ostalog i da se iz skupstine isele oni koji su tamo zalutali sa 5.01% i 5.012% a koji su sada daleko od cenzusa

bajko

14.11.2017 10:15

Sa ovakvim stanjem u regionu, sa stanjem u samoj skupstini, mislim da su vanredni izbori potrebni.

Gile

14.11.2017 10:16

Skupština sve više lici na pozorišnu predstavu.

Nidža

14.11.2017 10:16

Cirkus od Skupštine prave upravo oni koji su jedva prešli cenzus.

Marko

14.11.2017 10:16

U prilog raspisivanju parlamentarnih izbora svakako ide činjenica da sada u Skupštini imamo pojedine kombi stranke koje na najgori mogući način oslikavaju volju građana i ruše ugled parlamenta.

bajko

14.11.2017 10:17

Pogledajte ponasanje stranaka u skupstini, neke stranke i njeni lideri (obradovic,radulovic i ostala ekipa)se ponasaju kao oslobodioci Srbije...Pritom njihov stav u skupstini je sramotan...

bajko

14.11.2017 10:18

SRpska napredna stranka i Aleksandar Vucic ce doneti odluku o vanrednim izborima. Najbolje znaju dal su izbori potrebni ili ne.

miki

14.11.2017 10:20

Naravno da je to jedan od leka za haos i nazadovoljstvo.

bajko

14.11.2017 10:21

Nek se proveri jacina ovih malih stranaka koje se busaju u grudi kako su mnogo mocni, garantujem da pola njih cenzus nece preci. Takodje, s obzirom na poglavlja EU i promenu ustava , izlazak na biralista bi tacno opredelio narod dal hoce politiku buducnosti ili proslosti.

Ana MArija

14.11.2017 10:23

Promena Ustava je važna tema i mora da bude ozbiljna ekipa u Skupštini,a ljudi poput Radulovića i Obradovića zaista su neozbiljni i nepotrebni!

Olivera

14.11.2017 10:28

Ako su izbori nacin da se stisa i smiri stanje onda svakako treba da ih raspisemo.

Marko

14.11.2017 10:29

Ključni ljudi SNS-a zalažu se na sednicama organa za raspisivanje vanrednih parlamentarnih izbora zajedno sa gradskim. Ključno reč daje predsednik. Ali možda još jednom treba proveriti volju građana pa da sastav Skupštine bude takav da narodni poslanici bez tenzija i u normalnim uslovima razgovaraju i o ustavnim promenama.

Sofija

14.11.2017 10:30

Ovakvo ponasanje u skupstini od strane opozicije je dokaz njihove nezrelosti i neozbiljnosti da budu tu gde jesu.

Branka

14.11.2017 10:31

Činjenica je da je haos u Skupštini, ali za sve postoji lek.

Milica

14.11.2017 10:31

Atmosfera u Narodnoj Skupstini je haoticna zbog haoticnog ponasanja opozicije

Kole

14.11.2017 10:32

U Skupstini je haos i to stanje se mora sto pre promeniti.

gaga

14.11.2017 10:35

Ma samo novčane kazne za neprimereno ponašanje su potrebne.

Ana

14.11.2017 10:37

Zaista mislim da su izbori potrebni time bi se opozicija postavila na mesto gde i treba da budu.

Saska

14.11.2017 10:39

Dopada mi se stav predsednice Vlade R.Srbije Ana Brnabić. Koja ima stav, odlučan i jak. To je odraz, jakog lidera koji treba ovoj državi.

Igor

14.11.2017 10:41

To je jedino rešenje da bi se skupština malo dovela u red. Jer opozicija pravi cirkus od skupštine.

mila

14.11.2017 10:44

Ana odlično radi svoj posao.

miki

14.11.2017 10:44

Pa pametno,neka kaze narod ko je u pravu

Nada

14.11.2017 10:45

Volela bih da budu raspisani parlamentarni izbori, i da narod po ko zna koji put poaze opoziciji koliko su nepozeljni na politickoj sceni Srbije.

sanja

14.11.2017 10:49

U Skupstini opozicija pravi haos i treba da se nadje resenje za to.

ja

14.11.2017 10:50

Vanredni izbori su upravo ono sta nam treba.

Sreta

14.11.2017 10:52

Opozicija ne krije svoju netrpeljivost i na sve moguće načine ometa rad u Skupštini.

Zoran

14.11.2017 10:57

Samo strogo kažnjavanje, nema druge. Najviše ih boli ako ih udarite po džepu.

Masa

14.11.2017 10:59

Nista onda hajde da jos jednom proverimo volju gradjana.

Marija

14.11.2017 15:07

@Masa - Sve zgode i nezgode placaju gradjani Srbije. Kada politicari budu placali iz svoga dzepa bili bi vise odgovorni i disciplinovani. CIJE PARE CE DA TROSE: Osiromasenih gradjana Srbije pa da li je i to napredno.Razmislimo malo nismo valjda bas svi prebogati pa da se razbacujemo parama.

Nikolija

14.11.2017 11:01

Bas me zanima sta ce smisliti posle izbora kada potvrdimo pobedu.

Sale

14.11.2017 11:02

Izbori iz vise razloga trebaju biti raspisani. Da se neke stvari pokazu i dokazu

kiki

14.11.2017 11:08

Nas predsednik ce odluciti da li ce biti izbori i ako bude odlucio da budu SNS nema nikakvu konkurenciju na izborima. Tu su gradjani koji ih podrzavaju i koji ce samo potvrditi njihovu vlast. Ako je jedini nacin da skupstina vise ne lici na cirkus zbog opozicije i njenog ponasanja onda kako premijerka Ana kaze neka budu izbori.

marija

14.11.2017 11:12

ako je to resenje,onda zasto da ne budu raspisani

Lolita

14.11.2017 11:17

Ako je to pravi lek , podrzavam Anu.

DarkoS

14.11.2017 11:20

U potpunosti se slazem sa Anom. Izbori!

Vuk

14.11.2017 11:21

Ako se mora nije tesko.

aleksandra60

14.11.2017 11:22

Skupstina je postala mesto gde neki opozicionari lece svoje frustracije i to su upravo oni koji su jedva presli cenzus .

Mladen

14.11.2017 16:56

@aleksandra60 - Slažem se. Takvi ne bi trebali da sede u poslaničkim klupama ako ne znaju kako da doprinesu na konstruktivan i civilizovan način.

Mina

14.11.2017 11:24

Skupstina postaje arena u borbi za vlast opozicionih partija.

Denis

14.11.2017 11:25

Vanredni izbori bi zaista smanjili haos u skupstini jer velika vecina opozicije ne bi presla cenzus a upravo oni prave haos.

nikola1

14.11.2017 11:27

Srbija će u svakom slučaju ostati napredna, jedini i pravi put naše države.

ZORICA

14.11.2017 11:36

Bice kako biti mora

Olgica

14.11.2017 11:38

Dobro bi bilo da budu izbori da se opozicijq malo smiri!ovo sto rade u skupstini je strasno

Nikola

14.11.2017 11:41

Neke stranke u parlamentu trenutno nemaju dovoljnu podršku naroda da bi odlučivali o bitnim pitanjima za našu zemlju. Zato treba izaći na izbore i videti šta narod kaže.

Una

14.11.2017 11:45

Činjenica je da skupština ne funkcioniše baš najbolje.

Maja

14.11.2017 11:49

Ma neka bude izbora!! Ovoj dezorijentisanoj i arogantnoj opoziciji treba jos malo potvrde pozicije na kojoj su vec godinama - NA DNU!

tina

14.11.2017 11:57

Neka se razmotre sve opcije pa neka se odluci.

Denis

14.11.2017 12:04

Ako vecina misli da treba da se odrze izbori onda neka se raspisu.

Denis

14.11.2017 12:05

Ako budu odrzani izbori opet ce pobediti oni SNS, jer su njihovi rezultati rada vidljivi.

Denis

14.11.2017 12:05

Ako budu odrzani izbori opet ce pobediti oni SNS, jer su njihovi rezultati rada vidljivi.

Denis

14.11.2017 12:05

Ako budu odrzani izbori opet ce pobediti oni SNS, jer su njihovi rezultati rada vidljivi.

Denis

14.11.2017 12:05

Ako budu odrzani izbori opet ce pobediti oni SNS, jer su njihovi rezultati rada vidljivi.

Kiki1

14.11.2017 20:32

@Denis - Tako je. SNS radi u korist naroda a ne kao drugi protiv naroda. SNS do pobede!

Rada

14.11.2017 12:12

Ako premijerka smatra da treba raspisati izbore, ona to iz prve ruke vidi i zna koji je razlog tj svi znamo koji je razlog.Skupstina treba da bude jedinstvena i da radi u sluzbi drzave i naroda, a ne da se opozicija bori za sebe i da maltretira zene,napada,ugnjetava. Novi izbori i nova prilika da svi sto nisu adekvatni ostanu s druge strane vrat Skupstine.

Dada

14.11.2017 12:21

Opozicija oravi cirkus od skupstine. Potrebni su izbori sa bi im se pokazalo gde im je mesto.

Dada

14.11.2017 12:22

Da bi se povratio ugled skupstine izbori su neophodni, tada ce opozicija znati gde im je mesto. Ubedljiva pobeda sns-a ce ih sada konacno ucutkati.

Kiki1

14.11.2017 20:31

@Dada - Slazem se. Opozicija ce konacno shvatiti da nema podrsku naroda.

Bojan

14.11.2017 12:38

Mislim da se trebaju raspisati i parlamentarni izbori. Pred Srbijom su važna pitanja o kojima se mora doneti odluka, pa je baš zato bitno da te odluke u Skupštini donesu ljudi kojima narod najviše veruje u ovom trenutku.

Tina33

14.11.2017 13:18

Ajde neka budu i parlamentarni, da se pocisti opozicija vec jednom, da se izbace iz skupstine svi oni koji prave nerede i haos.

Marija

14.11.2017 15:00

@Tina33 - Svakoj vlasti bi bilo lako da nema opozicije, tu nema razlike,ALI Supstinsko zasedanje nevodi opozicija,Taj koji predsedava DUZAN je da se strogo drzi dnevnog reda i da obezbdi red, rad i disciplinu. ALI PREMIJERKA NEKA plati vanredne izbore od svojih para pa neka se bira svakih tri meseca. Lako je trositi pare poreskih obveznika i otimati im od penzije i plate,.Odgovornost svih je potrebna,

Tina33

14.11.2017 13:19

Do sada se pokazalo da SNS radi u interesu gradjana, tako da sam sigurna da ce i doneti odluku tako da ona bude u smeru izvodjenja Srbije na pravi put.

Tina33

14.11.2017 13:19

Do sada se pokazalo da SNS radi u interesu gradjana, tako da sam sigurna da ce i doneti odluku tako da ona bude u smeru izvodjenja Srbije na pravi put.

uki

14.11.2017 16:27

ponasanje pojedinih poslanika u skupstini je stvarno ispod svakog nivoa, bilo bi lepo i da se mi gradjani izjasnimo o tome na izborima

Mladen

14.11.2017 16:53

Živimo u demokratskom drštvu i u takvom se odlučuje izborima. Ako postoji potreba za izborima neka se raspišu. Srbija je stala na noge ekonomski i diplomatski i beleže dobre rezultate. Izbori bi dodatno potvrdili volju građana i omogućili da se bez smetnji nastavi put Srbije.

Beatris

14.11.2017 19:24

Izbori su neophodni, kako bi se mirno rešavala pitanja, a ne gubilo vreme i energija na neozbiljno ponašanje opozicije.

Dzinic

14.11.2017 20:09

Da li su potrebni vanredni parlamentarni izbori neka odluci predsednik drzave Aleksandar Vucic, covek u koga imamo najvise poverenja.

Lemi

14.11.2017 22:45

Treba da budu izbori da vlada bude jos jaca sa vecom vecinom a da napokon pojedini napuste skupstinsku salu